|
|
|
|
|
25% |
[ 14 ] |
|
|
18% |
[ 10 ] |
En nuku koska en saa unta vaikka tahtoisinkin... |
|
42% |
[ 23 ] |
|
|
12% |
[ 7 ] |
|
Total Votes : 54 |
|
|
|
|
|
Posted: Sat Feb 17, 2007 1:34 am
jostain syystä näin viime yönä tosi (pelottavaa?) unta. siinä olin jossain 7-luokan iässä ja olin kutsunut sen aikaisen kaverini meille. pikkusiskoni oli kutsunut myös oman kaverinsa. isä ei ollut kotona. kaikki lapset olivat samassa huoneessa, sillä siihen aikaan meillä ei ollut omia huoneita. huomasimme lattialla jonkun oudon leijonapehmolelun ja ihmettelimme, mistä se oli siihen tullut. aloin tietysti säikytellä sillä kaveriani. hän pelkäsi jostain syystä eiläimiä. kun sitten heitin pehmolelun lattialle, näytti kuin se olisi jotenkin liikkunut itsestään, kun se aina kääntyi jonki verran. väritin liikettä pienellä karjaisulla: "RÄYYYH!" kaverini nauroi alussa ja alkoi potkia leijonaa, mutta lopulta hymy alkoikin hyytyä kun huomasimme, että leijona tosiaan liikkui itse ja sai lopulta myös oman äänen. kun se oli ahdistanut kaverini nurkkaan, se hotkaisi hänet. seuraavaksi se hyppäsi sänkyyn ja söi pikkusiskon kaverin. minä ja pikkusiskoni pakenimme huoneesta. yritin pisellä kahvaa, niin ettei huonetta saisi auki. alkoi kuulua aika kova ryminä ja uskoin lopulta, että se olisi jo oikean leijonan kokoinen. "Äiti, tuolla on leijona! Ota seinältä haulikko ja ammu se!" huusin, mutta äiti vain sanoi, että hänen piti pestä pyykit ensin. sitten päätin tappaa leijonan itse. kun se pääsi muun talon puolelle, huomasimme, että sille oli kehittynyt ihmismäinen ruumis ja se käveli kahdella jalalla. olihan se syönyt ihmislapsia. leijonan pää sillä kuitenkin vielä oli tallella. aloin hakata sitä erilaisilla esineillä kaikin voimin, mutta jostain syystä se ei näyttänyt oikein tehoavan. aloin pyödä se kaulaa pesuvadin reunalla siinä toivossa, että jokin luu katkeaisi ja saisin katsaistua kaulan. tulosta tuotti ja pian olin vääntänyt niskat nurin. "Äiti, ota nyt se haulikko ja ammu se!" huusin uudestaan, mutta äiti vain sanoi: "En minä ehdi sellaiseen. Minun pitää nyt kuivattaa pyykit." Tiesin että leijona ei ollut vielä kuollut. olohuoneesta alkoi kuulua lähestyviä askeleita. otin seuraavaksi suuren veitsen ja jäin odottamaan. --tähän uni loppui. todella ahdistavaa, kun ei saa jotain millään hengiltä! eikä joku usko, että on tosi kyseessä.---
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Feb 17, 2007 12:52 pm
^ Mullakin on unissa tuollaisia tyyppejä kuin sinun äitisi tuossa. : D Ahdistavaa.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Feb 21, 2007 12:33 pm
Ah hah haa,lienevätkö uneni olleet aiemmin huonosti näyteltyjä, kun uusimmassa oli mukana joukko tunnettuja suomalaisia näyttelijöitä, mm. Heikki Kinnunen, Tom Pöysti ja Vesa Vierikko. xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Feb 21, 2007 11:39 pm
Rasittavaa kun eräs entinen ystäväni puhui aina unistaan. Siis ne sen unet oli selvästi keksittyjä. Tuskin se muuten aina näkis unia joissa aina minä ja muita sen kavereita aina vuoron päätä seurusteltiin tai _puuhailtiin_ kaikenlaista erilaisten tyyppien kanssa, oli ne milloin opettajia tai muita jätkiä sekä sukupuolesta riippumatta. huh, ei ihme ettemme ole tekemisissä. rolleyes Kuulee aina juttuja milloin kenelle se sepittää hänen "pervoista unistaan." Ääh, ihan ku joku jossain ala-asteella ehkä..
