|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 10, 2004 10:45 am
Holy crap, Johan har du med din mobil så kan jag ringa till dig så kan du låta han prata? xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 10, 2004 10:46 am
Jetzudan Rebirth Holy crap, Johan har du med din mobil så kan jag ringa till dig så kan du låta han prata? xd Jag har min mobil xd Kan hämta den nu
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 10, 2004 10:47 am
Rawey Jetzudan Rebirth Holy crap, Johan har du med din mobil så kan jag ringa till dig så kan du låta han prata? xd Jag har min mobil xd Kan hämta den nuKej. Ska kolla om jag har ditt nummer. xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 10, 2004 10:47 am
Jetzudan Rebirth Rawey Jetzudan Rebirth Holy crap, Johan har du med din mobil så kan jag ringa till dig så kan du låta han prata? xd Jag har min mobil xd Kan hämta den nuKej. Ska kolla om jag har ditt nummer. xp men lol! xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 10, 2004 10:50 am
Rawey Jetzudan Rebirth Rawey Jetzudan Rebirth Holy crap, Johan har du med din mobil så kan jag ringa till dig så kan du låta han prata? xd Jag har min mobil xd Kan hämta den nuKej. Ska kolla om jag har ditt nummer. xp men lol! xd Jag tror jag har rätt. Ringer nu.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 10, 2004 10:55 am
Jetzudan Rebirth Rawey Jetzudan Rebirth Rawey Jetzudan Rebirth Holy crap, Johan har du med din mobil så kan jag ringa till dig så kan du låta han prata? xd Jag har min mobil xd Kan hämta den nuKej. Ska kolla om jag har ditt nummer. xp men lol! xd Jag tror jag har rätt. Ringer nu. ok xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 10, 2004 10:56 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 10, 2004 10:57 am
hej är det någon som kommer i hog mig?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 10, 2004 11:09 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 10, 2004 11:10 am
Go hej är det någon som kommer i hog mig? Jag kommer ihåg dig.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 10, 2004 11:11 am
TessiTuss Go hej är det någon som kommer i hog mig? Jag kommer ihåg dig. oki hej
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 10, 2004 11:11 am
Go TessiTuss Go hej är det någon som kommer i hog mig? Jag kommer ihåg dig. oki hej Hej.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 10, 2004 11:17 am
TessiTuss Go TessiTuss Go hej är det någon som kommer i hog mig? Jag kommer ihåg dig. oki hej Hej. vad gör du ?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 10, 2004 1:08 pm