|
|
|
|
Posted: Sun Dec 05, 2004 1:23 am
GrimCupid Beppo Beruru *hasar sig in o går sakta mot godis hyllan me halvt öppna ögon* xp eek Ny människa! *tar fram tjära och fjädrar* twisted *vänder mig om o ser en snubbe med tjära o fjädrar* va har du tänkt göra me dom?? gonk *backar sakta bort från honom* xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Dec 05, 2004 1:24 am
GrimCupid Sostrate har inga gonk har bara lussekatter x_X; det vore också gott... .__.' Precis som pepparkaksdeg och knäck... *julig idag* >_o Jo...*ger dig en lussekatt* ^^ *vinkar till beppo*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Dec 05, 2004 1:24 am
Sostrate GrimCupid Sostrate har inga gonk har bara lussekatter x_X; det vore också gott... .__.' Precis som pepparkaksdeg och knäck... *julig idag* >_o Jo...*ger dig en lussekatt* ^^ *vinkar till beppo* *vinkar tillbax* gomorrn
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Dec 05, 2004 1:25 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Dec 05, 2004 1:26 am
GrimCupid Beppo Beruru GrimCupid Beppo Beruru *hasar sig in o går sakta mot godis hyllan me halvt öppna ögon* xp eek Ny människa! *tar fram tjära och fjädrar* twisted *vänder mig om o ser en snubbe med tjära o fjädrar* va har du tänkt göra me dom?? gonk *backar sakta bort från honom* xp Jag? Ingenting alls... St堢ara helt stilla... domokun ok...bra sweatdrop *går till godis hyllan o tar en påse polly* mm frukost domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Dec 05, 2004 1:27 am
Sostrate GrimCupid Sostrate har inga gonk har bara lussekatter x_X; det vore också gott... .__.' Precis som pepparkaksdeg och knäck... *julig idag* >_o Jo...*ger dig en lussekatt* ^^ Goodis! *glomp* minminmin!! domokun heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Dec 05, 2004 1:28 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Dec 05, 2004 1:28 am
Beppo Beruru ok...bra sweatdrop *går till godis hyllan o tar en påse polly* mm frukost domokun *smyger upp bakom med tjära-hinken höjd* whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Dec 05, 2004 1:29 am
Sostrate GrimCupid Sostrate GrimCupid Sostrate har inga gonk har bara lussekatter x_X; det vore också gott... .__.' Precis som pepparkaksdeg och knäck... *julig idag* >_o Jo...*ger dig en lussekatt* ^^ Goodis! *glomp* minminmin!! domokun heart *fnissar och ger en lussekatt till beppo ocks媠 whee woohoännu mer frukost *tuggar i sig lussebullen* whee blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Dec 05, 2004 1:30 am
*lägger sig ner på golvet och somnar*x__x
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Dec 05, 2004 1:31 am
GrimCupid Beppo Beruru ok...bra sweatdrop *går till godis hyllan o tar en påse polly* mm frukost domokun *smyger upp bakom med tjära-hinken höjd* whee *känner på sig att nån står bakom mig men tror bara ja inbillar mig o står kvar o mummsar polly*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Dec 05, 2004 1:31 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Dec 05, 2004 1:35 am
Beppo Beruru GrimCupid Beppo Beruru ok...bra sweatdrop *går till godis hyllan o tar en påse polly* mm frukost domokun *smyger upp bakom med tjära-hinken höjd* whee *känner på sig att nån står bakom mig men tror bara ja inbillar mig o står kvar o mummsar polly* *känner att tyngden blir alldeles för mycket, fumlar med hinken och tappar allt över sig själv* eek gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Dec 05, 2004 1:36 am