|
|
|
|
Posted: Sat Dec 04, 2004 1:19 pm
Jag tror Egon vill veta mer än "därför" annars hade han nog inte frågat ^^ tror även att han menar varför du tycker du är feg, vad som gör att du tycker så, vilket lett till att du vill ta självmord ._.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 04, 2004 1:20 pm
Zero-Egon jag förvirrar dig?! vad fan blir inte jag?! xd HAHAH!! *fattar ingenting* >____<
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 04, 2004 1:20 pm
*springer runt glad i affären*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 04, 2004 1:21 pm
Sostrate Jag tror Egon vill veta mer än "därför" annars hade han nog inte frågat ^^ tror även att han menar varför du tycker du är feg, vad som gör att du tycker så, vilket lett till att du vill ta självmord ._. alltså, wow! kunde inte sagt de bättre själv. 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 04, 2004 1:22 pm
Zero-Egon Sostrate Jag tror Egon vill veta mer än "därför" annars hade han nog inte frågat ^^ tror även att han menar varför du tycker du är feg, vad som gör att du tycker så, vilket lett till att du vill ta självmord ._. alltså, wow! kunde inte sagt de bättre själv. 3nodding heh ^^;
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 04, 2004 1:22 pm
Sostrate Jag tror Egon vill veta mer än "därför" annars hade han nog inte frågat ^^ tror även att han menar varför du tycker du är feg, vad som gör att du tycker så, vilket lett till att du vill ta självmord ._. jag förstod det. men jag har inget bra svar. sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 04, 2004 1:23 pm
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 04, 2004 1:24 pm
*sitter uppe på en hylla och kollar om alla är snälla barn*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 04, 2004 1:24 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 04, 2004 1:26 pm
Chibi Strawberry Sostrate Jag tror Egon vill veta mer än "därför" annars hade han nog inte frågat ^^ tror även att han menar varför du tycker du är feg, vad som gör att du tycker så, vilket lett till att du vill ta självmord ._. jag förstod det. men jag har inget bra svar. sweatdrop aha okej, det var ju mindre lyckat 3_3 så du bara, blev feg?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 04, 2004 1:26 pm
Chibi Strawberry Sostrate Jag tror Egon vill veta mer än "därför" annars hade han nog inte frågat ^^ tror även att han menar varför du tycker du är feg, vad som gör att du tycker så, vilket lett till att du vill ta självmord ._. jag förstod det. men jag har inget bra svar. sweatdrop menar du att du inte vet riktigt hur du skall svara eller menar du att dina svar inte är tillräckligt bra? sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 04, 2004 1:28 pm