|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 04, 2004 1:00 pm
Sostrate Chibi Strawberry jag gillar mördare. så alltså gillar jag weiss kreuz. domokun plus att Ken och Youji är snygga. heart Jo, det var typ något utav de få sakerna jag gillade från serien xD xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Zero-Egon Sostrate: har du sett hale nochi guu delux? Nein...O_o!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 04, 2004 1:01 pm
Zero-Egon neeeeeh, dom kostar bara pengar, och jag lovar att jag är lika bra. om du kan cure'a min depression så är du bra. 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 04, 2004 1:02 pm
Sostrate Zero-Egon Sostrate: har du sett hale nochi guu delux? Nein...O_o! det är ju en fortsättning på första serien! har inte heller sett den dock stressed
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 04, 2004 1:02 pm
Valgarv Filthy Valgarv *Cycklar genom Ica p堥n liten trehjuling* domokun BICYCLE!! The bicycle of doom! *tar ocks堥n trehjuling och jagar* domokun *Darth Vader r? domokun The force is strong with that one *Sv䮧er runt en hylla snabbt s堪ag hamnar bakom Filthy* I got you now! SHIET! *use my burger powers och cyklar genom en vägg* [welcome to the jungle spelas i bakgrunden matrix-style.] cool
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 04, 2004 1:03 pm
Youji är min pojkvän bara så att alla vet. så sno inte honom. domokun heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 04, 2004 1:04 pm
Zero-Egon Sostrate Zero-Egon Sostrate: har du sett hale nochi guu delux? Nein...O_o! det är ju en fortsättning på första serien! har inte heller sett den dock stressed =o wuy!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 04, 2004 1:04 pm
Filthy Valgarv Filthy Valgarv *Cycklar genom Ica p堥n liten trehjuling* domokun BICYCLE!! The bicycle of doom! *tar ocks堥n trehjuling och jagar* domokun *Darth Vader r? domokun The force is strong with that one *Sv䮧er runt en hylla snabbt s堪ag hamnar bakom Filthy* I got you now! SHIET! *use my burger powers och cyklar genom en vägg* [welcome to the jungle spelas i bakgrunden matrix-style.] cool eek YHAARGGHH!*Kör in i en hylla men hoppar av och flyger upp på den innan jag krockar* <.< Man,I got moves..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 04, 2004 1:05 pm