|
|
|
|
Posted: Mon Dec 06, 2004 8:20 am
Zero-Egon så nu har ja inget att titta på, måst jag nästan gå och göra läxor....fan. tråkigt. xx
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Dec 06, 2004 8:23 am
Chibi Strawberry jiminijon Chibi Strawberry jiminijon Chibi Strawberry eyo my fr.. nej förresten inte. oO Oo; EYO MY FRIEND!!!! domokun xd ^^[/quote} 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Dec 06, 2004 8:23 am
*sitter ensamt och hackar med en kniv i golvet* mad
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Dec 06, 2004 8:26 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Dec 06, 2004 8:31 am
dumma personer det finns i denna värld. förväntar sig att jag ska vara glad när de undviker mig totalt och låtsas som att jag inte finns. plus att det tror att jag kommer må bättre när de beter sig sådär. hmpf. that's just sick.
*springer iväg med gråten i halsen*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Dec 06, 2004 8:32 am
ORKA s**t LEN! gonk *kastar bort alla näsdukar och letar efter en kniv att skära av sin näsa med*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Dec 06, 2004 8:34 am
Jetzudan Rebirth ORKA s**t LEN! gonk *kastar bort alla näsdukar och letar efter en kniv att skära av sin näsa med* Tomt-Zudan!! gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Dec 06, 2004 8:35 am
Memmi_Chan Jetzudan Rebirth ORKA s**t LEN! gonk *kastar bort alla näsdukar och letar efter en kniv att skära av sin näsa med* Tomt-Zudan!! gonk Vad?! gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Dec 06, 2004 8:38 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Dec 06, 2004 8:42 am
Jetzudan Rebirth Memmi_Chan Jetzudan Rebirth ORKA s**t LEN! gonk *kastar bort alla näsdukar och letar efter en kniv att skära av sin näsa med* Tomt-Zudan!! gonk Vad?! gonk Memmi säger "Inget, skojade bara."
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Dec 06, 2004 8:43 am
Chibi Strawberry Jetzudan Rebirth Memmi_Chan Jetzudan Rebirth ORKA s**t LEN! gonk *kastar bort alla näsdukar och letar efter en kniv att skära av sin näsa med* Tomt-Zudan!! gonk Vad?! gonk Memmi säger "Inget, skojade bara." Wtf. Why not hon säga det herself?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Dec 06, 2004 8:43 am
Jetzudan Rebirth Chibi Strawberry Jetzudan Rebirth Memmi_Chan Jetzudan Rebirth ORKA s**t LEN! gonk *kastar bort alla näsdukar och letar efter en kniv att skära av sin näsa med* Tomt-Zudan!! gonk Vad?! gonk Memmi säger "Inget, skojade bara." Wtf. Why not hon säga det herself? Hon ska åka med mamma och skjuta nu. domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Dec 06, 2004 8:45 am
Chibi Strawberry Jetzudan Rebirth Chibi Strawberry Jetzudan Rebirth Memmi_Chan Jetzudan Rebirth ORKA s**t LEN! gonk *kastar bort alla näsdukar och letar efter en kniv att skära av sin näsa med* Tomt-Zudan!! gonk Vad?! gonk Memmi säger "Inget, skojade bara." Wtf. Why not hon säga det herself? Hon ska åka med mamma och skjuta nu. domokun Skjuta? O_o
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Dec 06, 2004 8:46 am