Viime aikoina uneni ovat sekavampia. Näen joskus unta että pelaan WoWia ja kaikenlaisista elokuvista ja muista pieniä palasia.. :p
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Feb 22, 2007 12:06 pm
littlekillercat Rasittavaa kun eräs entinen ystäväni puhui aina unistaan. Siis ne sen unet oli selvästi keksittyjä. Tuskin se muuten aina näkis unia joissa aina minä ja muita sen kavereita aina vuoron päätä seurusteltiin tai _puuhailtiin_ kaikenlaista erilaisten tyyppien kanssa, oli ne milloin opettajia tai muita jätkiä sekä sukupuolesta riippumatta. mulla on kans tollanen kaveri. muutenki sillä on tapana keksiä jotain ihmejuttuja. monesti se selittää ett se osaa nukkua silmät auki ja ett on tosi kätevää niin ei opettajat huomaa mitään jos nukkuu tunnilla. rolleyes nyt ku nukuin koulun jälkeen näin jotain unta ett kattolamput oli siirtyny jotain puol metriä ja ne oli rikki. siis sirpaleina. mut silti niistä tuli valoa. muuta en nyt siitä muista.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Mar 15, 2007 1:50 pm
Taas tuli nähtyä kummia unia.Päikkäriunessani heräsin mukamas enkä pystynyt liikahtamaankaan,ja alkoi pikku hiljaa tulla paniikki kun en unessani edes saanut kuvakulmaa vaihtumaan. Viime yönä taas näin jotain ihme unta jossa oli mukana Orlando Bloom ja Keira Knightley(ei,en ole katsonut liikaa Karibian piraatteja...),jotka taisivat etsiskellä aarretta.Jossakin vaiheessa Orli teki jonkin ihme tanssijutun,joka oli niin...dorka. gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Mar 25, 2007 8:40 am
Huhhahhei! Näin sekavaa unta Harry Potterista! >;D Vedettiin saksanryhmän kanssa ympäri lentokenttiä, ilmeisesti oltiin lähdössä uudestaan Saksaan tai vastaavaa, ja kuolonsyöjät juoksi perässä. Kovasti yritin loitsia niitä kohti juostessani, välillä onnistuinkin tainnuttamaan jonkun niistä, mutta kuolonsyöjiä kun olivat, saivat meidät kiinni. Ja paha oli rangaistus, pistivät meidät kylpylään. XD Kovin ystävällisiä olivat muutenkin, vaikuttivat enemmänkin ankarilta opettajilta kuin kuolonsyöjiltä, kun olivat pukeutuneetkin ihan normaalisti. Siellä mukavasti ammeessa lokoillessamme ne laittoivat jotain vaaleansinistä puuväriä taikasauvaani niin että se meni rikki, sillä kun päätimme hyökätä niiden kokoukseen paetaksemme sitten hyökkäyksen turvin ja taikasauva ojossa tein kovia loitsuja, ne ensin näytti kaatuilevan ja menevän tajuttomaksi, mutta sitten nousivat ivallisena pystyyn ja osoittivat sauvaani sanoen "Etkö muka huomannut niitä pisteitä? Ei se enää toimi!". Tosiaan, silloin huomasin vaaleansiniset pisteet sauvassani. Eikä auttanut muuta kuin juosta. Kauhean sekavaa juoksemista ympäri lentokenttää se sitten oli koko loppu-unen, ja loppukohdilla ne alkoi lennättelemään ufoa taivaalta tähdäten meihin. Mutta ei siitä sen enempää. XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Mar 25, 2007 12:01 pm
Minulla on todella hyvät unen lahjat, ainakin yleensä. Nukahdan minne vaan ja nukun hyvin. Tosin viimeiset kolme yötä olen nähnyt painajaisia... niissä kihlattuni kuolee edessäni. Joten on vähän sekava olo :/
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Apr 01, 2007 4:37 pm
