|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 07, 2004 12:59 pm
Sostrate *glompa* yeez itsa me domokun whee gjorde det ont att pierca sig? *smiiile*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 07, 2004 1:00 pm
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 07, 2004 1:00 pm
Jetzudan Rebirth Sostrate Jetzudan Rebirth Sostrate Jetzudan Rebirth Sostrate Jetzudan Rebirth Sostrate *springer in med en dolk*O_O! O_O!!!!! sorry..<_<; PoP galen xDDD PoP? O_o;; Prince of Persia ninja Ah. Jag har det bara till mobilen. razz IJ skit d嬩gt. Klarade ut det j䴴e snabbt. I have it on ze computaaah heart xP iof så har jag inte spelat det till mobilen..men visst o__O;; NOO! Jag vill också kunna spela spel på datorn. gonk Du vill inte spela det. xp Iaf inte det jag har. Efter man klarat av en nivå har man "sex" med random tjejer XD"XDDD O___o;;.......................
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 07, 2004 1:01 pm
Sostrate Jetzudan Rebirth Sostrate Jetzudan Rebirth Sostrate Jetzudan Rebirth Sostrate Jetzudan Rebirth Sostrate *springer in med en dolk*O_O! O_O!!!!! sorry..<_<; PoP galen xDDD PoP? O_o;; Prince of Persia ninja Ah. Jag har det bara till mobilen. razz IJ skit d嬩gt. Klarade ut det j䴴e snabbt. I have it on ze computaaah heart xP iof så har jag inte spelat det till mobilen..men visst o__O;; NOO! Jag vill också kunna spela spel på datorn. gonk Du vill inte spela det. xp Iaf inte det jag har. Efter man klarat av en nivå har man "sex" med random tjejer XD"XDDD O___o;;....................... xd Bra svar.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 07, 2004 1:01 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 07, 2004 1:03 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 07, 2004 1:03 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 07, 2004 1:04 pm
Någon som andvänder Azereus för att ladda ned?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 07, 2004 1:04 pm
Nej nu måste jag gå. HEjdå folket! *vinkar och går ut*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 07, 2004 1:07 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 07, 2004 1:10 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 07, 2004 1:11 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 07, 2004 1:11 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 07, 2004 1:12 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 07, 2004 1:13 pm
Chibi Strawberry Sostrate N䥮..allts宮..s堳om jag k䮤e och s姠det som..: Jag HATAR och AVSKYR n嬡r och 䲠extremt r䤤 f?em, eftersom det alltid gjort ont f?ig, men jag hade ju best䭴 mig..iaf(lite off topic men det h?iksom till =p) Innan trodde jag jag skulle skrikao_O; Men n䲠han v䬠stack in n嬥n s堫䮤e jag i princip bara ett litet stick. Det enda som k䮤es lite var n䲠han skulle s䴴a i smycket....d堶ar det inte ens "farligt" utan det var mer typ.."aj...aj O_o;"(if you know what i mean) DĒEMOT kan det g?ont om folk petar p堤en =/ vilket folk gjorde i min f? skola.... gonk oO Aaaaah. IJ s堲䤤 att jag ska b? att gr崡 av sm䲴a eller n姯t. >< Men det verkar ju inte vara s堦arligt. sweatdrop alltså, jag brukar reagera för minsta lilla slag reagerade knappt till det ^^ det är inget att vara orolig för....kan ändå förstå dig dock att du är det 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|
|