|
|
|
|
Posted: Fri Apr 15, 2011 1:23 pm
Beterschap neo, k heb het met je te doen dat is echt bagger...
en veel plezier iedereen morgen ik hoop foto's te zien van jullie wink razz lol en veel verhalen natuurlijk
ik zit er niet zo heel ver vandaan namelijk in putten aangezien daar een jubileum van een zomerkamp is waar ik heel vaak ben geweest smile ik ga het wss niet redden om ook naar de EFF te gaan sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Apr 15, 2011 1:33 pm
@Leanna: Dan ga je toch gezellig met mij en dashy mee?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Apr 17, 2011 12:33 pm
dankje c: ik ben al aan het genezen ^^
hoe was het? ;o ik eis details.. -gaat enkele andere topics checken @w@-
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Apr 17, 2011 1:00 pm
Dashy had een leuke meid bij zich, heb LeannaAnna ontmoet, free hugs persoontjes gehugged (zelfs bijgehouden hoeveel ik er al had gehugged), paar oude kennissen weer gesproken, tijdens de lezing van ulquendor (tolkien genootschap) de sprekers lichtelijk verbaast gekregen en me pa wou eerder weg omdat hij moe begon te worden rond 19.00 terwijl ik nog wou blijven... En tja, dan moet je wel eerder gaan om toch nog thuis te geraken nietwaar?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Apr 17, 2011 2:11 pm
xz791 Dashy had een leuke meid bij zich, heb LeannaAnna ontmoet, free hugs persoontjes gehugged (zelfs bijgehouden hoeveel ik er al had gehugged), paar oude kennissen weer gesproken, tijdens de lezing van ulquendor (tolkien genootschap) de sprekers lichtelijk verbaast gekregen en me pa wou eerder weg omdat hij moe begon te worden rond 19.00 terwijl ik nog wou blijven... En tja, dan moet je wel eerder gaan om toch nog thuis te geraken nietwaar? was mijn zus...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Apr 17, 2011 3:37 pm
Als er nog mensen uit deze guild naar AnimeCon 2011 gaan en daar een, tot nu toe nog, 2 tal "ninja's" ziet lopen, ben ik daar 1 van. Hopelijk rofl
Edit: EFF klinkt leuk.. echt wat voor mn neef. Is het niet ook net zoiets als Castle Fest? Of is dat meer het medieval re-enactment gebeuren?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Apr 18, 2011 2:05 am
Dashy93 xz791 Dashy had een leuke meid bij zich, heb LeannaAnna ontmoet, free hugs persoontjes gehugged (zelfs bijgehouden hoeveel ik er al had gehugged), paar oude kennissen weer gesproken, tijdens de lezing van ulquendor (tolkien genootschap) de sprekers lichtelijk verbaast gekregen en me pa wou eerder weg omdat hij moe begon te worden rond 19.00 terwijl ik nog wou blijven... En tja, dan moet je wel eerder gaan om toch nog thuis te geraken nietwaar? was mijn zus... Je zus zag er wel leuk uit hoor, niks om je zorgen over te maken. Ze is zeker al bezet? razz
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Apr 18, 2011 7:49 am
xz791 Dashy93 xz791 Dashy had een leuke meid bij zich, heb LeannaAnna ontmoet, free hugs persoontjes gehugged (zelfs bijgehouden hoeveel ik er al had gehugged), paar oude kennissen weer gesproken, tijdens de lezing van ulquendor (tolkien genootschap) de sprekers lichtelijk verbaast gekregen en me pa wou eerder weg omdat hij moe begon te worden rond 19.00 terwijl ik nog wou blijven... En tja, dan moet je wel eerder gaan om toch nog thuis te geraken nietwaar? was mijn zus... Je zus zag er wel leuk uit hoor, niks om je zorgen over te maken. Ze is zeker al bezet? razz als het goed is niet...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Apr 18, 2011 8:04 am
Als het goed is? Klinkt wel alsof je liever hebt dat ze single is ^_^
Just kidding, maar als ze nog niet bezet is kan ik misschien een poging wagen?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Apr 18, 2011 9:09 am
xz791 Als het goed is? Klinkt wel alsof je liever hebt dat ze single is ^_^ Just kidding, maar als ze nog niet bezet is kan ik misschien een poging wagen? maakt mij niet uit of ze single is en ik heb daar niets over te zeggen
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Apr 18, 2011 11:16 am
XZ791, heb je mij dan niet gezien??? crying
En Dashy, jammer dat ik je maar zo kort heb gezien. Ik hoop dat je een fijne dag hebt gehad!
Leanneanna heb ik de zondag ook nog gezien smile Yayness!
Op de animecon heb ik ook een paar tafels smile Don't forget to say hello!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Apr 18, 2011 12:21 pm
Heb je wel gezien kitty, je had het zelfs koud zonder jasje volgens mij toen ik wegging 3nodding Grappig genoeg had ik het eerder te heet die dag dan koud xp Dacht ik dat ik het wat koud zou krijgen, krijg ik het juist heet...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Apr 18, 2011 2:23 pm
Haha ja ik heb kitty vaak genoeg gezien! biggrin En ik wacht geduldig op mijn t-shirtje heart
Enja ik heb dashy eigenlijk ook maar heel kort gezien =
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Apr 18, 2011 3:03 pm
Waarschijnlijk is Dashy gewoon verlegen, of was het gewoon pech. Zelf heb ik bij festivals gewoon zoiets van: als je bekenden of vrienden ziet, gewoon een gezellig praatje maken indien gepast en voor de rest gewoon genieten sinds je toch bij mensen bent die ongeveer dezelfde interesses hebben als jijzelf. Je gaat namelijk niet naar een festival als het je helemaal niet interesseert lijkt mij dan toch.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Apr 19, 2011 2:16 am
ik ben ook maar tot 3 uur gebleven, het was wel leuk, maar voelde me niet 100% (emotioneel), en mijn zus wilde gaan...
en ik ben best vaak ik het kraampje naast die van Kitty geweest 4laugh heb ook munchkin zombies gekocht (ja, ik ben munchkin fan en verzamelaar)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|