|
|
|
|
Posted: Wed Nov 29, 2006 2:15 pm
LiDuq The Forbidden Angel Geen zin lol heb het idee dat het al vrijdag is en morgen weekend, maar de waarheid dat het pas woensdag is is toch net ff iets minder razz if the word will end tomorow , you only lived today zo zegen ze dat volgens mij lol ik ben er sprakeloos van
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 30, 2006 11:11 am
QYDrop kittyocean OMM: *goedemorgen, XXXX klantenservice waarmee kan ik u van dienst zijn?* "Oh, wat klink jij vriendelijk en lief!" (klant meende het serieus!!) en een andere klant: "Nou, jij bent echt proffessioneel!!" (en die andere klant meende dit ook!!" Dit laat je vliegen XD Pas op voor het plavond blaugh Kun je dat niet zeggen VOOR ik de airco verniel? XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 01, 2006 4:06 am
Vandaag gaat echt langzaaam
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 01, 2006 12:15 pm
Daar ben ik het helaas mee eens XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 01, 2006 2:49 pm
Volgende week lekker een weekend naar centerparcs, verheug me er echt op, ff gewoon helemaal rust!!!!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 02, 2006 6:24 am
*downloaden van sinterklaasmuziek = t3h c00l!* Ik kom echt helemaal in de sfeer!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 02, 2006 10:48 am
voelt zich helemaal niet lekker vandaag sad
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 02, 2006 11:12 am
kittyocean *downloaden van sinterklaasmuziek = t3h c00l!* Ik kom echt helemaal in de sfeer!! ~Don't let today's disappointments...Ik kom juist helemaal niet in de sinterklaassfeer, maar daarentegen sta ik al te popelen om de kerstversiering op te hangen en de kerstmuziek klinkt al in ons huis. Nog een paar daagjes en dan is die oude (maar respectabele) man weer naar Spanje vertrokken.
@ani-falcon: ga maar lekker vroeg naar bed en dan voel je je morgen vast beter.
...cast a shadow on tomorrow's dreams.~ 
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 02, 2006 12:48 pm
•♥• Ik heb liever nog even de sinterklaassfeer we doen er niets meer aan maar vind alles er om heen toch wel grappig kerst moet nog heel even wachten. Mijn ouders hebben de kerst screensavers weer uit de kastgehaald een soort adventkalender met plaatjes geluidjes en muziekjes stare leuk... voor een jaar niet elk jaar en waarom nu al? en dat muziekje zo hard.. zo irritand.
Waarom zit ik onder de chocolade!?? gonk •♥•
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 02, 2006 2:12 pm
bleh 7 uur vervelen bij de mac is pas erg. gewoon amper klanten de heletijd niksen echt een hell..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Dec 03, 2006 5:57 am
*springt in het rond* Weeee!
Ik heb 11 uur geslapen en heb gewoon het gevoel dat ik nog uren door kan gaan XD Met slapen!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Dec 03, 2006 1:47 pm
Lol, ja dat herken ik een beetje razz
Oewww morgen lekker maar 2 uurtjes les!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 05, 2006 12:36 pm
morgen aanmeldings interview voor sint lucas crying vorige week had ik een schriftelijk aanmelding toets voor de zelfde scool toen was ik al zenuwachtig maar nu is het pas echt erg sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 05, 2006 1:31 pm