|
|
|
|
Posted: Mon Dec 06, 2004 12:00 pm
Sostrate Beppo Beruru Sostrate Beppo Beruru *klättrar upp på en hylla medans han lyssnar va hon säger* ja de e ju bra att du mår bättre än förr *sitter vid kanten o dinglar me benen* Jo...hade en hemsk huvudv䲫 ig岮..kunde knappt sitta framf?atorn XP fick i princip utbrott p堡llt och alla .__. ajaj, tur att man inte va här då ^_^;; *öppnar polly paketet o tuggar polly på höger sida av munnen* Jo xd Iof så höll jag mig borta från datorskärmen =p men mor och far fick stå ut med mig sweatdrop hahahahahahahha, jo dom födde dig dom får ta konsekvenserna xd *råkar tugga på en polly på vänster sida av munnen* eek aaah! damn u tandläkarn!!! gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Dec 06, 2004 12:01 pm
Chibi Strawberry Rawey Chibi Strawberry Rawey Chibi Strawberry Rawey Chibi Strawberry Rawey Chibi Strawberry *grubblar över livets alla frågor* *kramar* domokun oO 4laugh Nooo i hate that smiley!!!! gonk MWAHAHAHA!!!! Domo shallt eat it! domokun NUEEEE!!!! gonk Yesshhh!!!! domokun twisted Evul. cry Noo cry!!! gonk *krama*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Dec 06, 2004 12:01 pm
Rawey Chibi Strawberry Rawey Chibi Strawberry Rawey Chibi Strawberry Rawey Chibi Strawberry Rawey Chibi Strawberry *grubblar över livets alla frågor* *kramar* domokun oO 4laugh Nooo i hate that smiley!!!! gonk MWAHAHAHA!!!! Domo shallt eat it! domokun NUEEEE!!!! gonk Yesshhh!!!! domokun twisted Evul. cry Noo cry!!! gonk *krama*WEEEYY!!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Dec 06, 2004 12:02 pm
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Dec 06, 2004 12:03 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Dec 06, 2004 12:04 pm
*sitter och sjunger vidare på Slipknot sången och leker lite med fingrarna i ett hörn*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Dec 06, 2004 12:06 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Dec 06, 2004 12:06 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Dec 06, 2004 12:07 pm
Sostrate Zero-Egon Sostrate Zero-Egon Sostrate Zero-Egon fan, det låter som en bra linje. vad har ni för ämnen? Jo då. Den är så underbar så whee Vi har Matte, Engelska, Svenska, Fysik, Programmering och Webbdesign..alla A för tillfället 3nodding Sedan kommer inriktningarna ändra ämnena litegrann.. Vi har haft Historia och kommer ha Samhälle nästa studieperiod 3nodding programering A och Webbdisign har jag med, fasst dom har jag valt till som extra :3 det är jävligt kul faktiskt 3nodding Ja, det �r det faktiskt ^^ Fast jag m�ste medge att jag inte klarar av javascript XD det var lite f�r kr�ngligt f�r mig...men det �r ju klart, det �r ju inte det n�r man v�l fattat =p men �nd� .__. Vi har just haft Digitala bilder och manipulering och har precis b�rjat med lag och r�tt xD >_< javaskript? det har fan inte vi gjort, vad �r det? >__>; lite mer komplicerad kodning i det hela..@_@ men man kan g�ra lite fler effekter och funktioner =p är detta webbdesign?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Dec 06, 2004 12:08 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Beppo Beruru hahahahahahahha, jo dom födde dig dom får ta konsekvenserna xd *råkar tugga på en polly på vänster sida av munnen* eek aaah! damn u tandläkarn!!! gonk Sant sant..men ändå <__<; XD O_O tandläkarn?*rädd* jag hatar att gå till tandläkarn..<_< jag tror min tandläkare gillar att skrämma mig med alla nålar och borrar gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Jetzudan Rebirth *sitter och sjunger vidare på Slipknot sången och leker lite med fingrarna i ett hörn* *peta jetzudan i ögat med en pinne* domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Dec 06, 2004 12:09 pm
sad *sätter sig på golvet*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Dec 06, 2004 12:10 pm
Rawey Jetzudan Rebirth *sitter och sjunger vidare på Slipknot sången och leker lite med fingrarna i ett hörn* *peta jetzudan i ögat med en pinne* domokun AJE! Don't do that... gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Dec 06, 2004 12:10 pm
Sostrate Beppo Beruru hahahahahahahha, jo dom födde dig dom får ta konsekvenserna xd *råkar tugga på en polly på vänster sida av munnen* eek aaah! damn u tandläkarn!!! gonk Sant sant..men ändå <__<; XD O_O tandläkarn?*rädd* jag hatar att gå till tandläkarn..<_< jag tror min tandläkare gillar att skrämma mig med alla nålar och borrar gonk ja hatar oxå tandläkarn gonk dom klagar på att ja äter för mkt godis -_- dom gjorde äntligen klar min rotfyllning, tog så lång tid attt ja somnade, o ja menar de bokstavligen, dom fråga om ja sov gott gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|