|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 07, 2005 4:29 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 07, 2005 10:26 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 07, 2005 10:32 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 07, 2005 10:34 am
+ [plus] Produktiv dag 3nodding Filippa ^^ Färgar håret (klart om en halvtimma ungefär... får se hur det blir xP).
- [minus] Fattig. Huvudvärk.
EDIT: + And it's black again! *sjunga* Black black black black number one! */sjunga*
*host*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 07, 2005 10:38 am
+ Joy Division - Love will tear us apart + Lovisa kom in på det gymnasiet hon ville, jag är så fruktansvärt glad för hennes skull. + Lovisa.
- Jag behöver ringa Johan nu ikväll, för att klara av mig själv. - Jag avskyr att ringa folk. - Jag saknar honom. - Jag vågar inte ringa honom. - Det går så sjukt segt med commisionen till FYA-auktionsvinnaren. - Jag har ingenting att säga känns det som.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 07, 2005 11:03 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 07, 2005 11:15 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 07, 2005 4:02 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 07, 2005 4:50 pm
+ heart whee + Ruska kommer hit imorgon och stannar tills den 13de :'D + Rollspel xd heart + El pato. + Syrran gör muffins helt spontant nu. (Klockan 01:46 på morgonen >_>) + Anthrax - I'm the man (Live) videon xDDDD + Alice Cooper imorgon heart + Snart J-Cult. + Egon kommer till Åkersberga om några dagar, rollspel! ^___~ + Present Emiru-kun köpt..o_o heart whee + Allmänt glad ^^ + Måste döpa mina fötter! XD~
- Måste städa imorgon/idag gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 07, 2005 8:29 pm
+ Vara uppe hela natten ^^ + ICA om 2½ timme + Sen lekpark xD + Mina fötter Bengt och Frans + Skoinlägg + Inte så jättetrött
- Svider i ögonen - Alla sover jue >_<
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 07, 2005 9:20 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 08, 2005 1:17 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 08, 2005 1:50 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 08, 2005 4:52 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 08, 2005 5:04 am
Inte så långt in på dagen ännu, men jaja
+ ~Syrran sover hos vår farbror, hade en lugn natts sömn (utan snark) för en gångs skull. ~ Datorn för mig själv! YEAH BABY domokun ~ Hittade mitt gamla armband som jag fick av min farbror för några år sen. W00t! ~ Det var en bit tårta kvar från min syrras födelsedagsfest igår.. mums! :3
- ~ Datorn är seg, mer så än vanligt ~ Kom på att jag kanske inte kommer ha råd med en ny dator i alla fall ~ Är fattig ~ Jag tror att en av mina bästa vänner undviker mig ~ En av mina andra bästa vänner är i Syrien sen mer än en månad tillbaka, och jag vet inte när honom kommer hem igen sad ~ Min tredje bästa vän tror att älgar har "horn" gonk ~ Känner på mig att det verkligen inte är min dag idag
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|
|