|
|
|
|
Posted: Mon Dec 06, 2004 9:16 am
Chibi Strawberry Kan väl inte jag veta. >< Det borde väl inte gå, för då skulle man väl dö? <. < Eftersom det finns människor typ överallt.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Dec 06, 2004 9:16 am
Jetzudan Rebirth Chibi Strawberry Kan väl inte jag veta. >< Det borde väl inte gå, för då skulle man väl dö? <. < Eftersom det finns människor typ överallt. Men man kan vara allergisk mot en speciell person.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Dec 06, 2004 9:17 am
Chibi Strawberry Jetzudan Rebirth Chibi Strawberry Kan väl inte jag veta. >< Det borde väl inte gå, för då skulle man väl dö? <. < Eftersom det finns människor typ överallt. Men man kan vara allergisk mot en speciell person. Näee. <. < Tror jag inte.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Dec 06, 2004 9:18 am
Jetzudan Rebirth Chibi Strawberry Jetzudan Rebirth Chibi Strawberry Kan väl inte jag veta. >< Det borde väl inte gå, för då skulle man väl dö? <. < Eftersom det finns människor typ överallt. Men man kan vara allergisk mot en speciell person. Näee. <. < Tror jag inte. Jo. >< Nu säger jag så och då är det så.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Dec 06, 2004 9:19 am
Chibi Strawberry Jetzudan Rebirth Chibi Strawberry Jetzudan Rebirth Chibi Strawberry Kan väl inte jag veta. >< Det borde väl inte gå, för då skulle man väl dö? <. < Eftersom det finns människor typ överallt. Men man kan vara allergisk mot en speciell person. Näee. <. < Tror jag inte. Jo. >< Nu säger jag så och då är det så. Om du måste.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Dec 06, 2004 9:19 am
Jetzudan Rebirth Chibi Strawberry Jetzudan Rebirth Chibi Strawberry Jetzudan Rebirth Chibi Strawberry Kan väl inte jag veta. >< Det borde väl inte gå, för då skulle man väl dö? <. < Eftersom det finns människor typ överallt. Men man kan vara allergisk mot en speciell person. Näee. <. < Tror jag inte. Jo. >< Nu säger jag så och då är det så. Om du måste. Que?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Dec 06, 2004 9:20 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Dec 06, 2004 9:21 am
Jetzudan Rebirth Chibi Strawberry Jetzudan Rebirth Chibi Strawberry Jetzudan Rebirth Chibi Strawberry Jetzudan Rebirth Chibi Strawberry Kan väl inte jag veta. >< Det borde väl inte gå, för då skulle man väl dö? <. < Eftersom det finns människor typ överallt. Men man kan vara allergisk mot en speciell person. Näee. <. < Tror jag inte. Jo. >< Nu säger jag så och då är det så. Om du måste. Que? ?Que tal? ce qui?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Dec 06, 2004 9:23 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Dec 06, 2004 9:25 am
Chibi Strawberry HAN ÄR ALLERGISK MOT MIG!!! T_____________T *Blir kramad* Naw. whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|