|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 09, 2004 9:39 am
*tar en kundvagn och aker fram i affaren*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 09, 2004 9:41 am
Blixtra TessiTuss Blixtra TessiTuss *går några steg men faller och somnar* *peta på* Hej :3 *vaknar* Hej! Hur mår du idag?! :3 lite bättre, min syrra ringde från sri lanka. Dagarna innan hag jag mått as dåligt. Hur är det med dig?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 09, 2004 9:47 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 09, 2004 9:48 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 09, 2004 9:49 am
TessiTuss Blixtra TessiTuss Blixtra TessiTuss *går några steg men faller och somnar* *peta på* Hej :3 *vaknar* Hej! Hur mår du idag?! :3 lite bättre, min syrra ringde från sri lanka. Dagarna innan hag jag mått as dåligt. Hur är det med dig? Jag mår bra. Är lite trött på skolan bara gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 09, 2004 9:52 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 09, 2004 9:53 am
Mamma säger att om jag tar bort piercingen så får jag tre näshål. xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 09, 2004 9:54 am
Chibi Strawberry Mamma säger att om jag tar bort piercingen så får jag tre näshål. xd oki
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 09, 2004 9:55 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 09, 2004 9:56 am
TessiTuss Blixtra Jag mår bra. Är lite trött på skolan bara gonk okej ja det 䲠jag med. Vi l䭮ade in v岡 steg i fredags men 䮤場vingar l䲡rna oss att jobba. Ok! Jag har alltid undrat. Vad är steg för något? typ det ni ska göra innan terminen är slut för att få era betyg eller något?? >>
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 09, 2004 9:57 am
Ida! va ska jag skriva om i jumpa mojangen???? gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 09, 2004 9:58 am
Memmi_Chan Ida! va ska jag skriva om i jumpa mojangen???? gonk KENDO!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 09, 2004 9:58 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 09, 2004 10:00 am
Blixtra Memmi_Chan Ida! va ska jag skriva om i jumpa mojangen???? gonk KENDO! okej...vart kan jag hitta det på internet'? sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 09, 2004 10:10 am
Blixtra TessiTuss Blixtra Jag mår bra. Är lite trött på skolan bara gonk okej ja det 䲠jag med. Vi l䭮ade in v岡 steg i fredags men 䮤場vingar l䲡rna oss att jobba. Ok! Jag har alltid undrat. Vad är steg för något? typ det ni ska göra innan terminen är slut för att få era betyg eller något?? >> Ja precis så är det.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|
|