|
|
|
|
Posted: Mon Jun 12, 2006 9:11 am
Heej je hebt je zwembroekje al aan ^_^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jun 12, 2006 10:20 am
Darlaa Heej je hebt je zwembroekje al aan ^_^ Me 3 domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jun 12, 2006 11:43 am
morgen zwemmen met de klas. Doen we elke dinsdag. Maar een half uurtje zwemmen is mij soms niet de moeite waard XD
Maar nu wel XD Ooo.... water... en dan met nat haar naar huis.....
wedden dat het in een record tijd droog is? gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jun 12, 2006 11:47 am
Dat kan toch niet goed zijn XD daar word je ziek van of zo net als het gras dat hardstikke dood gaat als je het in de hete zon water geeft.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jun 12, 2006 11:51 am
ik word juist ziek van de hitte XD Ik kan daar heeel slecht tegen gonk
En ik word er verkouden van!! gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jun 12, 2006 12:08 pm
kittyocean morgen zwemmen met de klas. Doen we elke dinsdag. Maar een half uurtje zwemmen is mij soms niet de moeite waard XD Maar nu wel XD Ooo.... water... en dan met nat haar naar huis..... wedden dat het in een record tijd droog is? gonk Ga morge oowk zwemmen maar niet met school maar met stage domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jun 12, 2006 12:50 pm
Count Flo kittyocean morgen zwemmen met de klas. Doen we elke dinsdag. Maar een half uurtje zwemmen is mij soms niet de moeite waard XD Maar nu wel XD Ooo.... water... en dan met nat haar naar huis..... wedden dat het in een record tijd droog is? gonk Ga morge oowk zwemmen maar niet met school maar met stage domokun eek wat voor stage heb je dan :S..... nee hoor, t enigste wat mijn baas heel aardig heeft gedaan is de airco naast me gezet ^^... als je er wat van merkt moet je het maar zeggen dan haal ik m bij je weg razz ... mja... k t is wel ok zo warm.... morgen moet ik me er gewoon wat beter op kleden (alleen zwembroek ofzo XD)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jun 12, 2006 2:09 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 13, 2006 7:08 am
Waar kan ik banners vinden die ik in mijn siggie kan plaatsen?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 13, 2006 7:23 am
je zou die van mij kunnen copieren (niet t ei maar die andere he razz )
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 13, 2006 8:31 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 13, 2006 8:39 am
Het is gelukt! alleen jammer dat je er niet op kan klikken.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 13, 2006 8:44 am
[Sky-Angel] Het is gelukt! alleen jammer dat je er niet op kan klikken. In de regels en updates topic (waar ''banners van de guild'' staat) staan dus alle banners XD met code om er op te klikken bij.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 13, 2006 10:05 am
Ow ja, had ik niet gezien. Maar nu is het gelukt! Bedankt! smile
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 13, 2006 11:27 am
Ik mocht niet mee zwemmen gonk leerkracht vond het niet nodig!! Nou ja zeg...ach, zij zat in een Sub Tropisch Zwemparadijs...op de kant!! XD En ik heb de kids Galgje leren spelen XD (you know, the word game...)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|