Welcome to Gaia! ::

Reply Det Svenska Gillet
ICA Konsum. Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 308 309 310 311 312 313 ... 7242 7243 7244 7245 [>] [>>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

FrodoLouLou

PostPosted: Fri Aug 06, 2004 6:21 am

Silence_P
FrodoLouLou
japp *trycker in några så kallade jordgubbar i din mun* whee
*Tuggar på För fullt* MMM.. Jättegott! whee

nä nu ska jag gå stressed
Hej då sad
*skuttar ut*
PostPosted: Fri Aug 06, 2004 6:21 am

Chibi Strawberry
Midnight Yume
*Bokmonstret känner ingen skada och säger, "Jaså? Du gillar visst rött? Nähä? Då får det väl bli grönt", och kastar en burk spygrön färg på henne istället* Aaph! *kastar en rockring till henne* Lite vapen! =P
Grönt går väl an det med. *Lipar till*
Rockring? ._. Varför en rockring?! gonk

Monstrena dör, eftersom de har en fånig, svag punkt. xd Det enda jag säger är: armarna! Armarna!
*Roboten stirrar på rockringen och rycker till ett tag innan han bestämmer sig för att riva istället med stålklor i Aph's ansikte*
*Katten ställer sig upp på två ben med ett enormt vrål och försöker käka upp Jim's finger eftersom den inte gillar att bli petad. Inget annat monster bryr sig, förutom Lermonstret, som kastar giftiga slimebitar på Jim* Jaha... där ser man. Peta inte på ett annat monster än det som jagar dig, annars jagar de andra också dig! xd

Midnight Yume

Midnight Yume

PostPosted: Fri Aug 06, 2004 6:23 am

Silence_P
Midnight Yume

Förbaskat också! stressed
Kom igen, sover ni nu igen, eller? scream *stirrar på sina tofflor*
Högra Toffel: *gäsp* Nu igen? Okej då.
*tofflorna blir till rakettofflor, så hon sitter i luften istället* Tur att de inte går på batterier. Fast det skulle inte hjälpa att spränga taklampan heller. Man får besegra monstrena själv... XD
*Tvillingninjorna stirrar på den flyende Star, eftersom de bara kan hålla sig inom ICA's område och börjar jaga Silence*

Noooooees! gonk *Gör ett försök o tar upp lite hamsterMat o kastar på Tvillingninjorna!

*Tvillingninjorna blir inte påverkade av hamstermat, och hugger med sina katanas för att få tag i Silence* xd *kastar en tejprulle till Silence* Ditt vapen... deras svaga punkt är deras katanas! Det är som binas gaddar... deras livstråd!
*Roboten stirrar på Mira ett ögonblick innan den gör ett större vrål så att håret flyger på Mira och skakar honom ännu värre, dessutom 2m uppe i luften* GLÖM INTE MATEN! *skriker till honom och kastar en burk kattmat* Hjulen!
PostPosted: Fri Aug 06, 2004 6:24 am

FrodoLouLou
Silence_P
FrodoLouLou

Hej då sad
*skuttar ut*
Ej då! crying

Silence_P

Ahrel

PostPosted: Fri Aug 06, 2004 6:24 am

Midnight Yume

Monstrena dör, eftersom de har en fånig, svag punkt. xd Det enda jag säger är: armarna! Armarna!
*Roboten stirrar på rockringen och rycker till ett tag innan han bestämmer sig för att riva istället med stålklor i Aph's ansikte*
*Katten ställer sig upp på två ben med ett enormt vrål och försöker käka upp Jim's finger eftersom den inte gillar att bli petad. Inget annat monster bryr sig, förutom Lermonstret, som kastar giftiga slimebitar på Jim* Jaha... där ser man. Peta inte på ett annat monster än det som jagar dig, annars jagar de andra också dig! xd
neutral aj.. gonk *stoppar in granater i munnen på*(robboten)
PostPosted: Fri Aug 06, 2004 6:25 am

FrodoLouLou
Silence_P
FrodoLouLou

Hej då sad
*skuttar ut*

Hejdå! sweatdrop *gäspar* Jag ska snart gå... jag väntar bara på att ett eller annat monster ska bli dödat! twisted

Midnight Yume

[ Metamorphoze ]

PostPosted: Fri Aug 06, 2004 6:25 am

Midnight Yume
AJE!! Är du helt förvrängd eller? *Slår monstret med rockringen*
PostPosted: Fri Aug 06, 2004 6:26 am

*lallar omkring och gör mäst ingenting*

Wilykit

Midnight Yume

PostPosted: Fri Aug 06, 2004 6:26 am

jiminijon
Midnight Yume

*Katten spottar ut granaterna som redan inte funkar på grund av dess fruktansvärda, giftiga saliv*
*Lermonstret kastar fler slimebitar mot Jim*
Det fungerar med en fjärrkontroll! xd Stäng av de bara! *pekar mot hyllan med TV att köpa*
PostPosted: Fri Aug 06, 2004 6:27 am

Midnight Yume

*Tvillingninjorna blir inte påverkade av hamstermat, och hugger med sina katanas för att få tag i Silence* xd *kastar en tejprulle till Silence* Ditt vapen... deras svaga punkt är deras katanas! Det är som binas gaddar... deras livstråd!

*Kastar iväg Tejprullen o tar upp Dubbelhäftande Tejp ur Bakfickan*
*Vänder mig om o börjar Jonglera med tejprullarna. Tvillingninjorna Tittar roande på mig och Applåderar* xd

Silence_P

Miradjii
Vice Captain

*tar emot kattmatsburken och kastar mot robotens hjul, tar även tag i några alvedon tuber och slänger in i robotens mun*

Chibi Strawberry
Midnight Yume
AJE!! Är du helt förvrängd eller? *Slår monstret med rockringen*

*Bokmonstret skriker av smärta; "Vad TUSAN tror du att du håller på med?! TÄNK OM DU HADE TRÄFFAT ARMARNA! DÅ HADE JAG D-", slutar skrika tvärt eftersom den inser att den sagt något förhastat*

Midnight Yume

Wilykit

PostPosted: Fri Aug 06, 2004 6:28 am

Miradjii
*tar emot kattmatsburken och kastar mot robotens hjul, tar även tag i några alvedon tuber och slänger in i robotens mun*
*sneglar undrande på*
PostPosted: Fri Aug 06, 2004 6:28 am

Midnight Yume
jiminijon
Midnight Yume

*Katten spottar ut granaterna som redan inte funkar på grund av dess fruktansvärda, giftiga saliv*
Det fungerar med en fjärrkontroll! xd Stäng av de bara! *pekar mot hyllan med TV att köpa*
näe jag använder min E.M.P i stället..*trycker på knappen och all electronic förstörs*(och sry inget electriskt funkar efter en E.M.P.. sweatdrop )

Ahrel

Wilykit

PostPosted: Fri Aug 06, 2004 6:29 am

jiminijon
Midnight Yume
jiminijon
Midnight Yume

näe jag använder min E.M.P i stället..*trycker på knappen och all electronic förstörs*(och sry inget electriskt funkar efter en E.M.P.. sweatdrop )
emp? *asosiera kläder*
Reply
Det Svenska Gillet

Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 308 309 310 311 312 313 ... 7242 7243 7244 7245 [>] [>>] [>>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games