|
|
|
|
Posted: Sun Jan 07, 2007 6:25 am
Editing is annoying work.... maar dat weer verwerken is NOG erger!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jan 07, 2007 9:40 pm
x.Deathrose OMM: NEEEEEEE! HET IS ZONDAG! RED MEEEE! IK WIL NIET NAAR SCHOOOL! *hysterische gil*
Dat. teeeheeee biggrin het is maandag pirate
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jan 07, 2007 10:46 pm
Ik wil niet naar mijn werk ¬¬
En vanmiddag wat ik gedownloaded heb branden... ook saai werk XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jan 08, 2007 12:03 am
Helemaal geen zin in school.. heb zoveel NIET gedaan in me vakantie wat ik wel moest doen
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jan 08, 2007 6:32 am
OMM: Moet Nederlands huiswerk doen... stare
Ooh. Maar mijn nieuwe Nederlandse lerares is wel hip. Ze vertelde mij dat ze ook Gothic is, maar andere kleren draagt op haar werk om haar reputatie te houden. <33 En ze is kei aardig.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jan 08, 2007 8:08 am
x.Deathrose OMM: Moet Nederlands huiswerk doen... stare
Ooh. Maar mijn nieuwe Nederlandse lerares is wel hip. Ze vertelde mij dat ze ook Gothic is, maar andere kleren draagt op haar werk om haar reputatie te houden. <33 En ze is kei aardig. xOO Lucky you!
Mijn NL lerares is de domste die ik ooit heb meegemaakt. Ze heeft felrode haren en praat tegen me alsof ik een klein kind ben. Ik erger me echt dood aan haar!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jan 08, 2007 8:43 am
OMM: Ik ga terug aan universiteit spoedig...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jan 08, 2007 9:00 am
DavidGemmell OMM: Ik ga terug aan universiteit spoedig... Begint er een nieuw studiejaar aan je universiteit? Wat studeer je eigenlijk?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jan 08, 2007 10:54 am
OMM: Over 6 weken pas weer vakantie. Ik heb nog maar 1 dag school gehad en ben het nu alweer zat. Het enigste dat ik nu nog wil is zo snel mogelijk weg van deze school en iets leren wat ik echt WIL leren, en waar ik iets aan heb!!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jan 08, 2007 12:04 pm
[Sky-Angel] x.Deathrose OMM: Moet Nederlands huiswerk doen... stare
Ooh. Maar mijn nieuwe Nederlandse lerares is wel hip. Ze vertelde mij dat ze ook Gothic is, maar andere kleren draagt op haar werk om haar reputatie te houden. <33 En ze is kei aardig. xOO Lucky you!
Mijn NL lerares is de domste die ik ooit heb meegemaakt. Ze heeft felrode haren en praat tegen me alsof ik een klein kind ben. Ik erger me echt dood aan haar! Aww. Nja, mijne praat ook babyish. Maar dat komt omdat ze net terug is van een heletijd zwangerschaps verlof. Is ze een beetje gewent. XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jan 08, 2007 2:50 pm
Helemaal into guildwars weer, alleen eigenlijk geen tijd voor razz Oew en zaterdag naar saw3 zin in!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jan 08, 2007 11:30 pm
The Forbidden Angel Helemaal into guildwars weer, alleen eigenlijk geen tijd voor razz Oew en zaterdag naar saw3 zin in! Nice ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jan 09, 2007 12:35 am
OMM: bijna examens eek eek
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jan 09, 2007 1:38 am
Gw3nn0w OMM: bijna examens eek eek  Ik wens je succes =D En Butonfly; ik hoop dat zo voor je, dat je eindelijk een school k**t vinden die WEL bij je past
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|