|
|
|
|
Posted: Fri Aug 06, 2004 6:53 am
Silence_P jiminijon *tar fram målsökande missiler ett antal luftvärnar och en eldkastare* hehe *av fyrar allt* twisted sad *Tar fram en Bergsprängare o sätter på Rejvmusik o Börjar dansa* Hoppas bara du inte lyssnar på sån här musik! xp aaaaaaaah! gonk X_X
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 06, 2004 6:54 am
o____O s**t vad alla vill att jag ska fortsätta sjunga.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 06, 2004 6:55 am
jiminijon Silence_P jiminijon *tar fram målsökande missiler ett antal luftvärnar och en eldkastare* hehe *av fyrar allt* twisted sad *Tar fram en Bergsprängare o sätter på Rejvmusik o Börjar dansa* Hoppas bara du inte lyssnar på sån här musik! xp aaaaaaaah! gonk X_XÄGD.. Hahahaaa xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 06, 2004 6:56 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 06, 2004 6:57 am
*Sätter bergsprängaren bredvid hennes huvud och trycker på PLAY med högsta Volym* xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 06, 2004 6:58 am
Silence_P jiminijon Silence_P jiminijon *tar fram målsökande missiler ett antal luftvärnar och en eldkastare* hehe *av fyrar allt* twisted sad *Tar fram en Bergsprängare o sätter på Rejvmusik o Börjar dansa* Hoppas bara du inte lyssnar på sån här musik! xp aaaaaaaah! gonk X_XÄGD.. Hahahaaa xd *använder sin E.M.P* hehe vad tyst det blev xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 06, 2004 6:59 am
Silence_P *Sätter bergsprängaren bredvid hennes huvud och trycker på PLAY med högsta Volym* xd *vänder på sig och fortsätter sova*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 06, 2004 6:59 am
jiminijon Silence_P jiminijon Silence_P jiminijon *tar fram målsökande missiler ett antal luftvärnar och en eldkastare* hehe *av fyrar allt* twisted sad *Tar fram en Bergsprängare o sätter på Rejvmusik o Börjar dansa* Hoppas bara du inte lyssnar på sån här musik! xp aaaaaaaah! gonk X_XÄGD.. Hahahaaa xd *använder sin E.M.P* hehe vad tyst det blev xd sad
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 06, 2004 7:00 am
Silence_P jiminijon Silence_P jiminijon Silence_P jiminijon *tar fram målsökande missiler ett antal luftvärnar och en eldkastare* hehe *av fyrar allt* twisted sad *Tar fram en Bergsprängare o sätter på Rejvmusik o Börjar dansa* Hoppas bara du inte lyssnar på sån här musik! xp aaaaaaaah! gonk X_XÄGD.. Hahahaaa xd *använder sin E.M.P* hehe vad tyst det blev xd sad haha!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 06, 2004 7:00 am
Blixtra Silence_P *Sätter bergsprängaren bredvid hennes huvud och trycker på PLAY med högsta Volym* xd *vänder på sig och fortsätter sova* Hmmm! *Sätter i min nya skiva från Defqon one med endast Industrial Hardcore*... Boom boom boom boom.. xd Försök sova nu!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 06, 2004 7:02 am
Silence_P Blixtra Silence_P *Sätter bergsprängaren bredvid hennes huvud och trycker på PLAY med högsta Volym* xd *vänder på sig och fortsätter sova* Hmmm! *Sätter i min nya skiva från Defqon one med endast Industrial Hardcore*... Boom boom boom boom.. xd Försök sova nu! *Snark*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Om det hoppar upp nån lustigkurre ur din bok eller fastnar någon tok på din fiskekrok. Ja det é bara ja', som é på jakt efter dig.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
*Sitter o spelar skiiitirriterande Ringsignaler med min gamla nokia 3310* xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 06, 2004 7:03 am
Blixtra Silence_P Blixtra Silence_P *Sätter bergsprängaren bredvid hennes huvud och trycker på PLAY med högsta Volym* xd *vänder på sig och fortsätter sova* Hmmm! *Sätter i min nya skiva från Defqon one med endast Industrial Hardcore*... Boom boom boom boom.. xd Försök sova nu! *Snark* eek
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 06, 2004 7:04 am
Silence_P *Sitter o spelar skiiitirriterande Ringsignaler med min gamla nokia 3310* xd den borde inte funka.. neutral ..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|