Welcome to Gaia! ::

All Dutch People Enter

Back to Guilds

One of the oldest and biggest Dutch Languaged Guild of Gaia. No fee, always welcome! 

Tags: Dutch, Netherlands, Nederland, Belgium 

Reply Archief - Bijzondere oude Threads
Meeting!!! 10-09 OUWEHANDS DIERENPARK!!!!!!AFGELOPEN Goto Page: [] [<<] [<] 1 2 3 ... 30 31 32 33 34 35 ... 44 45 46 47 [>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

Zou jij naar een meeting willen?
Nee
20%
 20%  [ 10 ]
Ja, een pretpark!
18%
 18%  [ 9 ]
Ja, een dierentuin!
22%
 22%  [ 11 ]
Ja, cultuur snuiven!
2%
 2%  [ 1 ]
Ja, shoppen!
4%
 4%  [ 2 ]
Ja, lekker rondhangen in een park ofzo!
2%
 2%  [ 1 ]
Ja, zolang het mij maar geen geld kost
6%
 6%  [ 3 ]
Ja, en ik weet de perfecte plek!!
4%
 4%  [ 2 ]
Ja, maar ik weet niet waar naar toe dan....
18%
 18%  [ 9 ]
Total Votes : 48

XDmaster4
Vice Captain

Loaded Pants

13,500 Points
  • Jack-pot 100
  • Battle: Knight 100
  • PAAANNNTTTSSS 100
PostPosted: Mon Jul 31, 2006 1:41 pm

ani_falkon
XDmaster4
Oranjekorfbalpizza!
Darlaa
Oranjekorfbalpizza!
Darlaa

O.o de reisplanners kennen het geeneens

NS reisplanner anders wel...
Maargoed, ik ga vanmiddag/morgen/overmorgen proberen iets te vinden waar we allemaal wat kunnen eten wat we willen :3

Wouw volgens de nsplanner moet ie eerst 10 km fietsen naar boxtel is dat veel? ik weet echt niks van afstanden..

Dat komt omdat jem op "Fietsen naar dichtsbijzijnde" hebt staan, kies openbaar vervoer, dan zie je dat er een bus naartoe gaat 3nodding
ja daarom neem ik ook de bus naatr boxtel valt wel mee om te fietsen maark heb gewoon een hekel om te fietsen XD
en ja inderdaad voor mensen die geen flees hoefebn is er weinig dan is er bij mac donalds meer maar bij die hamburgers van de mac zit weer haast geen vlees XD

is goed dat je iets zoekt voor iedereen
mischien naar een pizzaria ( ik weet niet of er die in restaurantvorm zijn ofzo maar pizza's heb je heel veel soorten van)

HEY ik woon in boxtel XD !
nou kun je dus makkelijk mee XD

nou oke dan zal eens kijken of mijn fiets het doet en hem een beetje stofvrij maken maar verandert er iets in de tijd dan als ik fiets ?? ik zal es kijken
PostPosted: Mon Jul 31, 2006 1:42 pm

Oranjekorfbalpizza!
Wat XDmaster zei, een Pizzaria is wel een goed idee... Is iedereen het hier mee eens? We hebben hier een pizzaria op makkelijk te bereiken afstand van het station smile (3/4m lopen) En is tot 22:00 op zondag open. Hou je niet van pizza, ze schijnen er ook heerlijke knoflookbroodjes te hebben? xd
heb je ook al prijzen van de pizza's ja ik moet precies weten hoeveel het gaat kosten zodat ik bij mijn moeder kan zeuren XD

XDmaster4
Vice Captain

Loaded Pants

13,500 Points
  • Jack-pot 100
  • PAAANNNTTTSSS 100

Oranjekorfbalpizza!

PostPosted: Mon Jul 31, 2006 3:01 pm

XDmaster4
ani_falkon
XDmaster4
Oranjekorfbalpizza!
Darlaa

Wouw volgens de nsplanner moet ie eerst 10 km fietsen naar boxtel is dat veel? ik weet echt niks van afstanden..

Dat komt omdat jem op "Fietsen naar dichtsbijzijnde" hebt staan, kies openbaar vervoer, dan zie je dat er een bus naartoe gaat 3nodding
ja daarom neem ik ook de bus naatr boxtel valt wel mee om te fietsen maark heb gewoon een hekel om te fietsen XD
en ja inderdaad voor mensen die geen flees hoefebn is er weinig dan is er bij mac donalds meer maar bij die hamburgers van de mac zit weer haast geen vlees XD

mischien naar een pizzaria ( ik weet niet of er die in restaurantvorm zijn ofzo maar pizza's heb je heel veel soorten van)

nou oke dan zal eens kijken of mijn fiets het doet en hem een beetje stofvrij maken maar verandert er iets in de tijd dan als ik fiets ?? ik zal es kijken

Tuurlijk, als het goed is gaan de treinen al vanaf 9 uur or so, dus je zult logischerwijs wel eerder moeten vertrekken...
prijzen van de pizza's weet ik niet, ligt er ook nogal aan wat je neemt he...
PostPosted: Tue Aug 01, 2006 12:28 am

Oranjekorfbalpizza!
XDmaster4
ani_falkon
XDmaster4
Oranjekorfbalpizza!
Darlaa

Tuurlijk, als het goed is gaan de treinen al vanaf 9 uur or so, dus je zult logischerwijs wel eerder moeten vertrekken...
ik heb het bij 9292ov.nl ingevoerd en dan wordt ik vie best gestuurd zou je dan dat schema wat jij krijgt even kunnen kopieeren ??

owja en zou je kunnen uitzoeken hoeveel een pizza hawaii extra kaas kost ?? (die pizza neem ik altijd) want ik moet van ons mama precies weten hoeveel het kost owja en hjoeveel was de prijs van het park ??

