|
|
|
|
Posted: Sun Jul 01, 2007 3:20 am
HappyCupcake ~ eheheh. * 3* oh...är det skullcandy-lurar?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 03, 2007 9:02 am
Shin har nyligen rakat sitt sitt getskägg som han sparat på i ett år nu... Och färgat håret igen... xD Tänkte passa på att camwhora lite... :'3  Yummeh  Mmmm... Jordgubbsporr... xD -Tagen speciellt för Grim-  Mumma~  Nyrakad... kliar... D;  Kliar fortfarande! Dx
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 03, 2007 9:52 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 03, 2007 12:53 pm
ojj va söta ni är!! biggrin shinobi_8745 skrämer mejj lite på tredje bilden......... men han e söt endå biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 03, 2007 1:39 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 03, 2007 2:59 pm
En någorlunda normal bild :3  Och en inte fullt så seriös bild
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jul 04, 2007 2:53 am
@ shin; Fint hår....men a**å POOOOOOOOOOOORR!!!
Jag trodde det var ett körsbär först rofl
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jul 04, 2007 5:37 am
Morgonruffs ftw... xD;;; -inte gjort ett skit åt håret-
Men jag har kommit på hur jag sla fluffa till det riktigt nu... :'3 -hemlig teknik-
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jul 04, 2007 10:20 am
Shinobi_8745 Morgonruffs ftw... xD;;; -inte gjort ett skit åt håret- Men jag har kommit på hur jag sla fluffa till det riktigt nu... :'3 -hemlig teknik- haha, jo men ruffs äger.
Heh, hittat en kam?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jul 04, 2007 10:27 am
monoo Shinobi_8745 Morgonruffs ftw... xD;;; -inte gjort ett skit åt håret- Men jag har kommit på hur jag sla fluffa till det riktigt nu... :'3 -hemlig teknik- haha, jo men ruffs äger.
Heh, hittat en kam?Nej nej, kammar tar tid att använda, Shin har ett jäkligt snabbt sätt att fixa :'3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jul 04, 2007 2:42 pm
Shinobi_8745 monoo Shinobi_8745 Morgonruffs ftw... xD;;; -inte gjort ett skit åt håret- Men jag har kommit på hur jag sla fluffa till det riktigt nu... :'3 -hemlig teknik- haha, jo men ruffs äger.
Heh, hittat en kam?Nej nej, kammar tar tid att använda, Shin har ett jäkligt snabbt sätt att fixa :'3 Fast tupera tar ju inte lång tid?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jul 04, 2007 3:15 pm
monoo Shinobi_8745 monoo Shinobi_8745 Morgonruffs ftw... xD;;; -inte gjort ett skit åt håret- Men jag har kommit på hur jag sla fluffa till det riktigt nu... :'3 -hemlig teknik- haha, jo men ruffs äger.
Heh, hittat en kam?Nej nej, kammar tar tid att använda, Shin har ett jäkligt snabbt sätt att fixa :'3 Fast tupera tar ju inte lång tid?Shins sätt tar kanske max 30-40 sekunder att fixa :B (inkluderar spray och sättet jag gör det på)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jul 04, 2007 4:50 pm
Shinobi_8745 monoo Shinobi_8745 monoo Shinobi_8745 Morgonruffs ftw... xD;;; -inte gjort ett skit åt håret- Men jag har kommit på hur jag sla fluffa till det riktigt nu... :'3 -hemlig teknik- haha, jo men ruffs äger.
Heh, hittat en kam?Nej nej, kammar tar tid att använda, Shin har ett jäkligt snabbt sätt att fixa :'3 Fast tupera tar ju inte lång tid?Shins sätt tar kanske max 30-40 sekunder att fixa :B (inkluderar spray och sättet jag gör det på) Haha ok. Jo, det låter ju snabbt...och hårspray är ju ett måste 3nodding
(Din nya avi kommer att ge mig mardrömmar. Seriöst.)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 06, 2007 1:48 pm