nukkumista tulee nykyään vähän harrastettua, vaikka olenkin lasvava lapsi. Nytkin puoli kolmelta yöllä, olen koneella nukkumisen sijasta. Kyllä se nukkuminen on kivaa, mutta huomenna on koulupäivä, jota haluan lykätä mahdollisimman paljon. Jos nyt menisin nukkumaan, nukahtaisin heti ja koulu alkaisi puolen tunnin päästä gonk En edes muista milloin näin viimeksi unia. Näen niitä erittäin harvoin ja muistan niistä vielä vähemmän. Joskus taisin nähdä unta FFVIII:n Seiferistä...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 13, 2007 1:57 pm
pe-la näin koko yön unta ett ajoin autolla. voipi johtua siitä ett perstaina olin kuskina, ajoin yli 200 kilsaa ja pääsin kotia vasta neljältä aamulla.. talk2hand enää en ota tuntemattomia kaverin tuttuja kyytiin.. jäi traumat.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 14, 2007 12:56 pm
Yhdessä unessa jonkin aikaa sitten tein päätäni vaivanneen asian heti alkuun: tunnustin tunteeni yhdelle pojalle. Tämä otti jutun tyynesti vastaan, sillä piti keskittyä sotaan. Venytimme kahden hengen ilma-ajokin auki ja ahtauduimme sisään. Ensin olin lennellä pilvenpiirtäjiin, sitten muka pelastettiinkin maailmaa lentelemällä ympäriinsä, kun minä olin vaan toivottoman rakastunut tähän tyyppiin mukanani. (Pyörittele seuraavaksi päässäsi pop-musiikkia-biisin kohtaa "he tahtoivat yhdessä pelastaa maailman"...)
Katamari Damacy -kuvista ja Rozen Maiden -animesta taisi inspiroitua vähän uudempi uneni. Tässäkin olin onnellisesti saman tyypin hihasta roikkumassa, kun menimme ihanasti väritetylle saarelle, jossa prinsessat taistelivat kuningattarensa huomiosta. Minäkin olin mukana pelissä, jossa piti kerätä kuningattaren aarteita kaikin kepulikonstein... Minä vain ihailin nättejä linnan köynnöksiä ja kukkia, kun prinsessat tekivät värikkäillä vesiletkuilla tulvia tukkiakseen toistensa tien. Tämä unikultani kuitenkin avitti minua saamaan edes yhden aarteen, ennen kuin häivyimme valvemaailmaan.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu May 17, 2007 9:31 am
Näin unta että värjäsin hiukseni siniseksi. eek WTF?! Ja pitääpä vielä mainita että euroviisusemifinaalin jälkeen näin unta DJ Bobosta,hih. blaugh Tosi kummaa.Ehkä olisin alitajuisesti halunnut hänen pääsevän finaaliin.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat May 26, 2007 7:31 am
mulla on outoja unia, viime yönä pakenin moottorisahamurhjaajaa pikkuveljeni kolmipyörällä, sitä edellisenä yönä taisi ufot laskeutua mun pihamaalleni super soukkerit kädessä
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 29, 2007 8:41 am
viime yon uneni: olin koulullani ja ammuin joiteenkin sotilaitten kanssa zombeja nuuskaksi ja pakenin hullua ***** opettajaa eek ja tottakai haulikosta loppui paukut juuri silloin kun se sai mut kiinni... no ei se mitaan kun batman tuli ja potki sitä persuksille, ja silla oli myos joku helevetin laser-katse jolla se karisti ne zombit... samana yona nain unta siita kun olin kavelemassa kouluun ja kun tulin koululle nain yhden kivan tyton, sitten paras kaverini meni sen luo ja he alkoivat siina sitten nuoleskelemaan ja mina vaan katsoin sivusta ja sitten minulla napsahti ja kuristin kaverini darth wader-tyyliin... taman jalkeen herasin ja luulin unta todeksi ja olin ihan etta voi paska sitten tajusin etta en omaa darth waderin taitoja ja tajusin etta tama olikin vain ollut unta
