|
|
|
|
Posted: Thu Dec 09, 2004 12:03 am
Nightmare Asura Chibi Strawberry Vill att piercing h嬥t ska l䫡 snabbare. gonk Det kan ta någon vecka innan det gör det. sad Jag får inte byta smycke förrän om 6-8 veckor. ><
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 09, 2004 12:06 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 09, 2004 12:08 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 09, 2004 12:15 am
Chibi Strawberry Mewkay. F岠g堯ch k?reng?gsmedel den 17 december s堧岠det lite snabbare sa de. ^^ oO;;; *F岠konstiga tankar* Haha, ja vart man ska g?det 䲠en annan sak. Gö det. ^^` o___O` Nej, inte 'där'! gonk *Vet inte om det bara är jag som tänker sånna tankar* .. <.<;; Nah, men.. Jag har funderat på ett vanligt hål i örat. xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 09, 2004 12:18 am
Nightmare Asura Chibi Strawberry Mewkay. F岠g堯ch k?reng?gsmedel den 17 december s堧岠det lite snabbare sa de. ^^ oO;;; *F岠konstiga tankar* Haha, ja vart man ska g?det 䲠en annan sak. Gö det. ^^` o___O` Nej, inte 'där'! gonk *Vet inte om det bara är jag som tänker sånna tankar* .. <.<;; Nah, men.. Jag har funderat på ett vanligt hål i örat. xp Yesh. << >> MEN FAN VAD DRYGT DET ÄR ATT TVÄTTA PIERCINGEN DÅ!!! gonk oO;; Jag tänker nog som du. Hål i örat. whee Det gjorde jag när jag var 5-6 år. 4laugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 09, 2004 12:20 am
Chibi Strawberry Yesh. << >> MEN FAN VAD DRYGT DET ÄR ATT TVÄTTA PIERCINGEN DÅ!!! gonk oO;; Jag tänker nog som du. Hål i örat. whee Det gjorde jag när jag var 5-6 år. 4laugh .___.;; Petigt. Heh.. Det jag undrar över är för det första vilket öra jag ska pierca, och för det andra vad det ska vara för 'smycke'. Så vill jag såklart veta om Hopey har något emot det.. o.o`
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 09, 2004 12:21 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 09, 2004 12:21 am
Nightmare Asura Chibi Strawberry Yesh. << >> MEN FAN VAD DRYGT DET ÄR ATT TVÄTTA PIERCINGEN DÅ!!! gonk oO;; Jag tänker nog som du. Hål i örat. whee Det gjorde jag när jag var 5-6 år. 4laugh .___.;; Petigt. Heh.. Det jag undrar över är för det första vilket öra jag ska pierca, och för det andra var det ska vara för 'smycke'. Så vill jag såklart veta om Hopey har något emot det.. o.o` Det gör jätteont också. Plus att man måste tvätt i näsan. xd Urr. Oo;;;; Du har mycket att tänka på innan du gör något.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 09, 2004 12:23 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 09, 2004 12:26 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 09, 2004 12:27 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 09, 2004 12:30 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 09, 2004 12:32 am
Nightmare Asura Chibi Strawberry xp Man v�gar varken nysa, hosta eller skratta. D� g�r det bara ont. Haha. Va s�tt. .. I �rat med? <.< *Orolig* 4laugh .. Eller inte. Jag led att mitt hål i brosket uppe i örat i någon månad... Så fort man kom åt det gjorde det ont (och jag har glasögon till och från, och borstar håret, drar håret bakom öronen och så) ._.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 09, 2004 12:34 am