| :O Een nieuwe poll! |
| Jeah:D |
|
76% |
[ 36 ] |
| Moest dat? |
|
23% |
[ 11 ] |
|
| Total Votes : 47 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 07, 2006 10:22 am
(T)assie Ik ben over 16 dagen jarig!!... alleen jammer dat we op mijn verjaardag op vakantie gaan... al is et wel een leuk kadootje wink en ik wil ff zeggen dat ik over ben!!! dus ik ben blij biggrin Wat leuk, ik ben ook dezelfde dag jarig (wordt dan eindelijk 18, YEAH!!). Maar grote kans dat het een eenzame verjaardag wordt, want al mijn vriendinnen zijn dan ook weg. Dat wordt dan weer eens koffie en cake bij mijn grootouders, zoals de afgelopen 8 jaar (diepe zucht).
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 07, 2006 1:04 pm
lijkt me vervelend, als niemand thuis is op je verjaardag zelf =(
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 08, 2006 2:13 pm
.//<333//. Eurynome, Aaaw. ); Kom Gezllig op Gaia? =P Alvast Gefeli, want ben op Vakantie die Dag. >o
19 Mei 1992
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jul 12, 2006 1:09 pm
November 13, 1991. smile Duurt nog een tijdje tot dat ik 15 ben.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 14, 2006 11:57 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jul 16, 2006 6:41 am
Darlaa (T)assie Ik ben over 16 dagen jarig!!... alleen jammer dat we op mijn verjaardag op vakantie gaan... al is et wel een leuk kadootje wink en ik wil ff zeggen dat ik over ben!!! dus ik ben blij biggrin Vier je het dan ervoor of erna? ik vier het ervoor, we gaan namelijk bijna een maand op vakantie, en nu zijn alle mensen er nog, meer kadootjes razz razz razz
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jul 16, 2006 6:54 am
(T)assie Darlaa (T)assie Ik ben over 16 dagen jarig!!... alleen jammer dat we op mijn verjaardag op vakantie gaan... al is et wel een leuk kadootje wink en ik wil ff zeggen dat ik over ben!!! dus ik ben blij biggrin Vier je het dan ervoor of erna? ik vier het ervoor, we gaan namelijk bijna een maand op vakantie, en nu zijn alle mensen er nog, meer kadootjes razz razz razz ik ben op 17augustus jarig, dan is iederee weg! daarom nodig ik altijd 1persoon op de dag zelf uit en komt het feesie pas rond de schooltijden blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jul 16, 2006 12:05 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 18, 2006 5:52 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jul 20, 2006 1:04 pm
•♥• Heej een verjaardagsgenootje blaugh •♥•
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 21, 2006 3:03 am
~[Hikari]~ 20 maart 1988 ^_^  Een dag voor mij!........en 7 jaar later XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 21, 2006 8:15 am
kittyocean ~[Hikari]~ 20 maart 1988 ^_^  Een dag voor mij!........en 7 jaar later XD •♥• Ben jij ook niet uit drie en tachtig? dan is het vreemt want het meisje boven mij is ook 7 jaar na mij jarig. ^_^ •♥•
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 21, 2006 8:49 am
Darlaa kittyocean ~[Hikari]~ 20 maart 1988 ^_^  Een dag voor mij!........en 7 jaar later XD •♥• Ben jij ook niet uit drie en tachtig? dan is het vreemt want het meisje boven mij is ook 7 jaar na mij jarig. ^_^ •♥•Mijn hemel, ik kan ECHT niet meer rekenen XD Eerst al met de tot 300 tellen topic, en nu hier! Er zit 5, ik herhaal, 5 jaar verschil tussen Hikari en mij XD *ramt hoofd op tafel* Dom, dom dom Mijn hersenleeftijd zal wel 120 jaar zijn XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 21, 2006 9:00 am
Overmorgen is de grote dag (word 1 cool en ik moet toegeven dat ik er eigenlijk geen zin in heb.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|