|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Dec 05, 2004 2:01 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Dec 05, 2004 2:02 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Dec 05, 2004 2:03 am
Sostrate Beppo Beruru Sostrate Beppo Beruru Sostrate Beppo Beruru *kollar in i en vägg av uttråkighet* O_oigen?XD >_<; *rullar in mot ett hörn* ja som ja sa förrut, finns inte så mkt annat att göra xp xd >o<; men..kreativitet!!!O_O *kastar en godis p媠jag skall nog ta och spela zelda whee eek vilket zelda?!?!?!?! OoT <__< LYX!!! gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Dec 05, 2004 2:05 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Dec 05, 2004 2:05 am
Sostrate Beppo Beruru Sostrate Beppo Beruru *hopar fr宠hylla till hylla* de h䲠e nog roligare 䮠att kolla in i en v䧧, men de finns en nackdel man kan....... eek *missar en hylla o faller pladask ner p堧olvet* rammla X_x eek tja..s堫an man ocks堧?x_X*hj䬰er upp* tack xp borstar bort damm fr宠kl䤥rna* va fan har dom inga st䤡re h䲠lr X_x fr姡 inte mig <__<; *nafsar p堥n lussekatt* ok *nafsar på polly* ^_^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Dec 05, 2004 2:06 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Dec 05, 2004 2:08 am
Beppo Beruru Sostrate Beppo Beruru Sostrate Beppo Beruru Sostrate Beppo Beruru Sostrate Beppo Beruru *kollar in i en vägg av uttråkighet* O_oigen?XD >_<; *rullar in mot ett hörn* ja som ja sa förrut, finns inte så mkt annat att göra xp xd >o<; men..kreativitet!!!O_O *kastar en godis p媠jag skall nog ta och spela zelda whee eek vilket zelda?!?!?!?! OoT <__< LYX!!! gonk I guess so..x_X l审t det dock..mitt zelda 䲠hos syrran gonk m峴e l䭮a tillbaka spelet snart ocks堺( min kompis har mitt, kanske borde ta tillbax domokun lr ifs har redan klarat ut de 2 ggr X_x xp men ändå...man älskar ju spelet =P
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Dec 05, 2004 2:12 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Dec 05, 2004 2:15 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Dec 05, 2004 2:17 am
Sostrate Beppo Beruru hehe ja ^_^ ja m峴e fan skaffa gamecube s堪a kan k?de nya sen X_x Jo...k?en med extraskivan is妡ll! D堦岠du OoT och Masterquest ocks实^ ja vet kompis har den, de e kul. men de kommer uett nya också som ja baa måste ha!!!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Dec 05, 2004 2:19 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Dec 05, 2004 2:21 am
nepp, men nu skall jag iväg *krama* vi ses! 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Dec 05, 2004 2:22 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Dec 05, 2004 2:23 am
Sostrate nepp, men nu skall jag iväg *krama* vi ses! 3nodding kk herrå, hare så kul me zelda epona gannondorf etc
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|