|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 11, 2004 2:42 am
Silence_P Chibi Strawberry Silence_P Chibi Strawberry Silence_P Händer de nått skojj idag då? jag vet inte riktigt det heller.. :\ själv? Sitta hemma framför datorn verkar de luta åt! x_x,, Det låter ju sådär. ._.; njaa! de finns inte så mycket annat att göra! sad Samma här. gonk Tråkiga lördag!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 11, 2004 2:42 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 11, 2004 2:43 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 11, 2004 2:43 am
Chibi Strawberry Silence_P Chibi Strawberry Silence_P Chibi Strawberry Silence_P Händer de nått skojj idag då? jag vet inte riktigt det heller.. :\ själv? Sitta hemma framför datorn verkar de luta åt! x_x,, Det låter ju sådär. ._.; njaa! de finns inte så mycket annat att göra! sad Samma här. gonk Tråkiga lördag! Jopp! *Tråka tråka* xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 11, 2004 2:44 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 11, 2004 2:45 am
Silence_P Chibi Strawberry Silence_P Chibi Strawberry Silence_P Chibi Strawberry Silence_P Händer de nått skojj idag då? jag vet inte riktigt det heller.. :\ själv? Sitta hemma framför datorn verkar de luta åt! x_x,, Det låter ju sådär. ._.; njaa! de finns inte så mycket annat att göra! sad Samma här. gonk Tråkiga lördag! Jopp! *Tråka tråka* xp *Tråkar med* ><
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Silence_P Zero-Egon Fiska fiska! jag får fan bara värdelösa fiskar, vart finns alla bra fiskar?Fiska fiska! Fiskegalen ser jag! Jag har fiskat en g�ng. s� tr�kigt s� jag n�stan avled! xp u R nO Reall Fisher!!! Curse Yoo-o-o-o-o uuu!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 11, 2004 2:46 am
Silence_P Filthy *springer f? och snor silence_p's minis* ninja *Springa efter Filthy* domokun scream KYAAAH! *idate ugly rush*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 11, 2004 2:47 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
*Tråkar med* ><*Vrida på hög volym bara för o störa grannar* xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 11, 2004 2:48 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 11, 2004 2:48 am
Filthy Silence_P Filthy *springer f? och snor silence_p's minis* ninja *Springa efter Filthy* domokun scream KYAAAH! *idate ugly rush* *Fäller filthy* xd domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|