Welcome to Gaia! ::

All Dutch People Enter

Back to Guilds

One of the oldest and biggest Dutch Languaged Guild of Gaia. No fee, always welcome! 

Tags: Dutch, Netherlands, Nederland, Belgium 

Reply All Dutch People Enter
~Chatterbox~ Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 315 316 317 318 319 320 ... 1080 1081 1082 1083 [>] [>>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

Oranjekorfbalpizza!

PostPosted: Sun Jun 11, 2006 3:36 am

Kan wel, maar dat er niemand post betekent niet dat er niemand is sweatdrop
Tis voor een kunstacedemie... dus ik denk niet dat ze dat zo origineel vinden ^__^; Mja ik vind wel wat.
PostPosted: Sun Jun 11, 2006 3:37 am

Oranjekorfbalpizza!
Tis voor een kunstacedemie... dus ik denk niet dat ze dat zo origineel vinden ^__^; Mja ik vind wel wat.

Ja.. Daswaar.. Moeilijk joh! Ik denk dat je gewoon een beetje om je heen moet kijken.. Je komt vanzelf wel op een goed idee 3nodding

*Zucht*. De kunstacademie lijkt mij echt geweldig! Ik denk alleen niet dat ik er ooit toegelaten zou worden.. sad

Dreaminess

Oranjekorfbalpizza!

PostPosted: Sun Jun 11, 2006 3:40 am

dreaminess
Oranjekorfbalpizza!

Ja.. Daswaar.. Moeilijk joh! Ik denk dat je gewoon een beetje om je heen moet kijken.. Je komt vanzelf wel op een goed idee 3nodding

*Zucht*. De kunstacademie lijkt mij echt geweldig! Ik denk alleen niet dat ik er ooit toegelaten zou worden.. sad

Er zijn er meerdere, en ik wordt waarschijnlijk ook niet toegelaten, maar je kan het altijd proberen wink
PostPosted: Sun Jun 11, 2006 3:44 am

Oranjekorfbalpizza!
dreaminess
Oranjekorfbalpizza!

Er zijn er meerdere, en ik wordt waarschijnlijk ook niet toegelaten, maar je kan het altijd proberen wink

Tja.. Er is er vast een waar je wel toegelaten wordt joh, sommige stellen toch lagere eisen?
Maar ik.. Ik weet het niet hoor eek Ik weet sowieso niet wat ik met mijn leven wil stare Ik weet alleen welk profiel ik wil kiezen.. Ik ga nu de maatschappij kant doen, niet natuur, en in de 5e wil ik Cultuur + Maatschappij gaan doen..
Maar daarna...?

Dreaminess

Oranjekorfbalpizza!

PostPosted: Sun Jun 11, 2006 4:00 am

dreaminess
Oranjekorfbalpizza!
dreaminess
Oranjekorfbalpizza!

Tja.. Er is er vast een waar je wel toegelaten wordt joh, sommige stellen toch lagere eisen?
Maar ik.. Ik weet het niet hoor eek Ik weet sowieso niet wat ik met mijn leven wil stare Ik weet alleen welk profiel ik wil kiezen.. Ik ga nu de maatschappij kant doen, niet natuur, en in de 5e wil ik Cultuur + Maatschappij gaan doen..
Maar daarna...?

De hoge scholen allemaal eigenlijk niet, als het in de kunst richting zit zitten er meteen hoge eisen aan, omdat er maar weinig mensen worden toegelaten..
Je hebt nog alle tijd om daar over na te denken ^^
PostPosted: Sun Jun 11, 2006 4:12 am

Als je niet wilt tekenen..... wat dacht je dan van een AMV die jou weergeeft!

Een lied wat bij jou past
Bijpassende clips die je bv zelf hebt opgenomen....
Of juist Anime die erg bij je passen

Je maakt toch wel eens vaker AMV's? ^_^

kittyocean
Captain

Oranjekorfbalpizza!

PostPosted: Sun Jun 11, 2006 4:17 am

Muziek video zat ik ook aan te denken ja ^^ Maar dan niet met anime, want dan doe je niks zelf. (Technisch dan wel goed, maar technisch komt pas op de laatste plaats)

Yup ^^ Heb al een tijdje een nieuwe af, die ik zelf erg mooi vind... maar omdat die op Acon 06 getoond wordt kan ik em nog niet laten zien ninja
PostPosted: Sun Jun 11, 2006 4:33 am

Ik zou zeggen: film je favo plekjes!!!

kittyocean
Captain

ButtonFly

PostPosted: Sun Jun 11, 2006 4:36 am

M'n Runescape verslaving komt weer terug sweatdrop ...

Help... eek
PostPosted: Sun Jun 11, 2006 4:38 am

klinkt bekend, wat was het ook al weer XD?

kittyocean
Captain

ButtonFly

PostPosted: Sun Jun 11, 2006 4:44 am

kittyocean
klinkt bekend, wat was het ook al weer XD?
MMORPG, heel popie, wel heel erg leuk!

www.runescape.com
PostPosted: Sun Jun 11, 2006 4:54 am

*saves link* Mm, klinkt als vakantie werk =P

kittyocean
Captain

ButtonFly

PostPosted: Sun Jun 11, 2006 4:56 am

kittyocean
*saves link* Mm, klinkt als vakantie werk =P
Als je je aanmeld, zeg aub ff wie je bent, dan voeg ik je toe aan m'n friends list! biggrin
PostPosted: Sun Jun 11, 2006 5:04 am

*speelt op haar fluit* ja dit is een fluit (kan helemaal geen fluit spelen maar goed)

Darlaa

Loyal Gaian

38,050 Points
  • Beta Gaian 0
  • Beta Consumer 0
  • Market Browser 100

kittyocean
Captain

PostPosted: Sun Jun 11, 2006 5:05 am

ik moet eerst kijken of dit iets is wat mijn pc aankan XD
Reply
All Dutch People Enter

Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 315 316 317 318 319 320 ... 1080 1081 1082 1083 [>] [>>] [>>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games