|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 23, 2006 1:41 am
kassiopeia ani-falcon Digipyro ani-falcon !!!--->op basis van deze resultaten delen wij je mede dat je vermoedelijk niet geplaatst worn op het sintlucas in het studiejaar 2007-2008<----!!! crying crying awwww sad * geeft hug t komt wel goed hoor valkje smile . mijn vacantie start ook niet bepaald goed met dat ik ziek ben, beetje gestressed kwa tijd enz enz. thnx ik voel me trouwens al een stuk beter dan gister smile Dat is fijn. Onm: Ben verkouden *hatjoe* he gezellig. kunnen we samen verkouden zijn ^^.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 23, 2006 1:44 am
Digipyro kassiopeia ani-falcon Digipyro ani-falcon !!!--->op basis van deze resultaten delen wij je mede dat je vermoedelijk niet geplaatst worn op het sintlucas in het studiejaar 2007-2008<----!!! crying crying awwww sad * geeft hug t komt wel goed hoor valkje smile . mijn vacantie start ook niet bepaald goed met dat ik ziek ben, beetje gestressed kwa tijd enz enz. thnx ik voel me trouwens al een stuk beter dan gister smile Dat is fijn. Onm: Ben verkouden *hatjoe* he gezellig. kunnen we samen verkouden zijn ^^. Ben ik niet de enige.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 23, 2006 2:24 am
ONM: Zal de What's on your mind ooit meer pagina's krijgen dan de chatterbox?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 23, 2006 6:10 am
[Sky-Angel] ONM: Zal de What's on your mind ooit meer pagina's krijgen dan de chatterbox? Ik denk het niet... deze loopt vergeleken de chatterbox 200 pagina's achter, maar wie weet........ Onm: Morgen 1e kerstdag. Ik begin al weer zin in nieuwjaar te hebben, maar vreemd genoeg vindt Clara ineens van die knallers zonder mooie dingen ineens leuk!!! Zelf ben ik daar totaal geen voorstander van, en onze katten vinden het ook maar niks, zij schrikken zich dan dood, ik kijk liever naar die mooie vuurpijlen en het allerliefst heb ik sterretjes, die vindt ik het mooiste, kan me niks schelen dat ze het niet stoer vinden, ik vindt ze hardstikke mooi.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 23, 2006 7:11 am
Is het morgen niet kerstavond? confused
OmM: Ben doodmoe!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 23, 2006 7:15 am
Zakou Nenharma Is het morgen niet kerstavond? confused
OmM: Ben doodmoe! Dat klopt en dat staat er ook, toch sweatdrop question . Vervelend dat je moe bent.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 23, 2006 7:16 am
OMM: hoe geweldig de post vorige week geregeld was, hoe bagger het deze week was.... *drops dead*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 23, 2006 7:17 am
Er staat 1e kerstdag ^_^ Zover ik gehoord heb is dat maandag ^_^
Ach ik kon het weten xD Ben gister pas om half 4 naar bed gegaan. Heerlijk zo'n kerstgala xD (TaTaTaTaTa TaTaTaTaTa) xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 23, 2006 7:28 am
XD OMM: gelukkig ben ik niet alleen hier XD Wilde alleen dat ik wat nuttigs te melden had XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 23, 2006 7:30 am
kittyocean XD OMM: gelukkig ben ik niet alleen hier XD Wilde alleen dat ik wat nuttigs te melden had XD Ik heb hier een heletijd alleen gezeten, nu niet meer blaugh .
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 23, 2006 7:34 am
kassiopeia kittyocean XD OMM: gelukkig ben ik niet alleen hier XD Wilde alleen dat ik wat nuttigs te melden had XD Ik heb hier een heletijd alleen gezeten, nu niet meer blaugh . Je ziet er trouwens erg leuk uit! Niet geheel de kleurcombi die ik zou uitkiezen, maar zeker een leuke stijl!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 23, 2006 7:37 am
kittyocean kassiopeia kittyocean XD OMM: gelukkig ben ik niet alleen hier XD Wilde alleen dat ik wat nuttigs te melden had XD Ik heb hier een heletijd alleen gezeten, nu niet meer blaugh . Je ziet er trouwens erg leuk uit! Niet geheel de kleurcombi die ik zou uitkiezen, maar zeker een leuke stijl! Bedankt, en ja de kleuren, mijn avie was bedoeld voor veel blauwe dingen en bij kerstmis hoort rood, een er hoort dus bij een kerst avie rood of wit of een van die andere kleuren die echt bij kerst hoort.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 23, 2006 7:41 am
Omm: Heb pijn in m´n tenen, ben m'n nieuwe schoenen aan het inlopen, en dat zijn schoenen met aardig hoge hakken. Normaal ben ik dus gympies gewend, en ik voel me nu zo onwijs groot. Ik heb nu dus zo'n pijn in m'n tenen omdat de schoenen net iets te groot zijn en ik dus met m'n voeten naar beneden glij. M'n moeder heeft ergens in het huis wattenbolletjes verstopt, maar waar ninja .
Omm2: Nog 10 nachtjes slapen ninja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Dec 24, 2006 4:43 am
OMM: eigenlijk voelt het alsof ik dit jaar 3 dagen kerst heb XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Dec 24, 2006 6:31 am
voelt zich ongelukkig. Ik heb echt het gevoel dat kerst niet bijzonder word voor mij sad , net zoals me verjaardag en het gevoel dat oud en nieuw al helemaal geen bal aan zal zijn sad . Ik weet niet wat het is maar heb echt het gevoel dat ik het dit jaar net zo goed kan overslaan..... ik voel me down en ongelukkig. Ik mis iets.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |