|
|
|
|
Posted: Sun Jun 11, 2006 8:57 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 11, 2006 9:02 am
hoef je die niet te downloaden? *is nu helemaal verward; heeft vandaag haar eerste aanraking met FTP gehad*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 11, 2006 9:09 am
kittyocean Kent iemand een gratis FTP programma wat NIET op Win 98 flipt? Smart FTP en Filezilla werken NIET bij mij crying Als je me vertelt wat een FTP programma is misschien wel.. redface xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 11, 2006 10:02 am
dreaminess kittyocean Kent iemand een gratis FTP programma wat NIET op Win 98 flipt? Smart FTP en Filezilla werken NIET bij mij crying Als je me vertelt wat een FTP programma is misschien wel.. redface xp
File Transfer Protocal Program.... does that help? xD
@ Kitt: Nop, je kan daar gewoon inloggen ^^ Als je aan de slag gaat met grote websites is een goed Ftp programma wel nodig though smile
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 11, 2006 10:26 am
nou, al mijn websites zijn via HTML. Maar kennisnet (ja, het is voor de Thinkquest wedstrijd) eist per se FTP rolleyes
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 11, 2006 10:49 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 11, 2006 10:55 am
~[Hikari]~ boe ! ^.^  wha eek kom jij nou ook terug naar de guild.. zou wel leuk zijn 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 11, 2006 10:58 am
Echt waar, Project PM werkt geweldig!!!
......alleen heeft nog niemand Ge PM ed XD Neem ik aan ten minste XD
Yay! People!!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 11, 2006 11:04 am
kittyocean Echt waar, Project PM werkt geweldig!!! ......alleen heeft nog niemand Ge PM ed XD Neem ik aan ten minste XD Yay! People!!! Ik speel djembe ninja * slaat op trommel en zingt ritmisch mee A D P E, A D P E *
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 11, 2006 11:16 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 11, 2006 11:17 am
das zo knap van jou kitty ... hoe dans je met zwemvliezen? eek
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 11, 2006 11:18 am
mij heeft niemand ge-pmt maar zijn toch hopelijk geen doorstuur pm's he ?
Draait rondje kijk eens ^.^ mijn zussie heeft me aangekleed mooi he ?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 11, 2006 11:18 am
kittyocean nou, al mijn websites zijn via HTML. Maar kennisnet (ja, het is voor de Thinkquest wedstrijd) eist per se FTP rolleyes Ik haat het als het via Html scripts geupload moet worden sweatdrop Ftp is een zegen 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 11, 2006 11:26 am
Oranjekorfbalpizza! kittyocean nou, al mijn websites zijn via HTML. Maar kennisnet (ja, het is voor de Thinkquest wedstrijd) eist per se FTP rolleyes Ik haat het als het via Html scripts geupload moet worden sweatdrop Ftp is een zegen 3nodding jij moet een internet bijbel gaan schrijven ... ik word gek van die afkortingen rolleyes
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 11, 2006 11:32 am
[Norwood] Oranjekorfbalpizza! kittyocean nou, al mijn websites zijn via HTML. Maar kennisnet (ja, het is voor de Thinkquest wedstrijd) eist per se FTP rolleyes Ik haat het als het via Html scripts geupload moet worden sweatdrop Ftp is een zegen 3nodding jij moet een internet bijbel gaan schrijven ... ik word gek van die afkortingen rolleyes Volgens mij zijn die er al genoeg... Besides, tis niet alsof je er veel wijzer van wordt als je de afkortingen wel weet... Tis dat ik ze heb moeten leren voor informatica : /
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|