Welcome to Gaia! ::

All Dutch People Enter

Back to Guilds

One of the oldest and biggest Dutch Languaged Guild of Gaia. No fee, always welcome! 

Tags: Dutch, Netherlands, Nederland, Belgium 

Reply All Dutch People Enter
What's on your mind? Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 317 318 319 320 321 322 ... 745 746 747 748 [>] [>>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

kassiopeia

9,100 Points
  • Invisibility 100
  • Alchemy Level 2 100
  • Clambake 200
PostPosted: Wed Dec 27, 2006 9:01 am

ani-falcon
Digipyro
Ik heb nu al een tijdje de clip van My chemical romance - the black parade op me pc staan en bedacht me net zo van.... woudnt it be AWSOME to have that jacket... dus ik ging internetten... en ja hoor na een kleine speurtoch vond ik hem dan...

nu is mijn vraag. denk je dat ik er zo mee over straat kan lopen, is de prijs ok (naar jou mening) ennuh uhhh.... njah overige commentaar/tips enz enz.

--edit sorry hier is de link --
http://www.ebtm.com/invt/bldrummergold#

the black parade is te gaaf ! ^^
ik vind dat je met dit jasje zo over straat kan lopen
hoor niets mis mee mooi juist !
gek dat mensen je post blijken te negeren terwijl je deze eerder postte dan die in de chatterbox
maargoed mijn mening over het jasje is/blijft het zelfde xD

Tja, je moet ijgenlijk alleen maar naar jezelf kijken, ik weet niet wat jij leuk vind en wat ze gewent zijn dat je draagt. En ik ben het niet gewent om voor kleren over de 20 euro heen te gaan, misschien ben jij dat meer gewent dan ik, mijn mening zie je in de chaterbox. Je moet het eerder opvatten als dat ik het nooit zou dragen. Ik zou er niet meer over straat willen maar mischien jij wel. En ijgenlijk kan je met bijna alles over straat gaan, mischien woord je alleen raar nagestaart of uitgelachen.
PostPosted: Wed Dec 27, 2006 9:56 am

kassiopeia
ani-falcon
Digipyro
Ik heb nu al een tijdje de clip van My chemical romance - the black parade op me pc staan en bedacht me net zo van.... woudnt it be AWSOME to have that jacket... dus ik ging internetten... en ja hoor na een kleine speurtoch vond ik hem dan...

nu is mijn vraag. denk je dat ik er zo mee over straat kan lopen, is de prijs ok (naar jou mening) ennuh uhhh.... njah overige commentaar/tips enz enz.

--edit sorry hier is de link --
http://www.ebtm.com/invt/bldrummergold#

the black parade is te gaaf ! ^^
ik vind dat je met dit jasje zo over straat kan lopen
hoor niets mis mee mooi juist !
gek dat mensen je post blijken te negeren terwijl je deze eerder postte dan die in de chatterbox
maargoed mijn mening over het jasje is/blijft het zelfde xD

Tja, je moet ijgenlijk alleen maar naar jezelf kijken, ik weet niet wat jij leuk vind en wat ze gewent zijn dat je draagt. En ik ben het niet gewent om voor kleren over de 20 euro heen te gaan, misschien ben jij dat meer gewent dan ik, mijn mening zie je in de chaterbox. Je moet het eerder opvatten als dat ik het nooit zou dragen. Ik zou er niet meer over straat willen maar mischien jij wel. En ijgenlijk kan je met bijna alles over straat gaan, mischien woord je alleen raar nagestaart of uitgelachen.

nja het ging me nu niet zozeer om het geld tja kwa stijl denk ik dat ik wel wat meer gewend ben

ani-falcon

kassiopeia

9,100 Points
  • Invisibility 100
  • Alchemy Level 2 100
  • Clambake 200
PostPosted: Wed Dec 27, 2006 11:17 am

Omn: ik heb net wilde zalm gegeten en een schuldgevoel, de wilde zalm wordt met uitsterven bedrijgt, het is wel lekker maar ik kon er niet meer echt van genieten, dat kan ik bij ander vlees ook niet. *staat op het punt om me af te vragen of ik vegatariƫr wordt*
PostPosted: Wed Dec 27, 2006 1:53 pm

Dat gevoel ken ik wel, daarom eet ik enkel koe, varken en kip... en dat eet ik al amper XD

kittyocean
Captain

The Forbidden Angel

PostPosted: Wed Dec 27, 2006 1:55 pm

Heb ik gelukkig geen last meer van biggrin

Vroeger wel een keertje een hele maand vegetarier geweest razz
PostPosted: Thu Dec 28, 2006 2:46 pm

Wil een tattoo nemen (kleintje) nu nog een ontwerp vinden... pff moeilijk om een echt mooie te vinden zal waarschijnlijk nog wel een paar jaar duren

The Forbidden Angel

kittyocean
Captain

PostPosted: Fri Dec 29, 2006 11:34 am

OMM: hoe kan het toch steeds dat US Postal mijn pakketjes kwijt raakt?!
PostPosted: Wed Jan 03, 2007 10:34 am

OMG eek Ik moet de split kunnen!

[Sky-Angel]

QYDrop

PostPosted: Wed Jan 03, 2007 11:00 am

Als ik nu nog geen slaap te kort heb weet ik het niet meer sweatdrop
PostPosted: Wed Jan 03, 2007 11:05 am

vandaag had ik weinig geduld voor klanten die niet kunnen lezen en zich druk maken om 1 dag vertraging XD

kittyocean
Captain

The Forbidden Angel

PostPosted: Thu Jan 04, 2007 2:17 am

Nieuw horloge, voor me verjaardag nog smile
En me vriendje is ziek sad
PostPosted: Thu Jan 04, 2007 12:18 pm

ik haad die bad meesters en zooitje

komen ze aan zeten ' ja er zijn geen mensen die bevoegtzijn om redings acties uit te voeren' ka daaag we staan daar met 3 instukteurs die allemaal bevoegt heijd hebben voor die prutels inkluding duik redingen en nog meer dan hun leiding gevende scream

QYDrop

kassiopeia

9,100 Points
  • Invisibility 100
  • Alchemy Level 2 100
  • Clambake 200
PostPosted: Thu Jan 04, 2007 12:32 pm

vandaag panekoeken gegeten voor avond eten, ik heb er 3 opgegeten. *burp* (voor mijn doen is dat veel)
PostPosted: Fri Jan 05, 2007 3:22 am

Waaaah, ik moet deze week interview doen met de spaanse ambassade en dan kan ik uitgekozen worden voor 6 weken mexico!!!!

Ik ben hysterisch!! :O :O

[Sky-Angel]

Gw3nn0w

Hilarious Member

700 Points
  • Signature Look 250
  • Dressed Up 200
  • Member 100
PostPosted: Fri Jan 05, 2007 4:51 am

Vanaaf naar Ralf (Mijn vriend)

en over 2 weken examens crying

User Image
Reply
All Dutch People Enter

Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 317 318 319 320 321 322 ... 745 746 747 748 [>] [>>] [>>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games