|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Dec 06, 2004 1:09 pm
*går in och sätter sig bland alla isbitar*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Dec 06, 2004 1:12 pm
Beppo Beruru varför e alla så negativa nu förtiden *hoppar ner från hyllan o går mot utgången skakandes på huvet* undrar jag med, en riktigt bra fråga.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Dec 06, 2004 1:14 pm
jag vill ha en tandborste gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Dec 06, 2004 1:15 pm
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Dec 06, 2004 1:16 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Dec 06, 2004 1:18 pm
.choke on candy. Chibi_Chocobo .choke on candy. jag vill ha en tandborste gonk men skaffa en d忠 sweatdrop cool hatt f?sten! whee Tack. biggrin Mjo, det 䲠lite sv岴 att skaffa en tandborste vid den h䲠tiden p堤ygnet. Jag f岠v䬠helt enkelt leta reda p堭in gamla. stressed Få se nu om jag har lyckats lära mig detta. Du är Roro? (By the way, I like you ava) heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Dec 06, 2004 1:18 pm
.choke on candy. Chibi_Chocobo .choke on candy. jag vill ha en tandborste gonk men skaffa en d忠 sweatdrop cool hatt f?sten! whee Tack. biggrin Mjo, det 䲠lite sv岴 att skaffa en tandborste vid den h䲠tiden p堤ygnet. Jag f岠v䬠helt enkelt leta reda p堭in gamla. stressed är du typ där borta i eksjö eller? jag har prov imorrn gonk hmm vart hittade du hatten? vilken affär ninja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Dec 06, 2004 1:19 pm
chibi_chan .choke on candy. Chibi_Chocobo .choke on candy. jag vill ha en tandborste gonk men skaffa en d忠 sweatdrop cool hatt f?sten! whee Tack. biggrin Mjo, det 䲠lite sv岴 att skaffa en tandborste vid den h䲠tiden p堤ygnet. Jag f岠v䬠helt enkelt leta reda p堭in gamla. stressed Få se nu om jag har lyckats lära mig detta. Du är Roro? (By the way, I like you ava) heart Jag är Felicia eller Fanny. Men bra gissning. 3nodding whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Dec 06, 2004 1:20 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Dec 06, 2004 1:21 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Dec 06, 2004 1:22 pm
Chibi_Chocobo .choke on candy. Chibi_Chocobo .choke on candy. jag vill ha en tandborste gonk men skaffa en d忠 sweatdrop cool hatt f?sten! whee Tack. biggrin Mjo, det 䲠lite sv岴 att skaffa en tandborste vid den h䲠tiden p堤ygnet. Jag f岠v䬠helt enkelt leta reda p堭in gamla. stressed är du typ där borta i eksjö eller? jag har prov imorrn gonk hmm vart hittade du hatten? vilken affär ninja Jo, jag är i mitt rum i Eksjö. stressed Fan vad sugit med prov, jag har matteprov imorgon men vet inte om jag tänker göra det... sweatdrop
Hatten finns hos Durem Depot. 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|