|
|
|
|
Posted: Fri Aug 06, 2004 8:30 am
Jag vill ha en synth farsan, jag vill ha en synth när jag konfirmerar mig.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
D0ppelganger Valkyria86 D0ppelganger Valkyria86 D0ppelganger Valkyria86 D0ppelganger *smyger tillbaka till sin vanliga plats i köttdisken* ninja *börjar misstänksamt följa efter ninja *kryper ner mellan två paket kotletter* ninja *kryper efter och börjar nosa runt efter* ninja *stöter på bland paketen* eek EIK!!! *vickar lite oföstående på örat* majo?*kikar på*...miep? whee *bita jätte löst och försiktigt i nästan* krrr? heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Chibi Strawberry Jag vill ha en synth farsan, jag vill ha en synth när jag konfirmerar mig. xd den är ju ascool ju *dör av skratt*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 06, 2004 8:31 am
Valkyria86 jiminijon Valkyria86 Jag vet inte gonk Var där förut och röstade och komenterade ett 10 tal bilder.. Tror inte att mitt guld ökade mer än med 6g eller nånting... Undrar om det är så för bara mig eller för alla.. stare för alla tror jag.. surprised Bra, då är det inte jag som är jätte mobbad i alla fall... xp Fan, ska man göra nu då för att få massa guld? Tycker inte att jag får någotning för polls heller längre sad hehe xp posta mycket jag har känat 25k på 1månad sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 06, 2004 8:32 am
FrodoLouLou Chibi Strawberry Jag vill ha en synth farsan, jag vill ha en synth när jag konfirmerar mig. xd den är ju ascool ju *dör av skratt* xd Visst är den?!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 06, 2004 8:34 am
Chibi Strawberry FrodoLouLou Chibi Strawberry Jag vill ha en synth farsan, jag vill ha en synth när jag konfirmerar mig. xd den är ju ascool ju *dör av skratt* xd Visst är den?!japp...jag älskar när han står och lådsas spela på disken och när han sedan sätter upp båda fötterna.. xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 06, 2004 8:35 am
jiminijon Valkyria86 jiminijon Valkyria86 Jag vet inte gonk Var där förut och röstade och komenterade ett 10 tal bilder.. Tror inte att mitt guld ökade mer än med 6g eller nånting... Undrar om det är så för bara mig eller för alla.. stare för alla tror jag.. surprised Bra, då är det inte jag som är jätte mobbad i alla fall... xp Fan, ska man göra nu då för att få massa guld? Tycker inte att jag får någotning för polls heller längre sad hehe xp posta mycket jag har känat 25k på 1månad sweatdrop Fan, jag har inte fått mer än 500g idag.. Tror inte jag brukar få det heller, men i alla fall.. Tycker jag postar helat iden... Kanske ska gå och bumpa lite någon stans...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 06, 2004 8:35 am
Valkyria86 jiminijon Valkyria86 jiminijon Valkyria86 Jag vet inte gonk Var där förut och röstade och komenterade ett 10 tal bilder.. Tror inte att mitt guld ökade mer än med 6g eller nånting... Undrar om det är så för bara mig eller för alla.. stare för alla tror jag.. surprised Bra, då är det inte jag som är jätte mobbad i alla fall... xp Fan, ska man göra nu då för att få massa guld? Tycker inte att jag får någotning för polls heller längre sad hehe xp posta mycket jag har känat 25k på 1månad sweatdrop Fan, jag har inte fått mer än 500g idag.. Tror inte jag brukar få det heller, men i alla fall.. Tycker jag postar helat iden... Kanske ska gå och bumpa lite någon stans... okey 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 06, 2004 8:36 am
FrodoLouLou japp...jag älskar när han står och lådsas spela på disken och när han sedan sätter upp båda fötterna.. xp Oja. Han är härlig och jätterolig. xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 06, 2004 8:36 am
Hohoo.. Jag kom just på något ganska kul... Tråden ~De Ignorerade~ är ignorerad xd Ingen har svarat biggrin
*skrattar för mej själv*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 06, 2004 8:37 am
Valkyria86 *bita jätte löst och försiktigt i nästan* krrr? heart Murf. *slicka i pannan* 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 06, 2004 8:38 am
jiminijon D0ppelganger jiminijon D0ppelganger Elaka mammor. Jag har varit ute. eek Det var då jag fick värre huvudvärk än förut och blev tvungen att stanna inne resten av dagen. razz mm whee oj det var inte bra eek stackare sad men ändå tur xp Tur i oturen. xp Har knarkat lite alvedon men det verkar inte hjälpa. sad japp xp stackare sad *klappa* *se upp på* Miip! whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 06, 2004 8:38 am
Ja, något borde jag ju få för det med... Har du för dig annars då?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 06, 2004 8:39 am