|
|
|
|
Posted: Mon Dec 06, 2004 12:29 pm
Beppo Beruru haha tare lungt ingen har lika d嬩ga t䮤er som ja, dom e vita o ja borstar men 䮤堨ar ja n䳴an h嬠i varenda tand xp gonk xd Jag har bara haft ett hål..x_X;
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Dec 06, 2004 12:32 pm
Sostrate Beppo Beruru haha tare lungt ingen har lika d嬩ga t䮤er som ja, dom e vita o ja borstar men 䮤堨ar ja n䳴an h嬠i varenda tand xp gonk xd Jag har bara haft ett hål..x_X; haha va fan!!!! o du säger att du har dåliga tänder xd ja har typ sämst tänder för att ja snusar o äter godis i stora lass xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Dec 06, 2004 12:32 pm
Sostrate Zero-Egon jag har bara jobbat med HTML koderna, etc. etc. det är rätt jobbigt 3_3 Jo, det är rätt svårt i början, men det är lätt som en plätt sedan när man kompletterat allt, iaf som vi gjorde, med tables xp Har ni andvänd Dream weaver ännu? det ska vi göra nu
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Dec 06, 2004 12:33 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Dec 06, 2004 12:35 pm
*kastar en polly påse till* polly gör en alltid glad *ler*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Dec 06, 2004 12:35 pm
Beppo Beruru Sostrate Beppo Beruru haha tare lungt ingen har lika d嬩ga t䮤er som ja, dom e vita o ja borstar men 䮤堨ar ja n䳴an h嬠i varenda tand xp gonk xd Jag har bara haft ett hål..x_X; haha va fan!!!! o du säger att du har dåliga tänder xd ja har typ sämst tänder för att ja snusar o äter godis i stora lass xp XDDD!! <__< jag vågar inte riktigt gå nu xD käkat för mycket saker med socker.. sweatdrop Egon: Läraren hittade inte sitt Dreamweaver xD så vi fick jobba med Editplus =3 funkade så bra så ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Dec 06, 2004 12:36 pm
it's so all right.. seki sjunger konstigt..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Dec 06, 2004 12:37 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Dec 06, 2004 12:37 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Dec 06, 2004 12:43 pm
Beppo Beruru *kastar en polly påse till* polly gör en alltid glad *ler* eek
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Dec 06, 2004 12:44 pm
prrnill Beppo Beruru *kastar en polly påse till* polly gör en alltid glad *ler* eek de e sant ju *lägger ig på hyllan o kollar upp i taket*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Dec 06, 2004 12:45 pm
heh.. jag hatar allt. *smiiiilar mot the sky*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Chibi Strawberry heh.. jag hatar allt. *smiiiilar mot the sky* xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Beppo Beruru prrnill Beppo Beruru *kastar en polly påse till* polly gör en alltid glad *ler* eek de e sant ju *lägger ig på hyllan o kollar upp i taket* *nickar* *tittar upp på* Men jag vill inte ha.. .__. *kastar upp påsen på*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|