|
|
|
|
Posted: Fri Jan 05, 2007 5:36 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jan 05, 2007 5:42 am
alweer bijna sgool crying
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jan 05, 2007 6:30 am
What's on my mind? Heel veel hoofdpijn.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jan 05, 2007 8:12 am
[Sky-Angel] Waaaah, ik moet deze week interview doen met de spaanse ambassade en dan kan ik uitgekozen worden voor 6 weken mexico!!!!
Ik ben hysterisch!! :O :O dat zou het betere werk zijn xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jan 05, 2007 8:27 am
Gw3nn0w [Sky-Angel] Waaaah, ik moet deze week interview doen met de spaanse ambassade en dan kan ik uitgekozen worden voor 6 weken mexico!!!!
Ik ben hysterisch!! :O :O dat zou het betere werk zijn xD Jaa, ben zenuwachtig joh! xOO
Is aanstaande dinsdag al en alles moet in het spaans.. Hellup!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jan 05, 2007 8:41 am
[Sky-Angel] Gw3nn0w [Sky-Angel] Waaaah, ik moet deze week interview doen met de spaanse ambassade en dan kan ik uitgekozen worden voor 6 weken mexico!!!!
Ik ben hysterisch!! :O :O dat zou het betere werk zijn xD Jaa, ben zenuwachtig joh! xOO
Is aanstaande dinsdag al en alles moet in het spaans.. Hellup! Omg.. Succes.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jan 05, 2007 1:43 pm
x.Deathrose [Sky-Angel] Gw3nn0w [Sky-Angel] Waaaah, ik moet deze week interview doen met de spaanse ambassade en dan kan ik uitgekozen worden voor 6 weken mexico!!!!
Is aanstaande dinsdag al en alles moet in het spaans.. Hellup! Omg.. Succes. Dank je! heart Heb ik wel nodig! ^_^'
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jan 06, 2007 5:28 am
Omm: Mijn vader heeft geluid op mijn computer gezet! Yay!!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jan 06, 2007 5:55 am
Veel geluk Sky!!
OMM: Ik ben niet de meest geliefde persoon op mijn werk.... Ik snap de situatie best daar, maar ik zit al tijden het werk van anderen te doen, en als ik mijn mond erover open doe, word ik nog afgebekt ook
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jan 06, 2007 7:02 am
kittyocean Veel geluk Sky!! OMM: Ik ben niet de meest geliefde persoon op mijn werk.... Ik snap de situatie best daar, maar ik zit al tijden het werk van anderen te doen, en als ik mijn mond erover open doe, word ik nog afgebekt ook Dat is niet aardig, ze zouden je best kunnen badanken ervoor.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jan 07, 2007 3:26 am
likes to shoot his gun alweer bijna sgool crying Het is zondag... Ik ga even op world of warcraft ^^ Laters
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jan 07, 2007 4:04 am
zondag redface
morgen weer school jammer genoeg maar gelukkig moet ik achter pc dus kank lekker gaiaen heheh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jan 07, 2007 4:17 am
Vanaaf al weer naar mijn ouders rolleyes
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jan 07, 2007 4:26 am
kassiopeia kittyocean Veel geluk Sky!! OMM: Ik ben niet de meest geliefde persoon op mijn werk.... Ik snap de situatie best daar, maar ik zit al tijden het werk van anderen te doen, en als ik mijn mond erover open doe, word ik nog afgebekt ook Dat is niet aardig, ze zouden je best kunnen badanken ervoor. Ze zijn allemaal van: "Dat doen we zo, als ik klaar ben", ze vergeten alleen dat ik daardoor niet aan de slag kan, dus het wel MOET doen om te zorgen dat ik kan werken. En dan noemen ze mij egoïstisch... "Dan kom je toch later??!" Ja, blijft het kantoor dan ook langer open?!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jan 07, 2007 6:14 am
OMM: NEEEEEEE! HET IS ZONDAG! RED MEEEE! IK WIL NIET NAAR SCHOOOL! *hysterische gil*
Dat.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|