|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jul 31, 2005 4:06 pm
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jul 31, 2005 4:27 pm
- Saknar något... Vet inte vad sad
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jul 31, 2005 5:28 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jul 31, 2005 5:57 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 01, 2005 1:51 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 01, 2005 1:59 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 01, 2005 2:11 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 01, 2005 2:30 am
Nightmare Asura + Hopey, hon g�r s� mycket f�r min skull. crying Om du vill ha n�got, �lskling, s�g bara till. heart + Hopey fyller �r p� s�ndag, s� jag ska k�pa presenter till henne snart. ^^ + Hopey har peppat mig till att b�rja rita igen, s� det f�r jag v�l ta och g�ra snart. 3nodding + Faiwy-dust! Faiwy bling-bling! FAIWY! :'D Naaw, tack.. heart Nu blev det mer plus för mig :0 FAIWY! xd
+ Det finns butterkaka.. ninja Och den är bara min.. + Asu börjar rita - jag får mina bilder jag väntat på whee heart + Fyller år snart O__O;; + Folk som kommer ihåg min födelsedag även fast jag bara nyss lärt känna dom xd heart + MapleStory. Vadå? Nej, jag är inte beroende.. @_____@;;; + Kaaanske ska få en ny mobil.. Hoppas.. :0
+/- Är hyper Hela tiden >_<;;
- Ont i halsen.. gonk - Det gör ont i huvudet när jag går.. gonk - Min systerdotter är jättesjuk ._____. - Trött..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 01, 2005 3:07 am
+ Ida. heart
- maaasa.. -___-
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 01, 2005 9:51 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 01, 2005 10:07 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 01, 2005 11:26 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 01, 2005 11:32 am
+ganska glad ^^ +kompisar på MSN heart +Uppsala idag surprised heart
-Uppsala förvandlades till en forsränningsbana i ösregnet >_< -elak brooor crying -äcklig mat -Rawey kom inte och räddade mej från den långa promenaden i Uppsala T__T Traitor j-j
Edit: +samtal om favoritfrukter med David-kun xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 01, 2005 11:53 am
Positiva faktorer
+ Valgarv ringde, och han hade inte slagit fel nummer! surprised + Var i stan med Valgarv, Rastaman och Aranea + Det regnade + Valgarv blev sminkad + Valgarv lekte blind, vi fick leda honom + K�pa lyckokakor! Tio stycken! + Ungen som sprang fram och tog tag i Valgarvs ben s� mamman fick komma fram och dra bort sitt barn xd + Jag har Rastamans headband och han har min sjal
+ PRIDE heart :gay: Negativa faktorer
- M�ttes av tv� fulla f�r�ldrar, s� jag l�r ju g�mma mig h�r vid datorn ett tag - Nageln �r emo - Ont i halsen, inte helt kry
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 01, 2005 12:11 pm
FrodoLouLou -Uppsala förvandlades till en forsränningsbana i ösregnet >_< Samma sak h�nde mig n�r jag var d�r f�rut >_>! + Lvl 21 p� maple (Nej, jag �r inte besatt? ninja ) + Kille som gav mig en massa saker p� Maple + Kusin var h�r tv� n�tter = Lvl'a p� maple + Snart Jcult + Glad - Ont i huvudet - Varmt
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|
|