|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 19, 2006 1:13 am
OMM: I want more presents XD Ik heb de smaak te pakken XP
Oh ja.... en werken vandaag... bwah!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 19, 2006 6:38 am
Digipyro Zakou Nenharma OmM: Heb ik eindelijk een lieve date voor mijn kerst gala, is er geen kaartje meer voor hem. *cries her heart out* (uitverkocht.. yeah right... hoe kunnen ze nou in 1 dag opeens bijna 200 kaartjes hebben verkocht >.> terwijl ze 3 weken erover hebben gedaan om er 250 te verkopen...)
-sniff sniff- Ik ga iedereen net zo lang lastig vallen tot ze hem ook naar binnen laten. Zo als ze dat maar weten -sniff sniff- waarvan ?? sorry heb nog nooit een gala gehad ofzo weet niet of er een band komt of whatever razz . Een date? voor een feest ^_^ je hebt kaartje nodig voor binnen te komen, maar er zijn er geen meer. Ik heb wel iemand die met mij daarnaar toe wil, maar ik heb geen kaartje meer voor hem confused
En ik geloof dat dit jaar een DJ komt ^_^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 19, 2006 1:16 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 19, 2006 1:23 pm
Wat is Duits een $%#^%&* vak om te leren. gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 20, 2006 6:22 am
Amaiya-chan Wat is Duits een $%#^%&* vak om te leren. gonk Daarom was ik ook ernstig blij dat ik het kon laten vallen XD Succes!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 20, 2006 10:06 am
Ben gezellig en ga nu ll Eurynome ll een kado geven!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 20, 2006 10:12 am
Kerstvrouwtje Ben gezellig en ga nu ll Eurynome ll een kado geven!! >> Wat lief! *geeft het Kerstvrouwtje een big Hug aangezien haar man dat niet kan doen omdat die in een koe is verandert*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 20, 2006 10:45 am
Onm: ik heb death by chocolate (een chocoladeroomtaart) gebakken met Maxime, harstikke leuk 3nodding blaugh , en natuurlijk moest ik en Maxime even voorproefen bij de slagroom en natuurlijk alle speculaas koekjes die overgebleven waren samen met Clara opeten ninja , ik neem hem morgen meer naar school voor de kerstlunch, daarna zijn we vrij blaugh !!! Iedereen heeft voor iets gezorgt, en ik hoop dat ze deze machtige taart er niet meer bijop kunnen zodat er nog meer overblijft voor mij twisted .
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 20, 2006 12:30 pm
Pff, ben blij dat het bijna vakantie is, ben echt op. Moet ook nog een heel interview opschrijven van iemand met een andere leefstijl, en die telt dan als VT voor Nederlands. Help... Verder heb ik echt keelpijn en zin om gigantisch uit te slapen en de wereld te laten stikken.
Ging gelukkig wel heel goed op m´n werk, en het was weer net zo gezellig als altijd (Echt waar 3nodding )
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 20, 2006 3:51 pm
kittyocean Amaiya-chan Wat is Duits een $%#^%&* vak om te leren. gonk Daarom was ik ook ernstig blij dat ik het kon laten vallen XD Succes!! Dankje! 3nodding Gelukkig is die overhoring verplaatst naar ergens na de vakantie, dus ben ik hartstikke blij. 138 werkwoorden in 1 dag leren valt ook niet echt mee... Naja, eigen schuld, had ik maar eerder moeten beginnen. Gelukkig heb ik nu de hele vakantie nog. ^_^; On my mind: Die nieuwe kerst-items zijn best leuk. XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 20, 2006 10:49 pm
Vakantie? Wuz dah? Oh ja, dat had ik VROEGER XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 21, 2006 2:34 am
Moet morgen op de dag dat ik eigenlijk vakantie zou hebben om 9 u. op school zijn om 2 uur te klusse sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 21, 2006 3:43 am
kittyocean Vakantie? Wuz dah? Oh ja, dat had ik VROEGER XD Geen vakantie evil ..........Geen vakantie zou verboden moet worden 3nodding !!!!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 21, 2006 8:54 am
Vandaag mijn kerstpakket opgehaald. Wij hadden zo'n puntensysteem waarbij er in de aula allemaal kraampjes stonden zodat je uit kon kiezen wat je wilde hebben. Teringdruk natuurlijk en er was niks bijzonders om te nemen. Dus ik heb al mijn punten maar gebruikt om bier te kopen. razz Raak ik daarna natuurlijk wel mijn pasje kwijt om in het gebouw te komen, dus ik hoop dat ik het in het gebouw zelf ben kwijtgeraakt en dat iemand zo lief is geweest om dat bij de gevonden voorwerpen te droppen. Anders heb ik praktisch mijn eigen pakket gefinancieerd omdat zo'n pasje 15 euro kost als je hem kwijtraakt plus er zat nog 8 euro op mijn chip. sad
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 21, 2006 10:50 am
Ik hoop dat je je pasje weer terugkrijgt!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |