|
|
|
|
Posted: Thu Nov 22, 2007 9:15 am
Koulu o minulle sama kuin vankila, samat säännöt, esim.: Ei saa poistua vankilan/koulun alueelta tuomion aikana, sinne meneminen lukee laissa, siellä on määrätty ruokailuaika, ja kaikki hauska on kielletty. Ainoa hyvä mitä voisi sanoa on kun uskonnossa katsotaan lähes aina jotain filmiä, ja liikunnassa vaihtelevaa, ja vapaata. Pääsis jo pois kaikesta koulusta niin saisi elää omaa elämää. Ja kaikesta maksaa kaikki veronmaksajat.
Tässä mun näkemys koulusta. neutral
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 24, 2007 10:01 am
Säännöt luo rajat ja antaa vapautta. Ei rajoja, ei vapautta.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 28, 2007 1:56 am
Joo, jos taas vähän keskittyisi tähän kirjalliseen. Olen ainut tässä luokassa, yksin. Nyhjötän ja miljoona ohjelmaa auki. Mm. photoshop, Illustrator, dreamweaver jne.. 3nodding
Kirjallista. Ihan vähän vain, loppusanat ja tiivistelmä. Ehkä jotain pientä sinne ja tänne. A3-koonti. Verkkosivujen yhden sivun päivitys loppuun. Siinähän se olisi. mrgreen
Kamala stressi(perjantaina palautus) ja muutenkin vähän kipeäksi tulleensa koska stressi. stressed
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 28, 2007 4:41 am
mirkacerena Kamala stressi(perjantaina palautus) ja muutenkin vähän kipeäksi tulleensa koska stressi. stressed Sama täällä, perjantaina pitäs palauttaa kun enkussa pitäs palauttaa joku juttu jostai englannin kielisestä kirjasta. En muutenkaan pidä lukemisesta eikä ole kirjaakaan valittu. Koulu aihauttaa ilmeisesti enemmän stressiä kun työelämä, ainakin kun nykyisiä työläisiä katsoo...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 28, 2007 7:34 am
Jourei mirkacerena Kamala stressi(perjantaina palautus) ja muutenkin vähän kipeäksi tulleensa koska stressi. stressed Sama täällä, perjantaina pitäs palauttaa kun enkussa pitäs palauttaa joku juttu jostai englannin kielisestä kirjasta. En muutenkaan pidä lukemisesta eikä ole kirjaakaan valittu. Koulu aihauttaa ilmeisesti enemmän stressiä kun työelämä, ainakin kun nykyisiä työläisiä katsoo... Riippuu kyllä minkälaista työtä tekee. Noh, tämän koulun jälkeen on suunnitelmissa opiskella vielä vähän lisää. xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 28, 2007 11:02 am
Jourei Sama täällä, perjantaina pitäs palauttaa kun enkussa pitäs palauttaa joku juttu jostai englannin kielisestä kirjasta. En muutenkaan pidä lukemisesta eikä ole kirjaakaan valittu. Koulu aihauttaa ilmeisesti enemmän stressiä kun työelämä, ainakin kun nykyisiä työläisiä katsoo... Mikäli sen saa itse valita, suosittelen George Orwellin 1984... Loistava kirja, ja tosiaan, en itsekkään pidä paljoa lukemisesta, mutta kirjan tarina itsessään on vain niin mahtava. Jos sitä ei saa itse valita, niin sitten en voi auttaa. sweatdrop Meillä oli tänään viimeinen puhtaanapidon tunti. Jää sitä opettajaa jopa kaipaamaankin, vaikka se ei mistään mukavimmasta päästä ole. Noh... Ei sitten muuta kuin hygieniaa ja tarjoilua... uuu jeeea.... eek
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 28, 2007 10:49 pm
Pikku-Timppa Mikäli sen saa itse valita, suosittelen George Orwellin 1984... Saa sen valita, mutta repäsin jo jonkun netistä vaikka se ei ole sallittua. confused
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 07, 2007 1:16 pm
Opiskelen ensimmäistä vuotta nyt lukiossa. Kamala paikka, mulla on kaikki jaksot siellä ihan täynnä. Koeviikot stressaa ihan kamalasti. Onneks mulla on sillee mahiksena et pääsen kaheksi jaksoksi vuodessa ammatillisellekin puolelle. opiskelen eläintenhoitajaksi tossa samala.. Tosin, vaikka siellä amiskassa saakin levätä on lukiossa tehtävä sitten kaks kertaa kovemmin töitä. -.-
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Mar 16, 2008 5:12 am
Tulipa tässä mieleeni kysäistä, että onko joku toinekin hakemassa Helsingin yliopistoon tänä keväänä? Itse olen ehtinyt pääsykoekirjoja sämplätä jo aika tovin vaihtelevin seurauksin sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Mar 16, 2008 11:24 am
Galenos, ah galenos. On se niin mukava tunne olla vangittuna vain yhteen kirjaan, tai sit ei. Mut sitä nyt on jo joulukuusta alkaen yksinoikeudella luettu. Ois ihan kiva kuulla jos joku muukin tähtää johonkin lääketieteelliseen tänä vuonna. :3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Mar 18, 2008 7:45 am
Imatralle taidetta opiskelemaan ketään? sweatdrop Koulua voin suositella lämmöllä, muuten tämä ns. "kaupunki" onkin osoittautunut tylsyyshelvetiksi (= tulkaa piristämään tätä paikkaa!).
Nyt alkoi ammattiosaamisen näytön kanssa puurtaminen. Tai alkoi jo viikko sitten. Tähän mennessä prosessipäiväkirjan sisältö on aika pitkälti joka päivältä sama; Pää on ihan tyhjä, pelaan.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Mar 18, 2008 10:50 am
Huu... koko tämän jakson ollu kotekon ravintolassa... Mukavaa touhua ainakin kun useimmiten on linjasto tarjoilu.
Pöytiin tarjoilu on helvettiä.... surprised
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 12, 2008 8:17 am
Itse pyrin tällä hetkellä Outokummun pelikoulutukseen, valintakokeissa kävin tossa viime viikon torstaina ja saa nähä miten meni. Puuh, täälläkään en oo käynny pitkään aikaan.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 12, 2008 9:12 am
Ammattiosaamisen näyttöä en ole aloittanutkaan vielä ja kirjallinen osuuskin pitäisi palauttaa mutta miten minä palautan suunnitelman jostain mikä syntyy täysin suunnittelematta (no hemmetti, näillä näkymin ei synny kuin pask--) ja sitten olisi vielä projektipäiväkirja mutta enhän minä laiskana ole sitäkään tehnyt. En kyllä malta odottaa kritiikkipäivää... joka on joskus, en tiedä mistään mitään, äää... Tulevaisuudennäkymä: Opettaja: Niin MITÄ sinä olet oikein tehnyt koko vuoden? Liftis: Pelannut, eikä kukaan voita mun lv. 100 Teddiursaani.
..eiku siis piti sanomani, kurssit on puolikunnialla käyty ja kesä voi alkaa!
...ehkä minä kyyhötän sisällä tekemässä hommiani, ainakin viikko tässä on aikaa...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 12, 2008 11:57 am
HikariAnn Itse pyrin tällä hetkellä Outokummun pelikoulutukseen, valintakokeissa kävin tossa viime viikon torstaina ja saa nähä miten meni. Puuh, täälläkään en oo käynny pitkään aikaan. Kiinnostaisi tietää, minkälaiset pääsykokeet sinne oli?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|