|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 04, 2004 12:44 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 04, 2004 12:44 pm
Sostrate Zero-Egon Sostrate: Du förstår, bananer inehåller en Vitamin som heter Vitamin T. vilket står för vitamin tröst, och man känner sig genast bättre efteråt. wink Filthy: Kebab! domokun Det skall jag komma ihåg 3nodding whee Filthy: Excel saga?O_o om jag inte minns fel Stämmer. :3 *dyrka serien* domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 04, 2004 12:46 pm
|
|
|
|
|
|
|
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Filthy Sostrate Zero-Egon Sostrate: Du förstår, bananer inehåller en Vitamin som heter Vitamin T. vilket står för vitamin tröst, och man känner sig genast bättre efteråt. wink Filthy: Kebab! domokun Det skall jag komma ihåg 3nodding whee Filthy: Excel saga?O_o om jag inte minns fel Stämmer. :3 *dyrka serien* domokun Lol har inte sett den än...har hört att den skall vara rätt dålig enligt vissa och bra enligt andra XP vi får se ifall man skall ta en titt på den..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
prrnill Nidder *pokar den den svart-gröna mördarmaskinen* eek *peta på* whee gonk Meep?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 04, 2004 12:47 pm
alltså, ska vi snaka konstig anime vinner ju FLCL!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
*krama om* crying Zero-Egon: Oh. Tack. oO;;
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 04, 2004 12:48 pm
Chibi Strawberry *krama om* crying Zero-Egon: Oh. Tack. oO;; *krama tillbaks* sad
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 04, 2004 12:49 pm
Filthy Sostrate Filthy Sostrate Zero-Egon Sostrate: Du förstår, bananer inehåller en Vitamin som heter Vitamin T. vilket står för vitamin tröst, och man känner sig genast bättre efteråt. wink Filthy: Kebab! domokun Det skall jag komma ihåg 3nodding whee Filthy: Excel saga?O_o om jag inte minns fel Stämmer. :3 *dyrka serien* domokun Lol har inte sett den än...har hört att den skall vara rätt dålig enligt vissa och bra enligt andra XP vi får se ifall man skall ta en titt på den.. Det 䲠en exprimental anime. Det 䲠helt random typ. xp Oh..o_O
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Zero-Egon alltså, ska vi snaka konstig anime vinner ju FLCL! Mjo, diggar när dom slåss med gitarrer. domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Nidder prrnill Nidder *pokar den den svart-gröna mördarmaskinen* eek *peta på* whee gonk Meep? mjiip? eek
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 04, 2004 12:50 pm
det är så gitarrer ska andvändas!! vadå spela på dom? det är överskattat, det är ett vapen.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|
|