|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Dec 10, 2006 1:39 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Dec 10, 2006 9:51 pm
[Sky-Angel] ani-falcon kittyocean ani-falcon kittyocean Tja, dat word je bureau dus zwart verven wink of nagellak remover gebruiken om het er weer af te halen XD ? nagellak remover is voor mietjes! twisted maar dan heb ik dus voortaan een zwart buro crying ? Wel orgineel xDniet zwart verfen maar zwart nagellakken. anders passen de kleuren mischien niet bij elkaar.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Dec 10, 2006 10:41 pm
Maar dan wel dat kleine kwastje houden!! wink
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Dec 11, 2006 4:50 am
kittyocean Maar dan wel dat kleine kwastje houden!! wink nee je moed het juist verven met dat kwastje blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Dec 11, 2006 6:49 am
dat gaat dan wel heeeeel lang duren XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Dec 11, 2006 11:13 am
Misschien kan je het eraf krabben met die nagellak remover en een schuursponsje. Anders kan je ook een kleurje nagellak erover morsen dat ongeveer presies lijkt op de kleur van je buroau (ik weet niet hoe je het schrijft sweatdrop ) en dan er met een schuurpapiertje overheen zodat het glad woord. Of het hele flesje nagellak over de rest van het buroau gooien.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Dec 11, 2006 11:19 am
ik ga voor de optie gooien met nagellak!!
OMM: het opschrijven van Mateo's curse voor Zakou 4laugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Dec 11, 2006 11:25 am
Nog een idee blaugh , je kan ook een leuke bureou legger eropleggen, dan merk je er niks van, en het staat (hoop ik) ook nog leuk.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Dec 11, 2006 11:41 am
Ah joh, da's veels te makkelijk XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Dec 11, 2006 11:45 am
Daarom juist (tja, er moet toch een makkelijke weg tussen zitten), je kan het ook voor tijdelijk doen, dan staat het tijdelijk wat leuker.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Dec 11, 2006 11:59 am
Of je laat het zitten, misschien wordt het wel een grote hit! (( Waar mensen toch maar over kunnen discusseren! xD))
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Dec 11, 2006 12:21 pm
Ik ben altijd een trendsetter geweest =P (en eigenlijk is dat geen geintje XD ik draag dingen en wordt finaal uitgelachen... twee jaar later loopt iedereen er mee XD)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Dec 11, 2006 12:24 pm
Lekker laten lachen! Je moet dragen waar jij je lekker in voelt. Klinkt cliché, maar het gekke daaraan is dat ze meestal wel kloppen xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Dec 11, 2006 12:31 pm
"Maar Kitt, wanneer trek je nu eens wat LEUKS aan?!"
......... en dan hebben ze serieus niet door wat ze zeggen XD I pity the fools XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Dec 11, 2006 1:02 pm
dat heb ik nou ook altijd ! ze zijn gewoon jaloers dat ze zelf niet zo creatief zijn met kleding XD XD enuhmm ik ga denk ik toch maar voor de nagellak remover maar dan moet ik die wel eerst kopen whee sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |