Welcome to Gaia! ::

Reply Det Svenska Gillet
ICA Konsum. Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 309 310 311 312 313 314 ... 7242 7243 7244 7245 [>] [>>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

Midnight Yume

PostPosted: Fri Aug 06, 2004 6:29 am

Silence_P
Midnight Yume

*Tvillingninjorna blir inte påverkade av hamstermat, och hugger med sina katanas för att få tag i Silence* xd *kastar en tejprulle till Silence* Ditt vapen... deras svaga punkt är deras katanas! Det är som binas gaddar... deras livstråd!

*Kastar iväg Tejprullen o tar upp Dubbelhäftande Tejp ur Bakfickan*
*Vänder mig om o börjar Jonglera med tejprullarna. Tvillingninjorna Tittar roande på mig och Applåderar* xd

*Tvillingninjorna fnissar, och låter honom jonglera ett tag, innan de hugger tejprullarna i bitar*
Den ena tvillingninjan: Redo att dö, människa?
Den andra tvillingsninjan: Du borde ha lytt vår skaparinnas råd! Nu har du ingen chans!
*Roboten SKRIIIIIIIIIKER (det där var INTE överdrivet) av smärta innan den förvandlas till en Coca-Cola flaska igen*
PostPosted: Fri Aug 06, 2004 6:29 am

Midnight Yume
*Bokmonstret skriker av smärta; "Vad TUSAN tror du att du håller på med?! TÄNK OM DU HADE TRÄFFAT ARMARNA! DÅ HADE JAG D-", slutar skrika tvärt eftersom den inser att den sagt något förhastat*
Aha. *Slår på monstrets armar med rockringen* JA DET ÄR BARA JAG!!! SOM ÄR PÅ JAKT EFTER DIG!!! Mwahaha. *Fortsätter slå*

[ Metamorphoze ]

Midnight Yume

PostPosted: Fri Aug 06, 2004 6:30 am

jiminijon
Midnight Yume
jiminijon
Midnight Yume

Monstrena dör, eftersom de har en fånig, svag punkt. xd Det enda jag säger är: armarna! Armarna!
*Roboten stirrar på rockringen och rycker till ett tag innan han bestämmer sig för att riva istället med stålklor i Aph's ansikte*
*Katten ställer sig upp på två ben med ett enormt vrål och försöker käka upp Jim's finger eftersom den inte gillar att bli petad. Inget annat monster bryr sig, förutom Lermonstret, som kastar giftiga slimebitar på Jim* Jaha... där ser man. Peta inte på ett annat monster än det som jagar dig, annars jagar de andra också dig! xd
neutral aj.. gonk *stoppar in granater i munnen på*(robboten)

*Katten spottar ut granaterna som redan inte funkar på grund av dess fruktansvärda, giftiga saliv*
*Lermonstret kastar fler slimebitar mot Jim*
Det fungerar med en fjärrkontroll! xd Stäng av de bara! *pekar mot hyllan med TV att köpa*
näe jag använder min E.M.P i stället..*trycker på knappen och all electronic förstörs*(och sry inget electriskt funkar efter en E.M.P.. sweatdrop )

NEEJ! Nu när du har förstört de elektroniska grejerna så kommer de ju inte att dö! De kan bara stoppas med en fjärrkontroll! gonk
*Bokmonstret SKRIAAAAAAR och blir snabbt till en Kalle Anka Pocket bok igen*
PostPosted: Fri Aug 06, 2004 6:32 am

*ramlar ner till golvet, tittar direkt mot Midnight Yume och smyger sig mot henne bland hyllorna*

Har dig!~ *hoppar upp och hänger sig fast i hennes ena toffla*

Miradjii
Vice Captain

Ahrel

Valkyria86
emp? *asosiera kläder*
electro magnetisk puls 3nodding

Orkar inte mer! Ses någon annan gång i livet! =P *skuttar ut*

Midnight Yume

[ Metamorphoze ]

PostPosted: Fri Aug 06, 2004 6:33 am

*Hoppar omkring och sjunger*
PostPosted: Fri Aug 06, 2004 6:33 am

Är alla Monster Borta! sweatdrop

Silence_P

Ahrel

PostPosted: Fri Aug 06, 2004 6:34 am

Midnight Yume
jiminijon
Midnight Yume
jiminijon
Midnight Yume

Monstrena dör, eftersom de har en fånig, svag punkt. xd Det enda jag säger är: armarna! Armarna!
*Roboten stirrar på rockringen och rycker till ett tag innan han bestämmer sig för att riva istället med stålklor i Aph's ansikte*
*Katten ställer sig upp på två ben med ett enormt vrål och försöker käka upp Jim's finger eftersom den inte gillar att bli petad. Inget annat monster bryr sig, förutom Lermonstret, som kastar giftiga slimebitar på Jim* Jaha... där ser man. Peta inte på ett annat monster än det som jagar dig, annars jagar de andra också dig! xd
neutral aj.. gonk *stoppar in granater i munnen på*(robboten)

*Katten spottar ut granaterna som redan inte funkar på grund av dess fruktansvärda, giftiga saliv*
*Lermonstret kastar fler slimebitar mot Jim*
Det fungerar med en fjärrkontroll! xd Stäng av de bara! *pekar mot hyllan med TV att köpa*
näe jag använder min E.M.P i stället..*trycker på knappen och all electronic förstörs*(och sry inget electriskt funkar efter en E.M.P.. sweatdrop )

NEEJ! Nu när du har förstört de elektroniska grejerna så kommer de ju inte att dö! De kan bara stoppas med en fjärrkontroll! gonk
*Bokmonstret SKRIAAAAAAR och blir snabbt till en Kalle Anka Pocket bok igen*
guuu så trevligt..

Midnight Yume

*släpper hennes toffla*

Förmodligen utan monster den gången... *svettas och är andfådd*

Miradjii
Vice Captain

Wilykit

jiminijon
Valkyria86
emp? *asosiera kläder*
ja, eller www.emp.de
har handlat lite kläder och smycken där ifårn.. razz
PostPosted: Fri Aug 06, 2004 6:36 am

Valkyria86
jiminijon
Valkyria86
emp? *asosiera kläder*
ja, eller www.emp.de
har handlat lite kläder och smycken där ifårn.. razz
okey xp

Ahrel

Silence_P

*städar upp lite efter vad alla monster har ställt till med* xp

Miradjii
Midnight Yume

*släpper hennes toffla*

Förmodligen utan monster den gången... *svettas och är andfådd*
Verkar nästan som nån har dålig kondition här. xp

[ Metamorphoze ]

Ahrel

PostPosted: Fri Aug 06, 2004 6:37 am

Silence_P
*städar upp lite efter vad alla monster har ställt till med* xp
*hjälper till* 3nodding
Reply
Det Svenska Gillet

Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 309 310 311 312 313 314 ... 7242 7243 7244 7245 [>] [>>] [>>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games