XDmaster4
Vice Captain

Loaded Pants

13,500 Points
  • Jack-pot 100
  • PAAANNNTTTSSS 100

Oranjekorfbalpizza!

PostPosted: Tue Aug 01, 2006 3:06 am

XDmaster4
Oranjekorfbalpizza!
XDmaster4
ani_falkon
XDmaster4

ik heb het bij 9292ov.nl ingevoerd en dan wordt ik vie best gestuurd zou je dan dat schema wat jij krijgt even kunnen kopieeren ??

owja en zou je kunnen uitzoeken hoeveel een pizza hawaii extra kaas kost ?? (die pizza neem ik altijd) want ik moet van ons mama precies weten hoeveel het kost owja en hjoeveel was de prijs van het park ??

Nouja, je gaat met de fiets naar boxtel, dus kan je bij NS.nl gewoon van boxtel naar rhenen invullen, en dan kan je zelfs om 7 uur in rhenen al zijn. (is te vroeg dus, maar elke tijd is gewoon mogelijk.)

Ik zou niet weten hoeveel dat kost, dat kan je moeder toch ook gewoon inschatten en wat extra meegeven voor het geval dat? : /
PostPosted: Tue Aug 01, 2006 8:16 am

-_- ik wou alleen maar een fijne regeling bedinken voor iedereen... sweatdrop

ai ja om nou alles gepast af te doen is wel wat eng je weet nooit wat je tegen komt.. of wil ze alleen je reis en eetkosten betalen en zo, dat je zelf nog meer meeneemt?

Park entree is 17 euro

Darlaa

Loyal Gaian

38,050 Points
  • Beta Gaian 0
  • Beta Consumer 0
  • Market Browser 100

Oranjekorfbalpizza!

PostPosted: Tue Aug 01, 2006 8:47 am

Snap ik ^_^; Maar ik vind 11L30 gewoon erg laat... jij niet dan?
PostPosted: Tue Aug 01, 2006 11:46 am

Jah ^_^

Darlaa

Loyal Gaian

38,050 Points
  • Beta Gaian 0
  • Beta Consumer 0
  • Market Browser 100

LiliBal

PostPosted: Wed Aug 02, 2006 1:02 pm

Ik zou ook wel meewillen xd
PostPosted: Wed Aug 02, 2006 3:29 pm

Iedereen is welkom, dus als je kan komen kom! biggrin

SirVendetta

LiliBal

PostPosted: Thu Aug 03, 2006 2:59 am

Cool biggrin
PostPosted: Thu Aug 03, 2006 7:12 am

Darlaa

ai ja om nou alles gepast af te doen is wel wat eng je weet nooit wat je tegen komt.. of wil ze alleen je reis en eetkosten betalen en zo, dat je zelf nog meer meeneemt?

Park entree is 17 euro
nou ons mama is van plan het gepast mee te geven jah ok entree 17 euro oke

XDmaster4
Vice Captain

Loaded Pants

13,500 Points
  • Jack-pot 100
  • PAAANNNTTTSSS 100

Oranjekorfbalpizza!

PostPosted: Thu Aug 03, 2006 9:37 am

XDmaster4
Darlaa

Park entree is 17 euro

Is dat wel zo slim? sweatdrop er hoeft maar een ding mis te gaan, en je hebt een groot probleem omdat je geen geld meer hebt.....
PostPosted: Thu Aug 03, 2006 9:41 am

Oranjekorfbalpizza!
XDmaster4
Darlaa

Park entree is 17 euro

Is dat wel zo slim? sweatdrop er hoeft maar een ding mis te gaan, en je hebt een groot probleem omdat je geen geld meer hebt.....
ik zal het er met ons mam over hebben maar ze is bang dat ik twee pizza's ga kopen als ik meer meeneem XD

XDmaster4
Vice Captain

Loaded Pants

13,500 Points
  • Jack-pot 100
  • PAAANNNTTTSSS 100

SirVendetta

PostPosted: Thu Aug 03, 2006 10:10 am

Kun je niet een briefje maken en daar opschrijven wat je allemaal hebt gekocht, en met de prijs erbij?
En je moet zowiso wat extra geld voor eten&drinken meenemen, want anders verhonger je daar. Wat ik bijvoorbeeld meeneem:

- 17,- voor entree
- 7,- tot 10,- voor te eten
- 5,- voor noodgevallen(potlood kwijt, of iets leuks wat ik tegenkom xp )
- Buskaart
- Treingeld(prijs voor een retourtje kan je zien op www.ns.nl)
- Tekenspullen en een goed humeur xd

10,- voor eten is mischien een beetje veel, maar het is veeeeel beter dan daar verhongeren

Wat ook handig is, is een mobiele telefoon meenemen met wat beltegoed, zodat je kan bellen mocht je verdwaald raken of mocht er iets gebeuren.
Ik ben zekersteweten van de partij, dus zet mij er maar bij! xp
Reply
Archief - Bijzondere oude Threads

Goto Page: [] [<<] [<] 1 2 3 ... 30 31 32 33 34 35 ... 44 45 46 47 [>] [>>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games