|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 07, 2006 1:34 pm
kittyocean Zakou Nenharma kittyocean IT MOVES! *pakt een vliegenmepper* It's ALIIIVE!!!!! *typish ik moment; zit ik in een restaurant, krijgen we een MINI stokbroodje met kruidenboter. Mijn ouders waren stomverbaasd dat het zo klein was, en ik: HIJ BEWEEGT NOG! De ober draaide zich geschrokken om; dat was zo cool XD* lol xDDIk haal wel vaker dingen zoals dat uit XD Ik ben gek, ik weet het XD En waar het ook is, ik doe het XD Vandaag tegen de stagier van het zwemmen, toen hij naar huis ging (ik ken hem amper) HEEEEY! Jou ken ik!!!!! Hij ging er op dezelfde trant op door XD Maar ik kan ook wel serieus zijn hoor ^_^ Geen zorgen!!! Dat wordt mij best vaak gevraagd: kun jij ooit serieus zijn/doen? xD ((ja, als ik slaap. nee ik kan best serieus zijn als het moet))
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 07, 2006 1:45 pm
serieus zijn is zoooo saai XD met lol heb je ten minste....lol XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 07, 2006 2:02 pm
kittyocean Zo'n HIER KIPPIE KIPPIE - Zo wordt het natuurlijk nooit met onze relatie! Kip XD Aka: een bewegend beest met veren, dat leeft enzo XD Meh daar heb ik niks mee nee kip die je kan eten die is beter, en kuikentjes die zijn lief. 4laugh ((btw de kip van die relatie is heel erg dood))
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 07, 2006 2:06 pm
kittyocean serieus zijn is zoooo saai XD met lol heb je ten minste....lol XD *is het hier helemaal mee eens @darlaa: ik heb een leuk shirt bij large besteld voorkant: het is geel en je k**t erop staan achterkant: plaatje van een kuiken XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 07, 2006 2:08 pm
[Norwood] Eastvane volgens mij probeert ie je wat duidenlijk te maken ik zeg het je... nee hij wil me dood hebben dat is oke 3nodding Moooi 3nodding Ik dacht, dat slaapfeesje moet genoeg zijn : / Mja, verder niks tegen jouw hoor, je bent gewoon slachtoffer van willekeurigheid 3nodding (En die haas was niet van mij, ik zweer het je! surprised )
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 07, 2006 2:21 pm
gonk niet op kuikentjes staan!!
Hoezo -slaapfeesje=slecht voor Norwood?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 07, 2006 2:59 pm
Die is geweldig XD Step on the Kuiken!! Maar alleen als hij Chicken Little heet, die is duivels.
De rest is KAWAII en mag NIET geraakt worden!!! gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 08, 2006 12:06 am
kittyocean Die is geweldig XD Step on the Kuiken!! Maar alleen als hij Chicken Little heet, die is duivels. De rest is KAWAII en mag NIET geraakt worden!!! gonk je breng me zojuist op het id !!! een kuiken op n pizza HAWAII !!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 08, 2006 1:47 am
Als je dat doet, dan mep ik je ei gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 08, 2006 2:46 am
w00000000tttt, mep je m dan plat of zorg je dat t kuiken eruit kan komen whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 08, 2006 7:47 am
nee eerder een ander soort ei denk ik blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 08, 2006 8:11 am
QYDrop nee eerder een ander soort ei denk ik blaugh Hoe kun je nou weer meppen op dat ander soort ei dan, lijkt me eerder trappen, of heb ik weer iets anders in mn gedachten ? wink
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 08, 2006 8:34 am
Marijel QYDrop nee eerder een ander soort ei denk ik blaugh Hoe kun je nou weer meppen op dat ander soort ei dan, lijkt me eerder trappen, of heb ik weer iets anders in mn gedachten ? wink Ja. stare
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 08, 2006 8:57 am
tsk tsk tsk ik denk niet dat kitty zo'n soort ei in gedachten zou hebben zij echt niet XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|