|
|
|
|
Posted: Fri Aug 06, 2004 7:33 am
Blixtra Silence_P Blixtra =P haha *spelar trummor till Judas Priest* GAaaaaaaaaaaahhhH! gonk *Sätter på mig Hörlurar* *lyssnar på Sonata Arctica* Aldrig Hört talas om! stressed
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Lite tung var den kanske, men det gör inget. ^_^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Silence_P Star Shine 91 Silence_P Star Shine 91 *drar upp dej och stoppar in dej i ungnen* xp gonk *Börjar Tina Upp* Ljummet.... Varmt... JÄTTEVARMT... DE BRÄNNS! gonk sLÄPP UT MIG! javisst men du få vänta lite till twisted * Börjar sparka desperat på Ugnsluckan* gonk GAAAhahahaa!!! SLÄPP UT MIG! näe, rolleyes
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 06, 2004 7:34 am
jiminijon Silence_P Star Shine 91 Silence_P Star Shine 91 *drar upp dej och stoppar in dej i ungnen* xp gonk *Börjar Tina Upp* Ljummet.... Varmt... JÄTTEVARMT... DE BRÄNNS! gonk sLÄPP UT MIG! javisst men du få vänta lite till twisted * Börjar sparka desperat på Ugnsluckan* gonk GAAAhahahaa!!! SLÄPP UT MIG! näe, rolleyes Glasögonen Börjar Smälta... GAAAAAAAAAHHHH! Jag kan inte se nått! crying
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Silence_P Blixtra Silence_P Blixtra =P haha *spelar trummor till Judas Priest* GAaaaaaaaaaaahhhH! gonk *Sätter på mig Hörlurar* *lyssnar på Sonata Arctica* Aldrig Hört talas om! stressed Men det är power Metal.. Jag lyssnar inte på sån musik du lyssnar på vet du ;O
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 06, 2004 7:35 am
|
|
|
|
|
|
|
Blixtra Men det är power Metal.. Jag lyssnar inte på sån musik du lyssnar på vet du ;O Just de!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Silence_P jiminijon Silence_P Star Shine 91 Silence_P Star Shine 91 *drar upp dej och stoppar in dej i ungnen* xp gonk *Börjar Tina Upp* Ljummet.... Varmt... JÄTTEVARMT... DE BRÄNNS! gonk sLÄPP UT MIG! javisst men du få vänta lite till twisted * Börjar sparka desperat på Ugnsluckan* gonk GAAAhahahaa!!! SLÄPP UT MIG! näe, rolleyes Glasögonen Börjar Smälta... GAAAAAAAAAHHHH! Jag kan inte se nått! crying *kommer in* eek ...nää gonk *öppnar luckan*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 06, 2004 7:36 am
Chibi Strawberry Lite tung var den kanske, men det gör inget. ^_^ *tar tillbaka den första mangon och sträcker fram en 0,1kg mango* xp den hära kanske du vill ha
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 06, 2004 7:36 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 06, 2004 7:37 am
hjälp döden är här! crying
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
FrodoLouLou *kommer in* eek ...nää gonk *öppnar luckan* *Faller ut med trasiga halvt uppbrunna Kläder och hostar rökmoln* Försöker säga Tack men får bara ut en massa rök ur min mun... *Ligger o hostar på Golvet* crying
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Silence_P Star Shine 91 Silence_P Star Shine 91 *drar upp dej och stoppar in dej i ungnen* xp gonk *Börjar Tina Upp* Ljummet.... Varmt... JÄTTEVARMT... DE BRÄNNS! gonk sLÄPP UT MIG! javisst men du få vänta lite till twisted * Börjar sparka desperat på Ugnsluckan* gonk GAAAhahahaa!!! SLÄPP UT MIG!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 06, 2004 7:38 am
Silence_P Blixtra Men det är power Metal.. Jag lyssnar inte på sån musik du lyssnar på vet du ;O Just de! Hehe.. men som sagt. det måste finnas olika personer.. annars är det inge kul!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|