|
|
|
|
Posted: Mon Dec 06, 2004 11:01 am
Vad är det med dom?! gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Dec 06, 2004 11:01 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Dec 06, 2004 11:02 am
Jetzudan Rebirth Vad är det med dom?! gonk min levande Transformers!!! gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Dec 06, 2004 11:03 am
Memmi_Chan Jetzudan Rebirth Vad är det med dom?! gonk min levande Transformers!!! gonk Ta det lugnt! eek Jag har ju sagt att såna tar tid.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Dec 06, 2004 11:04 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Dec 06, 2004 11:05 am
Jetzudan Rebirth Memmi_Chan Jetzudan Rebirth Vad är det med dom?! gonk min levande Transformers!!! gonk Ta det lugnt! eek Jag har ju sagt att såna tar tid. mmeehhh....
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Dec 06, 2004 11:06 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Dec 06, 2004 11:07 am
Memmi_Chan Jetzudan Rebirth Memmi_Chan Jetzudan Rebirth Vad är det med dom?! gonk min levande Transformers!!! gonk Ta det lugnt! eek Jag har ju sagt att såna tar tid. mmeehhh.... Bli inte ledsen. gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Dec 06, 2004 11:09 am
Zero-Egon jag har IG i matte C jusst nu, inge bra crying Wuj =o. Jag skulle aldrig våga börja med matte C T_t;
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Dec 06, 2004 11:15 am
Jetzudan Rebirth Memmi_Chan Jetzudan Rebirth Memmi_Chan Jetzudan Rebirth Vad är det med dom?! gonk min levande Transformers!!! gonk Ta det lugnt! eek Jag har ju sagt att såna tar tid. mmeehhh.... Bli inte ledsen. gonk blir inte det bara tröt på att vänta gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Dec 06, 2004 11:18 am
Sostrate Zero-Egon jag har IG i matte C jusst nu, inge bra crying Wuj =o. Jag skulle aldrig våga börja med matte C T_t; våga är inte så svårt, forsätta är svårare. vill inte ens tänka på matte D >.<
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Dec 06, 2004 11:23 am
Zero-Egon Sostrate Zero-Egon jag har IG i matte C jusst nu, inge bra crying Wuj =o. Jag skulle aldrig våga börja med matte C T_t; våga är inte så svårt, forsätta är svårare. vill inte ens tänka på matte D >.< Uj.... sweatdrop Jag har iof fått smaka på matte D <__>;;
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Dec 06, 2004 11:25 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Dec 06, 2004 11:29 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Dec 06, 2004 11:31 am
Zero-Egon Sostrate Zero-Egon Sostrate Zero-Egon jag har IG i matte C jusst nu, inge bra crying Wuj =o. Jag skulle aldrig våga börja med matte C T_t; våga är inte så svårt, forsätta är svårare. vill inte ens tänka på matte D >.< Uj.... sweatdrop Jag har iof fått smaka på matte D <__>;; har du? hur vart det d忛/quote]Det var sådär..x.x är ju fortfarande på matte A, skall börja med B nästa termin o.0; läraren säger att vi jobbar för snabbt >o<; XDD men det är för att vi skall kunna börja med det tidigare så att vi får en översikt om matte B etc. Men iaf...Matte D var okej när man väl fattat x_X;
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|