|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Dec 11, 2006 1:12 pm
Hehe XD Of iets anders met aceton XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 12, 2006 8:20 am
On my Mind: Slecht gelapen, om tien uur werd er gebeld en daarna wou Sheila aandacht, dan gaat zij meestal miauwen en toen voor mijn deur. Ik heb haar aandacht gegeven, de suferd, toen ging ze gelukkig in haar mand maar later zeurde ze weer en toen heb ik haar in d'r mand gegooit. Helaas kon ik daarna met moeite weer in slaap komen. Vandaag ging slecht wegens slaaptekort, dankzij Sheila helaas. En toen het bleek dat we een SO hadden van Aarderijkskunde was ik de pineut, gelukkig hoefde ik hem niet te maken, ik had namenlijk de stof niet kunnen maken omdat ik ziek was een een heleboel lessen had gemist en er ook nog niks van wist.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 12, 2006 10:21 am
't mag best morgen zijn biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 12, 2006 11:18 am
On my mind: Ik heb echt een kutleven; heb ruzie met zo'n beetje iedereen, op school gaat t kut, m'n werk gaat nog slechter, ben constant moe. Kortom: ik heb het geweldig naar m'n zin stare
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 12, 2006 1:51 pm
OMM: Do I need to explain why I'm happy?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 13, 2006 8:05 am
On my Mind: M´n chocoladeletter is op crying en ik heb zo´n trek in chocolade!!! I need chocolade!!!!
Edit: en ik zit de hele dag te denken, ben ik nou alfa, beta of gamma..... (ik heb een 9,4 op Engels een 8,8 op Wiskunde en een 8,7 op geschiedenis voorlopig.... en ik houd het meeste van geschiedenis maar Engels en Wiskunde vind ik ook wel leuk, ik zit met een raadsel, wat ben ik nou....)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 13, 2006 8:25 am
On My Mind: Niet veel. Ongelofelijk dat het alweer bijna Donderdag is.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 13, 2006 10:16 am
On my mind: Nog 1 weekje school en dan zit het er op! Alleen nog maar een paar verslagen afmaken en een herkansing doen en dan kan het afstuderen beginnen.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 13, 2006 12:59 pm
Succes Henk!!
OMM: 38 on record.... nog 42 te gaan... gaat nog pittig worden!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 14, 2006 10:12 am
OMM: de e-mail achterstand.... is WEG! Nu maar hopen dat het zo blijft XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 14, 2006 12:32 pm
Lol net paardrijden, en me paard was een beetje fris. Rij half naast iemand anders, geeft ie me toch ineens een trap zo keihard tegen het been van dat andere meisje op dat andere paard. Heel der been paars whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 14, 2006 1:13 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 14, 2006 2:44 pm
SLAAAAAAP.....ZZZZZZZZ........
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 15, 2006 11:34 am
Ik heb nu OFFICIEEL mijn diploma =D
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 15, 2006 12:26 pm
Vandaag naar INHolland geweest in Rotterdam, ik kan zo al zien dat die school echt niks voor mij is. Veel te goed, en zo modern!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|
|