|
|
|
|
Posted: Sat Dec 04, 2004 1:08 pm
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 04, 2004 1:09 pm
Filthy Valgarv Filthy Valgarv Filthy Valgarv *Cycklar genom Ica p堥n liten trehjuling* domokun BICYCLE!! The bicycle of doom! *tar ocks堥n trehjuling och jagar* domokun *Darth Vader r? domokun The force is strong with that one *Sv䮧er runt en hylla snabbt s堪ag hamnar bakom Filthy* I got you now! SHIET! *use my burger powers och cyklar genom en vägg* [welcome to the jungle spelas i bakgrunden matrix-style.] cool eek YHAARGGHH!*Kör in i en hylla men hoppar av och flyger upp på den innan jag krockar* <.< Man,I got moves.. *hoppar av trehjulingen i slow motion och drar fram en hundra meter l宧 desert eagle och skjuter bort n姲a hyllor* xd eek *Tar skydd bakom ett mjöl paket* Captain,we lost the front!We need reinforcment!I reapeat,send back-up dammit!*Låtsas prata i radio* scream Take this,rebel-scum!*Kastar några grus korn mot Filthy och håller för öronen* >___<
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 04, 2004 1:09 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 04, 2004 1:10 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 04, 2004 1:10 pm
Valgarv eek *Tar skydd bakom ett mjöl paket* Captain,we lost the front!We need reinforcment!I reapeat,send back-up dammit!*Låtsas prata i radio* scream Take this,rebel-scum!*Kastar några grus korn mot Filthy och håller för öronen* >___< STIELEN HANDGRANADEEEN! *sparka tillbaka gruskornen och cyklar iväg på sin trehjuling*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 04, 2004 1:11 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 04, 2004 1:12 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 04, 2004 1:12 pm
Filthy Valgarv eek *Tar skydd bakom ett mjöl paket* Captain,we lost the front!We need reinforcment!I reapeat,send back-up dammit!*Låtsas prata i radio* scream Take this,rebel-scum!*Kastar några grus korn mot Filthy och håller för öronen* >___< STIELEN HANDGRANADEEEN! *sparka tillbaka gruskornen och cyklar iväg på sin trehjuling* ACCTHUM!... ... ...*Kan inte Ryska* >.> YHAARG!*Springer iväg och gömmer mig bakom ett smör paket* gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 04, 2004 1:13 pm
Zero-Egon men alltså, jo. men du sa att det passade det dig, för att du VAR en feg person. inte för att du blev. nani? >.o för att göra allt enkelt.. jag är feg och därför väljer jag självmord.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 04, 2004 1:15 pm
Chibi Strawberry Zero-Egon men alltså, jo. men du sa att det passade det dig, för att du VAR en feg person. inte för att du blev. nani? >.o för att göra allt enkelt.. jag är feg och därför väljer jag självmord. jo men ----->VARFÖR<------ tycker du att du är feg? fcol ><
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Zero-Egon Chibi Strawberry Zero-Egon men alltså, jo. men du sa att det passade det dig, för att du VAR en feg person. inte för att du blev. nani? >.o för att göra allt enkelt.. jag är feg och därför väljer jag självmord. jo men ----->VARFÖR<------ tycker du att du är feg? fcol >< för att jag är det. därför att jag ska ta självmord. sluta förvirra mig. gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 04, 2004 1:19 pm
Chibi Strawberry Zero-Egon Chibi Strawberry Zero-Egon men alltså, jo. men du sa att det passade det dig, för att du VAR en feg person. inte för att du blev. nani? >.o för att göra allt enkelt.. jag är feg och därför väljer jag självmord. jo men ----->VARFÖR<------ tycker du att du är feg? fcol >< för att jag är det. därför att jag ska ta självmord. sluta förvirra mig. gonk jag förvirrar dig?! vad fan blir inte jag?! xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|