|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 04, 2004 3:47 am
Blixtra Sostrate Blixtra *känner sig o-omtyckt o drar* sad *klänga på* *Känner sig omtyckt nu* inte känna dig o-omtyckt...det är ju tvärtom!*krama*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 04, 2004 3:47 am
Memmi_Chan Filthy Memmi_Chan Filthy Memmi_Chan Filthy Vad vill folk min devil tail? gonk *försöka skaka loss* *biter h岤are* domokun Kyaaaah! x_x' *får låss deviltailen och springer runt*jag har Filthys deviltail!! xd KYAAAAH! *blöder där devil tailen har suttit* crying *syr fast den på Filthys as* ska till valbo nu ses Uhm.. Cya.. o_o
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 04, 2004 3:48 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Chibi Strawberry äh. *börjar gråta av eminen låten* cry fyyyyy ffaaaaeeeeennnn... Eminem >.> *vomits*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 04, 2004 3:49 am
Någon som vill köpa en ET? Special-gille-pris: 1300 xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Filthy Chibi Strawberry äh. *börjar gråta av eminen låten* cry fyyyyy ffaaaaeeeeennnn... Eminem >.> *vomits* stare LÅTTEXTEN ÄR FIN FÖR TUSAN!!! *går därifrån*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
lo bob. domokun Hade du något mer kul på ditt inventory man kunde köpa? Kommer inte ihåg vad du hade. surprised
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
*lägger sig ner på golvet*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 04, 2004 3:50 am
Filthy Chibi Strawberry äh. *börjar gråta av eminen låten* cry fyyyyy ffaaaaeeeeennnn... Eminem >.> *vomits* *spyr oxå*eminem suger, wannabe black a** gonk domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 04, 2004 3:51 am
det är inget fel på eminen Filthy blaugh tja, jag hade en angelic scarf, men den sålde jag. annars kunde ju du fått den med blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 04, 2004 3:51 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 04, 2004 3:52 am
Men lol >>! Jag har dig på msn ju Egon (^^)7 eller?? >>
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 04, 2004 3:52 am
Zero-Egon det är inget fel på eminen Filthy blaugh tja, jag hade en angelic scarf, men den sålde jag. annars kunde ju du fått den med blaugh >_> .. FÅTT?! eek
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|
|