|
|
|
|
Posted: Thu Dec 09, 2004 11:54 am
Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth NEEEJ! DET ÄR TORSDAG! gonk Yippie! razz stare .. Vadå? Jag gillar torsdagar gonk Not me. Vaffö?För att vi har matte läxor till torsdagar. Eh.. jaha.. << .. gör aldrig mina matte läxor, för läraren märker aldrig det ändåMin lärare skriver ner alla läxor alla har gjort. o_o Så vi MÅSTE göra dom. Men jag har typ skippat som senaste 3. Fy på dig <<
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 09, 2004 11:56 am
Petsy Nidder Petsy Nidder Petsy Nidder *dra i luvan* Jag önskar mig ett par tofflor 3nodding .. Okej << Då ska du väl få det xp Jag hoppas det, ja... ninja Bäst för dig att du varit snäll i år ninja Klart! Är alltid snäll blaugh ... ( ninja ) Visst visst, den har vi hört förut rolleyes xp Jag har iallafall gjort alla mina läxor >__> nästan
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 09, 2004 11:56 am
Nidder Petsy Nidder Petsy Nidder Petsy Nidder *dra i luvan* Jag önskar mig ett par tofflor 3nodding .. Okej << Då ska du väl få det xp Jag hoppas det, ja... ninja Bäst för dig att du varit snäll i år ninja Klart! Är alltid snäll blaugh ... ( ninja ) Visst visst, den har vi hört förut rolleyes xp Jag har iallafall gjort mina läxor >__> nästan Nästan, eh? <<
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 09, 2004 11:58 am
Yes I know... xp Jag gör typ aldrig läxor. Orkar inte bära åp böcker.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 09, 2004 11:59 am
|
|
|
|
|
|
|
Petsy Nidder Petsy Nidder Petsy Nidder Petsy Nidder *dra i luvan* Jag önskar mig ett par tofflor 3nodding .. Okej << Då ska du väl få det xp Jag hoppas det, ja... ninja Bäst för dig att du varit snäll i år ninja Klart! Är alltid snäll blaugh ... ( ninja ) Visst visst, den har vi hört förut rolleyes xp Jag har iallafall gjort mina läxor >__> nästan Nästan, eh? <<Du skulle inte se det! xp EDIT: (vilken vecka är det idag??)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jetzudan Rebirth Yes I know... xp Jag gör typ aldrig läxor. Orkar inte bära åp böcker. .. Hur lat är du egentligen? gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 09, 2004 12:01 pm
Nidder Petsy Nidder Petsy Nidder Petsy Nidder Petsy Nidder *dra i luvan* Jag önskar mig ett par tofflor 3nodding .. Okej << Då ska du väl få det xp Jag hoppas det, ja... ninja Bäst för dig att du varit snäll i år ninja Klart! Är alltid snäll blaugh ... ( ninja ) Visst visst, den har vi hört förut rolleyes xp Jag har iallafall gjort mina läxor >__> nästan Nästan, eh? <<Du skulle inte se det! xp EDIT: (vilken vecka är det idag??) Jag ser allt domokun .. Vecka 50<<
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 09, 2004 12:02 pm
Petsy Nidder Petsy Nidder Petsy Nidder Petsy Nidder Petsy Nidder *dra i luvan* Jag önskar mig ett par tofflor 3nodding .. Okej << Då ska du väl få det xp Jag hoppas det, ja... ninja Bäst för dig att du varit snäll i år ninja Klart! Är alltid snäll blaugh ... ( ninja ) Visst visst, den har vi hört förut rolleyes xp Jag har iallafall gjort mina läxor >__> nästan Nästan, eh? <<Du skulle inte se det! xp EDIT: (vilken vecka är det idag??) Jag ser allt domokun .. Vecka 50<<Wähu... stressed Tack! *ser ut som silvia i Höjdarna*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 09, 2004 12:03 pm
Låt bli min Silvia. domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Petsy Jetzudan Rebirth Yes I know... xp Jag gör typ aldrig läxor. Orkar inte bära åp böcker. .. Hur lat är du egentligen? gonk Skitlat. Böcker är bara ivägen.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Nidder Wähu... stressed Tack! *ser ut som silvia i Höjdarna* Hah domokun .. Vem? o.<
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 09, 2004 12:04 pm
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 09, 2004 12:06 pm
Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Yes I know... xp Jag gör typ aldrig läxor. Orkar inte bära åp böcker. .. Hur lat är du egentligen? gonk Skitlat. Böcker är bara ivägen. Lol xp B?r som 䲠s堳n䬬a *Klappa sina manga b?r*<<Nä...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|