|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 09, 2005 3:36 pm
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 09, 2005 5:41 pm
+ Alice Cooper var kung ikväll! ^-^ heart Diiirty Diamonds~ heart + Ruska är här o_o ^w^ + Skönt att duscha efter konserten x_x (Ensam ninja ) + Massa trevligt folk på konserten ^^ + Rinoa-sensei, underbar människa ^__^
- För svettigt på konserten gonk - Snubben som kastade sig på mig bakifrån, som var toppless och ruggit svettig, sen att jag blev intryckt i hans håriga rygg gonk - Fick inte tag i Alice's käpp.. crying - Mamma gjorde illa mig med en sax, vi stred om att hon ville klippa mina naglar, men det ville ej jag ninja - Trött >w< För trött..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 09, 2005 11:35 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 10, 2005 3:03 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 10, 2005 3:25 am
+ Mår förvånansvärt bra efter det som hänt + Ska snart fixa mig frukost + Jag mår bra
- Behöver pengar till saker inför J-cult
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 10, 2005 6:33 am
+ Woo~ Disgaea :3 + Fått tillbaka En vampyrs bekännelse och Grottbjörnens folk <3 + Nästan klar :3 lite smågrejer som behöver fixas dock XD*palla*
- Mensvärk..den värsta hittills också ._.; - Varken tabletterna eller örtteet hjälper ;_; - It's making teh progress of meh costume muuuch slower ._.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 10, 2005 6:47 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 10, 2005 10:20 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 10, 2005 10:35 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 10, 2005 10:46 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 10, 2005 12:00 pm
Aranea + Jobba ig�r, ledig idag + Regn ute + Umg�s med mamma (n�r hon �r p� bra hum�r som nu ^_^) + Miku heart Jag �r nog lite otacksam mot dig ibland ^^;;; + Snart s�. - Routern - Mig som n�stan somnade p� jobbet sweatdrop - Bredbandsbolagets kr�ngel eek Jag? Du är inte alls otacksam, aldrig någonsin! Inte mot mig iallafall! *krama* heart heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 10, 2005 12:50 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 10, 2005 4:03 pm
+ Alcazar på Cityfesten, så coola XD + Fick med mig Sanne i Extreme Fly! biggrin + Putte, han kommer snart hit! Crazy dude o.o'' heart + Alcazar igen xD + Min Batman T-shirt is the s**t! O.o! + Skakade hand med Alcazars bassist, synthare och trummis.. Bassisten var stefans brorsa xD heart
- Det regnade hela tiden under alcazars konsert. - revbenet gör ont gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|