|
|
|
|
Posted: Tue Jan 09, 2007 8:25 am
kittyocean DavidGemmell OMM: Ik ga terug aan universiteit spoedig... Begint er een nieuw studiejaar aan je universiteit? Nee, maar de Kerstmis-vakantie heeft beƫindigd. kittyocean Wat studeer je eigenlijk? Computer Science. (Ik denk dat jullie het "informatica" noemen...)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jan 09, 2007 8:35 am
@ david: ICT? (informatica indeed wink ) Cool! Mijn ouders hebben het ook allebei gestudeerd, maar het is te hoog gegrepen voor mij sweatdrop Helaas...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jan 09, 2007 8:56 am
OMM: Hoofdpijn.
Hm.. Misschien moet ik naar een dokter. neutral .
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jan 09, 2007 9:02 am
x.Deathrose OMM: Hoofdpijn.
Hm.. Misschien moet ik naar een dokter. neutral . gewoon lekker slape
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jan 09, 2007 10:34 am
likes to shoot his gun x.Deathrose OMM: Hoofdpijn.
Hm.. Misschien moet ik naar een dokter. neutral . gewoon lekker slape Hm =P Ik heb altijd last van hoofdpijn. Als ik opsta, of gewoon ineens op school ofzo. En niet perse omdat ikhard werk... Wat ik opzich doe. Maar het overkomt me soms ook in de pauze neutral .
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jan 09, 2007 11:06 am
x.Deathrose likes to shoot his gun x.Deathrose OMM: Hoofdpijn.
Hm.. Misschien moet ik naar een dokter. neutral . gewoon lekker slape Hm =P Ik heb altijd last van hoofdpijn. Als ik opsta, of gewoon ineens op school ofzo. En niet perse omdat ikhard werk... Wat ik opzich doe. Maar het overkomt me soms ook in de pauze neutral .
Een vriendin van mij had het ook, ze is naar de dokter gegaan en kort daarna naar het ziekenhuis voor wat onderzoeken. Turned out dat ze het omgekeerde van een waterhoofd had (Dus te weinig vocht in haar hoofd) maar omdat het zo lang bleef hadden ze wat vocht afgenomen. Waardoor ze nog minder vocht in haar hoofd kreeg, en nog meer hoofdpijn XD. Daar is uitgebleken dat ze ook een virus had, dat over een tijd minder moest worden. Wil je niet bang maken ofzo, maar als het lang aanhoud moet je echt even naar de dokter gaan smile
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jan 09, 2007 11:08 am
kittyocean Gw3nn0w OMM: bijna examens eek eek  Ik wens je succes =D En Butonfly; ik hoop dat zo voor je, dat je eindelijk een school k**t vinden die WEL bij je past Probleem is, ik heb nog geen idee wat ik wil gaan doen. Ik dacht misschien aan de pabo, of iets met psychologie, maar ik weet niet of dat voor mij is weggelegd stare
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jan 09, 2007 11:31 am
x.Deathrose likes to shoot his gun x.Deathrose OMM: Hoofdpijn.
oh dan zou ik et ook niet wete
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jan 09, 2007 11:56 am
likes to shoot his gun x.Deathrose likes to shoot his gun x.Deathrose OMM: Hoofdpijn.
oh dan zou ik et ook niet wete Helaas u_u
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jan 09, 2007 1:13 pm
ButtonFly kittyocean Gw3nn0w OMM: bijna examens eek eek  Ik wens je succes =D En Butonfly; ik hoop dat zo voor je, dat je eindelijk een school k**t vinden die WEL bij je past Probleem is, ik heb nog geen idee wat ik wil gaan doen. Ik dacht misschien aan de pabo, of iets met psychologie, maar ik weet niet of dat voor mij is weggelegd stare Er bestaat een soort van orientatiejaar psychologie; dat heeft uumie-chan gedaan. Misschien is dat iets? OMM: vandaag een klant superpis gemaakt. Hij vond het vreemd dat wij een beluisterde cd niet meer terug konden nemen... dat kan je ook toch niet als je bij de Free Record Shop een cd uit de seal haalt?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jan 09, 2007 3:23 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jan 11, 2007 9:24 am
Owow nieuw idee, misschien wil ik verpleegkunde hbo gaan doen, iemand ervaring hiermee of met mensen die dit gedaan hebben? smile
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jan 11, 2007 11:09 am
Sorry; geen ervaring XD Denk ook dat ik me alles zou aantrekken XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jan 11, 2007 12:28 pm
The Forbidden Angel Owow nieuw idee, misschien wil ik verpleegkunde hbo gaan doen, iemand ervaring hiermee of met mensen die dit gedaan hebben? smile mijn moeder heeft dat gedaan... rolleyes
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jan 12, 2007 6:36 am
Omm: Vreselijk weer, ik heb de heletijd last van wind en dan ook nog die regen. En alsof dat nog niet genoeg is komt de proefwerk week eraan :S op mijn school. Ik ga lekker uitrusten in het weekend van dat weer.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|