|
|
|
|
Posted: Wed Jun 07, 2006 12:56 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 07, 2006 1:02 pm
pfffffffffffff ik geef t op dit gaat te snel crying
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 07, 2006 1:03 pm
STOP DE EIERMOORD! EET MEER KIP! (ik zet dat met pasen altijd op de eieren XD)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 07, 2006 1:06 pm
als je maar van mij EI afblijft hoor, ben n trotse moeder van een $%@@!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 07, 2006 1:07 pm
lol, ik heb liever choco-eitjes!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 07, 2006 1:10 pm
Ik weet niet waarom ik het leuk vind zo nu en dan KIP te roepen XD
.....FY corrected: 3/75 book 1 done XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 07, 2006 1:13 pm
Zakou Nenharma lol, ik heb liever choco-eitjes! tsss, nou ik vind deze veel liever hoor.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 07, 2006 1:16 pm
Eastvane Zakou Nenharma lol, ik heb liever choco-eitjes! tsss, nou ik vind deze veel liever hoor. ik heb er in mijn profile een paar, maar die grote wil maar niet breken >.>
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 07, 2006 1:17 pm
IT MOVES! *pakt een vliegenmepper* It's ALIIIVE!!!!!
*typish ik moment; zit ik in een restaurant, krijgen we een MINI stokbroodje met kruidenboter. Mijn ouders waren stomverbaasd dat het zo klein was, en ik: HIJ BEWEEGT NOG! De ober draaide zich geschrokken om; dat was zo cool XD*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 07, 2006 1:17 pm
kittyocean Ik weet niet waarom ik het leuk vind zo nu en dan KIP te roepen XD .....FY corrected: 3/75 book 1 done XD Je komt er wel, je komt er wel xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 07, 2006 1:19 pm
kittyocean IT MOVES! *pakt een vliegenmepper* It's ALIIIVE!!!!! *typish ik moment; zit ik in een restaurant, krijgen we een MINI stokbroodje met kruidenboter. Mijn ouders waren stomverbaasd dat het zo klein was, en ik: HIJ BEWEEGT NOG! De ober draaide zich geschrokken om; dat was zo cool XD* lol xDD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 07, 2006 1:21 pm
Zakou Nenharma kittyocean Ik weet niet waarom ik het leuk vind zo nu en dan KIP te roepen XD .....FY corrected: 3/75 book 1 done XD Je komt er wel, je komt er wel xDOch, dit was in een half uur gedaan XD Maar het is zooooo saai werk XD Morgen weer een stuk of 5 ofzo. Ik heb het toch pas in Augustus geplanned XD En moet nog steeds 5 tekeningen XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 07, 2006 1:24 pm
Zakou Nenharma kittyocean IT MOVES! *pakt een vliegenmepper* It's ALIIIVE!!!!! *typish ik moment; zit ik in een restaurant, krijgen we een MINI stokbroodje met kruidenboter. Mijn ouders waren stomverbaasd dat het zo klein was, en ik: HIJ BEWEEGT NOG! De ober draaide zich geschrokken om; dat was zo cool XD* lol xDDIk haal wel vaker dingen zoals dat uit XD Ik ben gek, ik weet het XD En waar het ook is, ik doe het XD Vandaag tegen de stagier van het zwemmen, toen hij naar huis ging (ik ken hem amper) HEEEEY! Jou ken ik!!!!! Hij ging er op dezelfde trant op door XD Maar ik kan ook wel serieus zijn hoor ^_^ Geen zorgen!!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 07, 2006 1:25 pm
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 07, 2006 1:31 pm
Zo'n HIER KIPPIE KIPPIE - Zo wordt het natuurlijk nooit met onze relatie! Kip XD
Aka: een bewegend beest met veren, dat leeft enzo XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|