sellaiset unet on hauskoja etta yhtakkia vaan tajuaa etta hei! tahan on unta! voin teha mita lystaan mutta yleensa heraan 5 sekuntia sen jalkeen kun unessa huomasin etta ta on unta! paska juttu... ei mitaan hauskaa kerkea tekeen...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jun 16, 2007 4:08 am
Nukun ehkä n. 7-8h arkisin, ja kesälomalla käyn nukkumaan n.klo 00-03 ja sitten nukun aamulla (tai aamulla ja aamulla) tosi pitkään.... Nään joka yö enemmän tai vähemmän sekoja unia... Mutta en usein aamulla muista niitä. Toissayönä näin esim. ihan omituista unta, josta muistan vain kolme kohtausta:
Astelen luokkahuoneeseen. Oppilaat luokassa ovat minua ehkä pari vuotta nuorempia. Opettajan pöydän ääressä istuu miesopettaja, jolla on jonkin joukkueen pelipaita yllään (en muista minkä, mutta siinä taisi olla keltaista). Opettaja kysyy minulta: "Taidat olla (tässä vaiheessa en muista minkä joukkueen hän sanoi, mutta se oli kuitenkin joku jalkapallo tms. joukkueen) kannattaja, vai?" Ihmettelen, miksi hän sellaista kyselee, enhän minä ymmärrä urheilusta mitään, kunnes tajuan, että minullahan on punainen pelipaita ylläni. Se on poikien paita, ehkä n. kokoa 140 ja tosi pieni minulle, mutta se saa minut kuitenkin näyttämään jotenkin urheilulliselta (?). Yritän selitellä opelle, että "En ole ikinä nähnytkään tätä paitaa! En tiedä miten se joutui päälleni!" Ja sitten, ihan niin kuin se olisi ihan normaalia ja luonnollista, kiipeän ulos luokan ikkunasta.
Olemme kavereitten kanssa jonkun huvipuiston tms. Hesburgerissa. Ajattelen tilata lastenaterian, koska minulla ei ole kova nälkä. Tiski, josta annokset tilataan on pyöeä ja sen takana on ovi (huom. tämä "hese" ei näytä yhtään heseltä, vaan on hämärä ja viidakkotyylinen). Kaverini kuitenkin ehdottavat, että menisimme tiskin takana olevaan huoneeseen. Kävelemme sinne , ja siellä on miljoonittain erilaisia kylyttejä aterioista, mm. Barbie-ateria. Katselemme lumoontuneina, ja päätän otta Barbie-aterian (inhoan barbeja...). Menemme vielä seuraavaan huoneeseen, joka on mäkinen. jokaisen mäennyppylän harjalla on lepotuoli ja niissä kaikissa on ohuet rautajalat. No, istumme tuoleille ja laskemme niillä mäet alas surprised . Mutta yksi tuoleista ei liikukaan. Tutkimme tuolin huolellisesti ja huomaamme, että rautajalkojen päässä on muoviset stopperit lol .
Minä ja pari muuta ihmistä olemme jossain videopelin kaltaisessa paikassa, jossa joku paholainen/piru käskee meidän kerätä 10 sielua, jotka on laitettu ympäriinsä koko maan (tason, levelin, kartan) alueelle. No, alamme siis kerätä sieluja, jotka ovat ympyröitä maassa. Kun saavumme aidatulle alueelle, yhtäkkiä tämä piru ilmestyy sinne ja tappaa kaksi hevosenkokoista hiirtä. Niistä jää sielut maahan ja keräämme ne tyytyväisinä. Saamme kerätyksi 8 sielua, mutta ajattelemme, että kaksi viimeistä sielua on piilotettu paholaisen kotivuorelle/kukkulalle. Kiipeämme sinne ja tapaamme siellä toisen pirun kahdesta pojasta. Hän on iso, lihaksikas vampyyrimainen mies, joka pukeutuu violettiin viittaan. Puhumme hänelle jotain, kun yhtäkkiä näemme hänen veljensä lentämässä korkealla ilmassa viittansa avulla. Katsomme, kun hän lentää horisontin taa, ja kun käännämme päämme tähän toiseen vampyyriin... HÄN ON KADONNUT!!! Toinen lentää pois ja toinen katoaa, onpas siinä paholaisella pojat... löydämme kaksi viimeistä sielua ja viemme ne pirulle.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|
|