|
|
|
|
Posted: Fri Dec 15, 2006 12:46 pm
Give yourself a bit more credit =D
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 15, 2006 1:33 pm
Wow ok die december collectible dingusen zijn echt te duur neutral
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 16, 2006 6:14 am
No s**t, ik wil er zo graag een! crying
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Dec 17, 2006 9:54 am
ik ben rijk geworde door die letter ik heb naar users gezocht die voor 10k aan mij woude verkope en ik had et meteen doorverkocht voor 19k
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Dec 17, 2006 2:51 pm
On my mind; Bwah, morgen school. Profielwerkstuk inleveren, heb er een slecht gevoel over. Moest 300 blz. (wtf) uit boeken gebruiken met zn 2en nou, ik heb 58 blz. en ga overal veel minder diep op in sweatdrop Daarbij ben ik nog eens ziek, morgen een gesprek engels wat ik nu nog moet voorbereiden, en nog lang les ook morgen. Owowow
Ow en dankjewel kerstvrouwtje voor je kadootje biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Dec 18, 2006 5:17 am
>> OMM: Morgen begin tweede toetsweek, gelukkig deze keer maar 3 dagen en dan zit het erop voor dit jaar! *Doet alvast een dansje* Nog even drie dagen zonder slaap, te weinig eten, uren studeren en veel te veel stress volhouden. xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Dec 18, 2006 6:43 am
heeft een rotdag gehad op school voelt zich klote opgefokt en is chagerijnig >.> kortom is niet te genieten vandaag confused
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Dec 18, 2006 6:51 am
ani-falcon heeft een rotdag gehad op school voelt zich klote opgefokt en is chagerijnig >.> kortom is niet te genieten vandaag confused WAAAAAAA vette ava valkieeeeee ^___^ . maargoed pm me eens waarom die rot dag sad ?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Dec 18, 2006 7:27 am
OMM: presents! presents! I got presents!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Dec 18, 2006 9:08 am
Onm: ik moet m´n vader er misschien eens gaan vragen hoe het zit met die computer van iemand in de familie voor sinterklaas die ik zou krijgen, waaneer ik hem al kan gaan verwachten........
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Dec 18, 2006 9:26 am
kittyocean OMM: presents! presents! I got presents! ?? t is toch nog geen kerst ??
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Dec 18, 2006 10:24 am
Digipyro kittyocean OMM: presents! presents! I got presents! ?? t is toch nog geen kerst ?? Het is voor mijn verjaardag en kerst =D Alleen moet je even in de lijst kijken wanneer ik jarig ben XD Beetje verlaat XD Ik heb Megatokyo deel 4 en Inverloch 1 &2 =D En meer!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Dec 18, 2006 11:07 am
OmM: Heb ik eindelijk een lieve date voor mijn kerst gala, is er geen kaartje meer voor hem. *cries her heart out* (uitverkocht.. yeah right... hoe kunnen ze nou in 1 dag opeens bijna 200 kaartjes hebben verkocht >.> terwijl ze 3 weken erover hebben gedaan om er 250 te verkopen...)
-sniff sniff- Ik ga iedereen net zo lang lastig vallen tot ze hem ook naar binnen laten. Zo als ze dat maar weten -sniff sniff-
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Dec 18, 2006 12:22 pm
Digipyro kittyocean OMM: presents! presents! I got presents! ?? t is toch nog geen kerst ?? Was het maar waar, maar voor jouw slimme tijdsplanning krijg jij een kado!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Dec 18, 2006 5:00 pm
Zakou Nenharma OmM: Heb ik eindelijk een lieve date voor mijn kerst gala, is er geen kaartje meer voor hem. *cries her heart out* (uitverkocht.. yeah right... hoe kunnen ze nou in 1 dag opeens bijna 200 kaartjes hebben verkocht >.> terwijl ze 3 weken erover hebben gedaan om er 250 te verkopen...)
-sniff sniff- Ik ga iedereen net zo lang lastig vallen tot ze hem ook naar binnen laten. Zo als ze dat maar weten -sniff sniff- waarvan ?? sorry heb nog nooit een gala gehad ofzo weet niet of er een band komt of whatever razz .
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|