|
|
|
|
Posted: Sun Jun 11, 2006 11:44 am
~[Hikari]~ mij heeft niemand ge-pmt maar zijn toch hopelijk geen doorstuur pm's he ?
Draait rondje kijk eens ^.^ mijn zussie heeft me aangekleed mooi he ? schat je bent beeld schoon redface
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 11, 2006 12:08 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 11, 2006 12:14 pm
[Norwood] kittyocean Echt waar, Project PM werkt geweldig!!! ......alleen heeft nog niemand Ge PM ed XD Neem ik aan ten minste XD Yay! People!!! Ik speel djembe ninja * slaat op trommel en zingt ritmisch mee A D P E, A D P E * Tja als het in het oerwoud werkt...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 11, 2006 12:20 pm
Darlaa [Norwood] kittyocean Echt waar, Project PM werkt geweldig!!! ......alleen heeft nog niemand Ge PM ed XD Neem ik aan ten minste XD Yay! People!!! Ik speel djembe ninja * slaat op trommel en zingt ritmisch mee A D P E, A D P E * Tja als het in het oerwoud werkt... WAt is project PM lol
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 11, 2006 12:28 pm
Count Flo Darlaa [Norwood] kittyocean Echt waar, Project PM werkt geweldig!!! ......alleen heeft nog niemand Ge PM ed XD Neem ik aan ten minste XD Yay! People!!! Ik speel djembe ninja * slaat op trommel en zingt ritmisch mee A D P E, A D P E * Tja als het in het oerwoud werkt... WAt is project PM lol Jij hebt het zelfde LEtter probleem dat ik heb.. Ik zou zeggen lees de mooie glimmende topic helemaal boven aan dit forum. XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 11, 2006 12:29 pm
Count Flo Darlaa [Norwood] kittyocean Echt waar, Project PM werkt geweldig!!! ......alleen heeft nog niemand Ge PM ed XD Neem ik aan ten minste XD Yay! People!!! Ik speel djembe ninja * slaat op trommel en zingt ritmisch mee A D P E, A D P E * Tja als het in het oerwoud werkt... WAt is project PM lol uchem geheim ninja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 11, 2006 12:30 pm
Darlaa Count Flo Darlaa [Norwood] kittyocean Echt waar, Project PM werkt geweldig!!! ......alleen heeft nog niemand Ge PM ed XD Neem ik aan ten minste XD Yay! People!!! Ik speel djembe ninja * slaat op trommel en zingt ritmisch mee A D P E, A D P E * Tja als het in het oerwoud werkt... WAt is project PM lol Jij hebt het zelfde LEtter probleem dat ik heb.. Ik zou zeggen lees de mooie glimmende topic helemaal boven aan dit forum. XD glimende ? rolleyes
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 11, 2006 12:34 pm
[Norwood] Darlaa Count Flo Darlaa [Norwood] kittyocean Echt waar, Project PM werkt geweldig!!! ......alleen heeft nog niemand Ge PM ed XD Neem ik aan ten minste XD Yay! People!!! Ik speel djembe ninja * slaat op trommel en zingt ritmisch mee A D P E, A D P E * Tja als het in het oerwoud werkt... WAt is project PM lol Jij hebt het zelfde LEtter probleem dat ik heb.. Ik zou zeggen lees de mooie glimmende topic helemaal boven aan dit forum. XD glimende ? rolleyes Weet et al maar hoe kun je je er voor aanmelden
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 11, 2006 12:35 pm
Ach, wat sparkle spray en het glimt helemaal!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 11, 2006 12:36 pm
kittyocean Ach, wat sparkle spray en het glimt helemaal!! jah kitty! vertel ons wat meer over project Pm... gaat het nog door? en hoe werkt het 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 11, 2006 12:38 pm
XD lol dat klinkt toch beter in het engels dan, ^_^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 11, 2006 1:09 pm
Nou ja, zoals het er nu uit ziet, hoeft het niet meer =S Want oude leden komen al terug XD En het wordt al drukker in de Guild XD
Doel: door middel van PM's (geen massa PM's, of @ friendlist; gewoon 1 naar elk lid) de leden eraan herinneren dat ze lid zijn van de guild
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jun 12, 2006 3:34 am
het is warm sweatdrop * zingt vrolijk een liedje..... heb gisteren de hele dag/nacht geslapen na t werk.... geen drol gedaan dus ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jun 12, 2006 5:50 am