|
|
|
|
Posted: Wed Dec 08, 2004 1:45 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 08, 2004 1:47 pm
Jetzudan Rebirth ~Rufus-kun~ yeah? what's up mah *****? Om jag var en skulle jag totalt spöa ner dig. Why is that? how you know i am not a homie?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 08, 2004 1:49 pm
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 08, 2004 1:49 pm
~Rufus-kun~ Jetzudan Rebirth ~Rufus-kun~ yeah? what's up mah *****? Om jag var en skulle jag totalt spöa ner dig. Why is that? how you know i am not a homie?'Cuz I see thru u lik a chicken, no wut I'm sayin'? Shizzabazznatischnotas.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 08, 2004 1:50 pm
Aja, me be out. domokun Godnatt barn.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 08, 2004 1:50 pm
Zero-Egon Sostrate: Musik var det inte det enda felet med spelet, vem fan vill springa runt som 3 fjortisar, HELA SPELET? det g岠en p堮erverna >< hatar det.... XD jo..hatade typ..yunas hopp!man typ: eek ve-te-eff x_X;;
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 08, 2004 1:52 pm
Jetzudan Rebirth ~Rufus-kun~ Jetzudan Rebirth ~Rufus-kun~ yeah? what's up mah *****? Om jag var en skulle jag totalt spöa ner dig. Why is that? how you know i am not a homie?'Cuz I see thru u lik a chicken, no wut I'm sayin'? Shizzabazznatischnotas. omg i am so sorry mister T.T i was just impressing on those chicks over there with my wannabe-homie-language but you discoverd me T.T i am just a little fat japanese perve T.T i will never get the hot chicks T_____T..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 08, 2004 1:52 pm
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 08, 2004 1:53 pm
Sostrate Zero-Egon Sostrate: Musik var det inte det enda felet med spelet, vem fan vill springa runt som 3 fjortisar, HELA SPELET? det g岠en p堮erverna >< hatar det.... XD jo..hatade typ..yunas hopp!man typ: eek ve-te-eff x_X;; eller hennes.....hennes...Darkness....dance -_-' där har ff gått över kränsen för vad jag klarar...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 08, 2004 1:58 pm
Zero-Egon Sostrate Zero-Egon Sostrate: Musik var det inte det enda felet med spelet, vem fan vill springa runt som 3 fjortisar, HELA SPELET? det g岠en p堮erverna >< hatar det.... XD jo..hatade typ..yunas hopp!man typ: eek ve-te-eff x_X;; eller hennes.....hennes...Darkness....dance -_-' där har ff gått över kränsen för vad jag klarar... xd !! så sant så... 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 08, 2004 1:59 pm
Sostrate Zero-Egon Sostrate Zero-Egon Sostrate: Musik var det inte det enda felet med spelet, vem fan vill springa runt som 3 fjortisar, HELA SPELET? det g岠en p堮erverna >< hatar det.... XD jo..hatade typ..yunas hopp!man typ: eek ve-te-eff x_X;; eller hennes.....hennes...Darkness....dance -_-' där har ff gått över kränsen för vad jag klarar... xd !! så sant så... 3nodding uch, allt prat om FF X-2 har gjort mig så deprimerad att jag måste gå och lägga mig. go natt 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 08, 2004 2:03 pm
Zero-Egon Sostrate Zero-Egon Sostrate Zero-Egon Sostrate: Musik var det inte det enda felet med spelet, vem fan vill springa runt som 3 fjortisar, HELA SPELET? det g岠en p堮erverna >< hatar det.... XD jo..hatade typ..yunas hopp!man typ: eek ve-te-eff x_X;; eller hennes.....hennes...Darkness....dance -_-' där har ff gått över kränsen för vad jag klarar... xd !! så sant så... 3nodding uch, allt prat om FF X-2 har gjort mig så deprimerad att jag måste gå och lägga mig. go natt 3nodding Naw gonk okies! *vinka* godnatt ^^ sussa sött!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|